Hop til indhold
Soothsayer

Shiny Molly Odense (fortsættelse fra Betty Bombshell)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/307467

Skrev til hende om hun havde tid, hvorefter hun svarede: Beklager måske i morgen, hvorefter jeg skrev at det var jeg ked af, da jeg lige havde haft en helt igennem forfærdelig oplevelse med en anden pige.

Hvorefter hun skrev vent lige lidt...Jeg skal nok redde dig fra din dårlige oplevelse :)  hvor hurtigt kan du være her?

Ankommer og bliver næsten snavet ned af Molly som er naboens kønne pige med en hamrende flot krop og det mest charmerende overbid med knaldhvide tænder, men siger at jeg lige skal vaskes først og om jeg må bruge noget listerine. Hun smiler bare(lad os være ærlige hun fanger ikke alt jeg siger på engelsk) og hendes øjne følger mig på den her dejlige måde(tv-øjne) som ligeså godt kunne være ude i det virkelige liv med enhver anden pige.

Får vasket den dårlige oplevelse af mig og kommer ind og hun falder mig om  armene og rå-snaver mig, siger hun syntes jeg ser godt og ung ud og er overasket over min alder, da hun spørger om den(in your face Betty!).

En fantastisk dejlig GFE følger, hvor der er alt den gensidige nydelse der skal være.

Fantastisk pige der reddede min aften fuldstændigt, hvis nu bare hun kunne forstå hvad jeg sagde ville det have været toppen af kransekagen.

Så hvis i har brug for en der kan redde jeres aften er dette pigen.

Tak Molly :) Det skulle have været dig fra starten af.

 

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Soothsayer, takker for dit fremragende fortløbende drama med happy end. 

Nogle gange synes jeg at kunne fornemme ud fra en ny piges billeder om hun er real eller ej, og Shiny Molly skinner altså igennem på den særlige måde, hvor jeg ikke ville have problemer med at sætte forventningerne højt. 
Jeg vil næsten sige ud fra din beretning plus hendes billeder, at jeg gerne tog en DKK 1,5k nedtur med i optakten til en finale med miss Shiny! 

Hendes billede, hvor hun savler over midteropslaget "TEKNOLOGI SMADRER REKORDER" er uforligneligt! Minder mig lidt om Lex Luthor's formodentlige bimbokæreste Lorelei, som så lige skynder sig at gemme Kant's "Kritik der Reinen Vernunft", som hun er fordybet i, væk da han træder ind ad døren.

Du har næsten lokket mig en lille tur til Fyn en af dagene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 7 minutter siden:

Du har næsten lokket mig en lille tur til Fyn en af dagene. 

Afsted...Dejlig pige og der kørte soul-musik fra 70'erne ud af hendes Marshall radio, hvilket jeg selvfølgelig prøvede at spørge ind til, men var desværre lidt op ad bakke da hun ikke rigtigt forstod mig.

Så om det er Lexs kæreste der læser Kant eller om det er en 21 årig pige der skiller sig lidt ud fra mængden musikalsk i den alder er et godt spørgsmål, men helt sikkert et interessant bekendtskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2.besøg:

Gensynets Glæde.

Fantastisk pige kærlig, charmerende og fremragende i sengen. En pige man bare elsker at have hænderne på og man ikke kan få nok af. Vi fik sengen til at bevæge sig fra den ene ende af rummet til den anden og så er det god sex! Er ikke lige teenager længere, men var sådan noget der mest skete i de år.

Hun forstår stadigvæk ikke hvad jeg siger hvilket er virkeligt ærgerligt, da jeg faktisk gerne ville tale med hende, da hun virker som et interessant menneske.

Men som tingene står kan jeg kun anbefale hende 100% såfremt man ønsker en god oplevelse fra en sexglad og ægte pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/307467

 

3.besøg hos Sweet Molly:

Er en fantastisk pige og 100% gensynets glæde, tror jeg for os begge to og lige så anbefalelsesværdig som sidst.

Hun har fået længere hår(hvilket også klæder hende) og er et nyt sted ikke så langt fra det gamle ellers var alt som det plejer.

Hun er bare dejlig og bestemt ikke gået død i sit arbejde. Så ja en pige der bare SKAL besøges. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Quack skrev, for 14 timer siden:

Hvordan er hendes blowjob skills??

Ganske almindeligt, ikke noget som går over i historiebøgerne.

 

Mikael Henderson skrev, for 9 timer siden:

where is she located?, she did not respond to my sms.

Copenhagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Molly i går og må indrømme, at jeg overhovedet ikke kan genkende ovenstående. 

Man får indtrykket af, at hun hader mænd. Hun har et for forfærdeligt udtryk,  og slet ikke nærværende samt tilstede.

Jeg kan på ingen måde anbefale at besøge hende. Hendes BJ er ikke værd at samle på. 

Hun virkede som en pige, som var presset ud i det grundet Corona. 

Redigeret af Mrz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrz skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Molly i går og må indrømme, at jeg overhovedet ikke kan genkende ovenstående. 

Man får indtrykket af, at hun hader mænd. Hun har et for forfærdeligt udtryk,  og slet ikke nærværende samt tilstede.

Jeg kan på ingen måde anbefale at besøge hende. Hendes BJ er ikke værd at samle på. 

Hun virkede som en pige, som var presset ud i det grundet Corona. 

Kemi er en vild ting:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrz skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Molly i går og må indrømme, at jeg overhovedet ikke kan genkende ovenstående. 

Man får indtrykket af, at hun hader mænd. Hun har et for forfærdeligt udtryk,  og slet ikke nærværende samt tilstede.

Jeg kan på ingen måde anbefale at besøge hende. Hendes BJ er ikke værd at samle på. 

Hun virkede som en pige, som var presset ud i det grundet Corona. 

Jeg har besøgt hende tre gange tidligere da hun var i Odense og hun var i højt humør, endda festligt hvert gang. Hendes blowjob er ikke den bedste, men hellere ikke det værste jeg har oplevet. Måske havde hun en dårlig dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrz skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Molly i går og må indrømme, at jeg overhovedet ikke kan genkende ovenstående. 

Man får indtrykket af, at hun hader mænd. Hun har et for forfærdeligt udtryk,  og slet ikke nærværende samt tilstede.

Jeg kan på ingen måde anbefale at besøge hende. Hendes BJ er ikke værd at samle på. 

Hun virkede som en pige, som var presset ud i det grundet Corona. 

Svært at tro på, men selv hvis dette har været oplevelsen, tvivler jeg meget på at det skulle være kutyme for hendes kunder.

Jeg har rost hende i tre omgange og det sidste med at være presset ud i det pga corona er en meget skør kommentar som jeg godt tør afvise, da hun bare har været "på" ved alle mine besøg.

Hun har aldrig bare villet af med mig, hun reddede min aften(se anmeldelse) og det har været naturlig god sex med masser af kærtegn alle gangene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bakker op om @Soothsayer udsagn

Jeg var selv oplevet hende flere/mange gange, og aldrig, som i aldrig..  har jeg oplevet noget dårligt, tværtimod har vi grint, og sexet rigtig meget. (Læs evt min anmeldelse) 

Skøn kvinde. Jeg er mega fan

Men jeg tænker kemi er afgørende. Men som sagt, bare en tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrz skrev, for 4 timer siden:

 

Hun virkede som en pige, som var presset ud i det grundet Corona. 

Tror måske der kan være lidt om snakken, ikke at hun giver dårlig behandling af den grund.

i mange andre lande, har de ingen, som i slet ingen økonomisk hjælp under corona, så hvis de ikke rejser ud og tjener nogle penge på den ene eller anden måde, så har de intet at leve for, så tror nok hun også er presset.

men behandlingen hun giver er super, hvis jeg nu havde prøvet det ;-) selvom man ikke må

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, 1 time siden:

Tror måske der kan være lidt om snakken, ikke at hun giver dårlig behandling af den grund.

i mange andre lande, har de ingen, som i slet ingen økonomisk hjælp under corona, så hvis de ikke rejser ud og tjener nogle penge på den ene eller anden måde, så har de intet at leve for, så tror nok hun også er presset.

men behandlingen hun giver er super, hvis jeg nu havde prøvet det ;-) selvom man ikke må

Tja, hvis hun er fra Polen(også et EU Land) tænker jeg at hun er lige så presset økonomisk som ham der kommer og arbejder på de fleste større byggesteder her i landet.(Ikke meget anderledes end de Danskere der søgte udenlandsk i 80-90erne, hvilket vi tit glemmer i vores indspisthed)

Går lidt imod tanken om at alle fra et sted er her af præcis samme grund, da det er en alt for letkøbt forklaring og som de fleste generaliseringer her i livet er lavet uden en egentlig undersøgelse af individet, men bare forudindtagede holdninger.

Der er ingen tvivl om at der er folk der kommer her pga økonomiske vanskeligheder, men spørgsmålet er vel mere om de er afklarede og har det godt med det de laver, det der bliver givet udtryk for her i det personlige angreb er at hun passer ind i stereotypen på den ulykkelige handlede pige der ikke ønsker at være her og man derfor skal undgå at besøge.

Og der vil jeg personligt godt sige at det ud fra mine observationer mht Molly simpelthen ikke passer.

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, for 1 time siden:det der bliver givet udtryk for her i det personlige angreb er at hun passer ind i stereotypen på den ulykkelige handlede pige der ikke ønsker at være her og man derfor skal undgå at besøge.

Og der vil jeg personligt godt sige at det ud fra mine observationer mht Molly simpelthen ikke passer.

Enig

men hun fortalte mig at hun var nødt til at arbejde og tjene penge her under corona, og fair nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikael Henderson skrev, for 32 minutter siden:

Of course, but where in Copenhagen?.

To late, she is back in Odense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

To late, she is back in Odense

Sorry it was another girl

DenGenertetype skrev, for 2 timer siden:

Hvor i Odense holder hun til? :)

undskyld, det var Debra som Jeg så var tilbage i Odense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Soothsayer skrev, den 14.2.2021 at 21:10:

Tja, hvis hun er fra Polen(også et EU Land) tænker jeg at hun er lige så presset økonomisk som ham der kommer og arbejder på de fleste større byggesteder her i landet.(Ikke meget anderledes end de Danskere der søgte udenlandsk i 80-90erne, hvilket vi tit glemmer i vores indspisthed)

Går lidt imod tanken om at alle fra et sted er her af præcis samme grund, da det er en alt for letkøbt forklaring og som de fleste generaliseringer her i livet er lavet uden en egentlig undersøgelse af individet, men bare forudindtagede holdninger.

Der er ingen tvivl om at der er folk der kommer her pga økonomiske vanskeligheder, men spørgsmålet er vel mere om de er afklarede og har det godt med det de laver, det der bliver givet udtryk for her i det personlige angreb er at hun passer ind i stereotypen på den ulykkelige handlede pige der ikke ønsker at være her og man derfor skal undgå at besøge.

Og der vil jeg personligt godt sige at det ud fra mine observationer mht Molly simpelthen ikke passer.

Det er sgu'da et sjovt sted det her,i din første anmeldelse er der en der mere eller mindre kalder dig en dirty dreng..lol..og i den grad sår tvivl om dine ord,og her er det det samme,bare omvendt,viser vel bare hvor individuelt det hele er og at man et eller andet sted,er nødt til at prøve selv,og håbe på det bedste.Men undr all omstændigheder underholdende læsning og glad for at din dag blev reddet;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichaelJJ skrev, for 10 timer siden:

Det er sgu'da et sjovt sted det her,i din første anmeldelse er der en der mere eller mindre kalder dig en dirty dreng..lol..og i den grad sår tvivl om dine ord,og her er det det samme,bare omvendt,viser vel bare hvor individuelt det hele er og at man et eller andet sted,er nødt til at prøve selv,og håbe på det bedste.Men undr all omstændigheder underholdende læsning og glad for at din dag blev reddet;)

Hej MichaelJJ(og velkommen til)

Er vel som alt andet her i livet et spørgsmål om øjnene der ser også mht hvem man vælger at tro på.

Normalt lader jeg den slags passere og giver folk lov til at komme med deres kritik og da jeg skrev modsvar var jeg sgu også bange for at ryge ind i en eller anden "White Knight rolle" da det egentligt ikke er noget jeg gider beskæftige mig med.

Hvis jeg skal prøve at forklare/forsvare det, er det denne sætning der gjorde udslaget "Hun virkede som en pige, som var presset ud i det grundet Corona". Det er en temmelig vild beskyldning og ikke bare en dårlig anmeldelse som de fleste piger sikkert fortjener en gang imellem herinde, da ingen kan levere 100% hver gang og der selvfølgelig kan opstå kemi-problemer når det er mennesker det drejer sig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de absolutte yndlings piger er tilbage i Odense og lige så sikkert som at jeg ikke kan lade være med at besøge hende, lige så sikkert kan jeg ikke lade være med at anbefale hende :-)

https://annoncelight.dk/showad/307467

Ellers ved jeg ikke rigtigt hvad der sker for resten af pigerne på adresserne (Polske/Lettiske piger) nærmer sig jo spam når man serie-opretter annoncer med piger som ikke er der.

Så selvom jeg syntes at de klart har byens bedste piger(dem som altså eksisterer) har jeg det lidt ambivalent med at besøge dem lige nu med det pjat de har gang i.

 

Men Molly er en stjerne og en man bare skal besøge når hun er i byen så velbekomme ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...