Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Mavesyre

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Da mange brugere, især nye, poster efterlysninger under anmeldelser vil jeg foreslå at overskriften

" anmeldelser af osv ændres til

Beretning om eget besøg hos.....

Måske skulle underoverskriften også ændres til: Efterlysninger om erfaringer ol henvises til efterlysningsforum

Organizzzzz synes en smule frustreret, og for at det ikke skal udarte sig til decideres overproduktion af mavesyre, fremkommer ovenfor anførte forlag fra den omsorgsfulde mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi vender det lige internt og så kommer der et svar.

Måske skulle underoverskriften også ændres til: Efterlysninger om erfaringer ol henvises til efterlysningsforum

Sådan set en fin ide, men problemet er jo at folk ikke altid retter sig efter det. Selvom vi har sagt og der står skrevet

Her skrives KUN anmeldelser og kommentarer til anmeldelser, alt andet henvises til andre boards

så udvikler anmeldelser sig af og til til debatter om alt andet end den pige der er anmeldt, såsom overordnede forhold i hele massagebranchen. Vi har også sagt mange gange at efterlysninger ikke er debatstrenge, men alligevel finder nogen at efterlysninger skal bruges til at fyre platte jokes af i som intet har at gøre med den pige der efterspørges, kritisere den pige der bliver efterlyst (selvom man ikke har besøgt hende selv) eller kritiserere mandens smag eller lyst. Personligt så mener jeg, at hvis man vil skrive et indlæg i en efterlysning så er det fordi man kan bidrage med noget positivt i relation til det der efterlyses, når det andet sker, risikerer man at efterlysningen (og anmeldelsen) ender i hat og briller til frustration for den der har efterspurgt eller anmeldt en pige.

Vi har også haft fat i dig i den forbindelse Århuselsker, hvor du var årsag til mavesyre :lol:;) , men det hjalp da med en PM (sagt i al humoristisk venlighed). ;):)

Derudover så ja - der er mange indlæg, der postes i det forkerte forum, det har du ret i Århuselsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne der ikke genereres en guide til de første 10 indlæg nye brugere skriver?

"Hvad vil du? skrive en anmeldelse, tryk her, ...Efterlysning, skriv her etc."

Og til slut: Er du sikker på du har postet i det rigtige forum??

Tjek :!: og tryk på udfør.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da mange brugere, især nye, poster efterlysninger under anmeldelser vil jeg foreslå at overskriften

" anmeldelser af osv ændres til

Beretning om eget besøg hos.....

Måske skulle underoverskriften også ændres til: Efterlysninger om erfaringer ol henvises til efterlysningsforum

Organizzzzz synes en smule frustreret, og for at det ikke skal udarte sig til decideres overproduktion af mavesyre, fremkommer ovenfor anførte forlag fra den omsorgsfulde mig :P

Jeg forstår ikke rigtig mavesyren, idet det jo er en anmeldelse de efterlyser - kommer der så en anmeldelse fra en anden bruger, vil denne jo komme under efterlysninger - og det er jo også noget rod :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved nærmere eftertanke tror jeg egentlig, at det er ligegyldigt, hvilke overskrifter, man giver de enkelte fora, og hvilken bogstavstørrelse man bruger, for folk vil alligevel fortsætte med at poste forkert eller debattere i efterlysninger. Ikke af ond vilje, forstås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jamen lækre moderator, nu synder du jo :P

Jeg kom med et forslag der, efter min mening, kunne minimere antallet af forkert placerede indlæg. Sørme om du så ikke begynder at tale om afsporing af tråden :?::?:

Så, for at det ikke skal blive ved det, så afslører du at du i pm ( PRIVATE message) har tilrettevist mig, og at du mener det hjalp.

Alt dette sagt i en drillende og varm toneart - mol måske :D

Stadig synes jeg at i tre bestemmergøjer gør det fantastisk godt - dette helt unden ironi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener nu det hang sammen med det emne du selv kastede på bordet,

Du skrev

Måske skulle underoverskriften også ændres til: Efterlysninger om erfaringer ol henvises til efterlysningsforum

Så begrundede jeg med eksempler på hvorfor det ikke nødvendigvis var en god ide. Jeg bliver jo nød til at begrunde mine argumenter og vores erfaringer i ledelsen. :) Hvis du ser anderledes på det, så tager jeg det til efterretning. :) Men det glæder mig da, at du går ind for at man ikke skal afspore strenge. ;)

Så skrev du selv i humoritisk stil mod min kære kollega Organizer og hans mavesyre, som du jo havde så stor interesse i, og så gik jeg da ud fra at du kunne tåle lidt humor og godmodig prikken tilbage, da du jo også selv har været årsag til lidt mavesyre. Begge bemærkninger er jeg da sikker på blev skrevet i bedste mol i øvrigt. ;) Ligesom jeg tager det som et humoritisk kompliment, at du kalder mig lækker :lol: og din bemærkning om at jeg snyder, er da også humor, er jeg sikker på. ;)

Men er det her ikke tangerende ligegyldig ordkløveri eller ? :)

Så for at gå tilbage til emnet som sådan, så har vi vendt ODs udmærkede forslag. Problemet er blot at det vil tage ekstrem, meget ekstrem lang tid og mange ressourcer, at implementere dette, så det er ikke løsningen.

Men vi hører da gerne nærmere på andre løsningsforslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. forkert placerede indlæg, så synes jeg ikke at problemet er så stort.

Jeg synes at overskrifter/beskrivelser af forummerne er ganske forklarende. De brugere der placerer indlæg forkert, vil en yderligere beskrivelse på forummerne formentligt alligevel ikke have den store indvirkning, da disse brugere formentligt ikke bruger tid på at læse det der står på deres skærm (f.eks. pga. at konen kan komme ind hvert øjeblik :lol: eller noget lavpraktisk som ordblind el.lign.).

Desuden, hvis man opdager, at der er et indlæg der er placeret i et forkert forum, så er det god stil at anmelde indlægget, så moderator hurtigt kan flytte det til korrekt forum. Dette er formentligt en stor hjælp for moderator.

Mht. forurening af tråde, så mener jeg der skal være højt til loftet og at enkelte afstikkere skal være tilladt. Men hvis en afstikker udvikler sig til en egentlig debat, så bør man selvfølgelig oprette en ny tråd. Dette mener jeg også at de fleste her på bordet kan finde ud af. Og igen så kan man jo også anmelde forurenede tråde, for at få moderator til at gribe ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Desuden, hvis man opdager, at der er et indlæg der er placeret i et forkert forum, så er det god stil at anmelde indlægget, så moderator hurtigt kan flytte det til korrekt forum. Dette er formentligt en stor hjælp for moderator.

Mht. forurening af tråde, så mener jeg der skal være højt til loftet og at enkelte afstikkere skal være tilladt. Men hvis en afstikker udvikler sig til en egentlig debat, så bør man selvfølgelig oprette en ny tråd. Dette mener jeg også at de fleste her på bordet kan finde ud af. Og igen så kan man jo også anmelde forurenede tråde, for at få moderator til at gribe ind.

Helt enig, det vil være en hjælp at folk anmelder tråde de mener er forkert placeret, er afsporet eller har udviklet sig til mudderkastning eller overtræder vores regler.

Vi har jo alle 3 fuldtidsbeskæftigelse ved siden af og er her i "fritiden" men vi logger på alle sammen flere gange om dagen så vidt det er muligt, og nogle gange logger vi på, har vi måske kun har 15 min til at se at alt er ok. Der kan vi ikke altid nå at læse hvad der er sket siden sidst, men er der noget der er anmeldt får vi besked med det samme.

Ellers så læser vi jo op på det vi ikke nåede senere, men der kan der jo allerede være sket for meget.

Så gør endelig gerne det Filosoffen foreslår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så har vi vendt ODs udmærkede forslag. Problemet er blot at det vil tage ekstrem, meget ekstrem lang tid og mange ressourcer, at implementere dette, så det er ikke løsningen.

Men vi hører da gerne nærmere på andre løsningsforslag.

Evt. bare en reminder når man trykker på udfør de første gange:

"Er du sikker på du har postet i det korrekte forum?"

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jo det er ordkløveri, og min sparsomme brug af smilere beklager jeg. Skyldes jysk påholdenhed :D:):P:lol: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kommet hjem fra Mongolian Barbque ser jeg denne fine tråd, og tak ÅE, fordi du tager det op og OD for også at være konstruktiv.

Og Filosof, det er et problem, og ÅE har helt ret i det med mavesyren, for det er ikke usædvanligt, at undertegnede flytter op til 10 indlæg på en dag, 4-5 er faktisk normen.

Og man skal vist være udstyret med lidet empati, hvis man ikke kan se, at det er idiotarbejde i 4. potens.

Det er til at leve med, når det er en førstegangsskriver, der ikke tænker sig om, men når det er handles med 10, 20 ja sågar mere end 50 indlæg, der som det naturligste i verden poster alt i én skidestak, ja så melder frustrationerne sig - i hvert fald hos mig.

At sitets opbygning på nogle punkter lader ikke så lidt tilbage at ønske med hensyn til logik og konsekvens, er så en helt anden sag, men det undskylder ikke, at selv veteraner smider deres indlæg efter for godt befindende.

Ledelsesmæssigt kunne man overveje at skide det hele et stykke og lade tingene stå i én pærevælling ligesom på Hedomax, men det tror jeg helt ærligt ikke er i nogens interesse.

Og så lige et spørgsmål, på VL er der tilsyneladende ikke de problemer, i hvert fald er det årevis siden, jeg har set et forkert placeret indlæg, er det mon fordi?

1. Growler er online på sitet 24/7?

2. Sidens opbygning er så meget mere logisk?

3. 90% af de sparsomme indlæg findes under det østlige anmeldelsesboard?

Tak til alle, der har pippet og vil pippe med. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så lige et spørgsmål, på VL er der tilsyneladende ikke de problemer, i hvert fald er det årevis siden, jeg har set et forkert placeret indlæg, er det mon fordi?

Det hænger vel også lidt sammen med aktivitetsniveauet.. :)

Growler er online på sitet 24/7?

Hvem eller hvad er Growler ? Er det et selvudnævnt prostitutionsorakel eller et spamfilter ?

Tak til de damer eller herre i førerbunkeren her på Eroguide.dk.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvem eller hvad er Growler ? Er det et selvudnævnt prostitutionsorakel eller et spamfilter ?
Begge dele, vistnok. Og han skulle være rigtig grow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så lige et spørgsmål, på VL er der tilsyneladende ikke de problemer, i hvert fald er det årevis siden, jeg har set et forkert placeret indlæg, er det mon fordi?

Det er ikke korrekt. Fejlplaceringer af indlæg sker jævnligt også på VL :(

Men det er nemmere at håndtere, med de ret få daglige indlæg ;)

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Growler er online på sitet 24/7?

Hvem eller hvad er Growler ? Er det et selvudnævnt prostitutionsorakel eller et spamfilter ?

Tak til de damer eller herre i førerbunkeren her på Eroguide.dk.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det evt. være en ide at placere Efterlysninger OVER blokken med Anmeldelser, så det er noget af det første man ser ?

Når man kommer ind på EG skal man scrolle ned på siden for at kunne se Efterlysninger. Når man især som ny er godt liderlig og temmelig ivrig, så er det ikke sikkert man tænker så langt. Derfor tror jeg ofte der er fejlplacerede indlæg under Anmeldelser.

Blot en tanke fra en sommerglad blondine :D

Knus Sanne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Growler betragter sig selv som et orakel og en bedrevidende personage der sviner alt og alle som han ikke kan lide. Der bliver tuet med udsmdning og de medlemmer som ikke har samme mening/opfattelse som ham selv bliver kaldt snotskovl, spade og de ting som er værre.

Cherie og Growler er moderatorer på VL og derved åbenbart har uindskrænkede beføjelser

Jamen, så er han jo grow :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Et mere rabiat forslag.

Indlæg der er placeret i forkert forum slettes blot.

Der er utroligt mange der placerer efterlysninger under anmeldelser. Idag en der efterlyser de bedste thaipiger i Århus, under anmeldelser af thaipiger. Så tror man at man skal ind og læse lidt underholdende og brugbare oplysninger, men nej. Og i dette tilfælde er det ikke en ny tilmeldt der synder.

Slet dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et mere rabiat forslag.

Indlæg der er placeret i forkert forum slettes blot.

Der er utroligt mange der placerer efterlysninger under anmeldelser. Idag en der efterlyser de bedste thaipiger i Århus, under anmeldelser af thaipiger. Så tror man at man skal ind og læse lidt underholdende og brugbare oplysninger, men nej. Og i dette tilfælde er det ikke en ny tilmeldt der synder.

Slet dem!

Jeg synes ikke det er så slemt med en efterlysning under anmeldelser - det kunne jo lokke en anmeldelse frem - og så er den jo rigtig placeret :D

Bare de ikke starter med: hvem har besøgt ...?, hvem kender ...?, er der nogen der har ...?, hvem har været...? osv. Start dog med navnet på vedkommende/klinikken/adressen el. lign. efterfulgt af spørgsmålet - gerne nede i tråden.

Det værste er imidlertid dem der starter deres tråde med: "Advarsel" og så ikke gider indsætte et navn, link, adresse mv. i tråden eller overskriften. Evt. burde "Falsk Markedsføring" omdøbes til "Advarsler" - så ville der nemlig ikke være nogen grund til at begynde med at skrive det i en overskrift :mrgreen:

Start dog med navnet på vedkommende/klinikkens navn/adressen el. lign. i overskriften, så man lynhurtigt kunne se om det var noget man burde interessere sig for/bidrage med noget til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være meget bedre og mere overskueligt bare at slå anmeldelser og efterlysninger sammen i et underforum.

Halvdelen af efterlysningerne ender alligevel ud med at blive anmeldelser når andre bruger skriver en anmeldelse som svar på en efterlysning.

Det er fint nok men en geografisk opdeling, men opdelingen mellem efterlysninger og anmeldelser holder ikke alligevel.

En ting der kunne hjælpe meget mere med overskueligheden var hvis folk rent faktisk skrev brugbare overskrifter til alle emner. I stedet for intetsigende overskrifter som "efterlysing" eller "har nogen prøvet hende" uden at nævne noget som helst om navn eller sted i overskriften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Bean

Du har evig ret mht brugbare overskrifter.

Mht at slå Efterlysninger og Anmeldelser sammen, tror jeg det bliver noget rod. Det sammenblandede forum ville få alt for mange poster, og nye anmeldeler ville hurtigt komme langt ned i tråden.

Men, man kunne jo som respondent på en efterlysning indskrænke sig til et kort svar. Hvis sprøgeren så ønsker yderligere info kan respondenten skrive den anmeldelse, han burde have skrevet da han lige havde besøgt pigen :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...