Hop til indhold
martin55

he.he

Recommended Posts

Det var ikke godt.
Der hvor jeg har fået massage nogle gange, og osse kneppet hende den lille thai.
jeg har kodet hendes tlf nr ind, som.... Godt... en dag mens jeg var i bad, og min tlf lå i stuen, ringe den. min kone nåede ikke og ta den, men kunne se det var en ... Godt.. der ringe. lidt efter kom der en sms. sorry jeg kom til at ringe til dig, der var forkert, så gutter pas på med at gemme tlf nr. hvis i som jeg er godt gift,
efter jeg kom ud fra badet spurgte min kone hvem er, Godt, der ringe, men i det samme kom vores datter og spurgte hende om noget, så hun fik aldrig svaret..
men skylder jeg hende et svar.
Den anden dag da jeg kom køre ned af vores vej, bakker der en bil ud fra vores indkørelse , kan se det er en mand på omkring de 40 år der sidder i bilen, underligt tænker jeg, hvad ville han hos os. da jeg kommer ind kan jeg høre konen er i bad....mærkeligt.... kigger ind i soveværelset og se dynen ligger på gulvet. og en hoved pude midt på sengen, så helt dum er jeg ikke hun har sku fået noget pik. hun nyder gerne og ligge røven på en pude og bene oppe, så hun kan blive kneppet godt. jeg smutter ind i stue og sætter mig, til hun kommer ud fra badet, hun bliver helt forvirret da hun ser mig. jeg spørg når har du været i bad, jeg synes jeg trængte til det var hendes svar. uha sikke nogle billeder jeg fik inden i hovedet. at hun var blevet kneppet godt,
så nu synes jeg godt at jeg kan ta ind på noget thai massage, uden det kommer hende ved. vi er hvis begge 2, nogle slemme nogle.
men ville ønske jeg en dag kom hjem imens hun fik noget pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody

Har du så fortalt hende hvad du laver nu? Eller vil du forsætte med at holde det hemmeligt?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 1 time siden:

kan se det er en mand på omkring de 40 år der sidder i bilen

Tak, men jeg er faktisk næsten 50 :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker også at se min kone blive kneppet af andre mænd. Den glæde har jeg haft MASSER af gange, i diverse swingerklubber og på bordel til gangbang. 

Jeg var selv deltager alle gange :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Nemesis... kunne være fedt, hvis alle mænd havde nosser nok til at fortælle, hvad de laver til deres kone/partner... Men også at de forhold sig til: "hvad nu hvis" "det var konen det gjord det"  er sikker på det ville være noget der ville få det ret skidt...ggg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

-Nemesis... kunne være fedt, hvis alle mænd havde nosser nok til at fortælle, hvad de laver til deres kone/partner... Men også at de forhold sig til: "hvad nu hvis" "det var konen det gjord det"  er sikker på det ville være noget der ville få det ret skidt...ggg 

Kan bare tilføje at ens sexliv bliver meget bedre når både konen og en selv fortæller om hvad hun eller jeg har lavet med andre.

Vi lever i et åbent forhold og vi har begge den indstilling at det værste der kan ske er at vi lære noget nyt som den anden kan have glæde af.

Ingen af os har fortrudt vi begyndte på dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja Martin tænker du og frien bør dele en god rødvin og få   t a l t  s a m m e n  -  så ingen af jeg behøver at kigge over skuldren og måske det  kunne vitalisere jeres sexliv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 10 timer siden:

men skylder jeg hende et svar.

Nej - eller du skal ihvertfald ikke fortælle hende at du har besøgt en glædespige/det var en glædespige, der ringede

- sådanne numre kan man evt. også kode ind, så de er lydløse - og du evt. også lave så opkald ikke vises på skærmen - ellers er det en god ide at have en nødløgn klar: f.eks.: at det var fra en energi-selskab, der ville sælge billigere strøm, abo til enlige mødres værn - whatever - bare man har forberedt noget.

Dejligt at du har en kone, der ikke er gået i stå - synes jeg ser mange kvinder, der ligner snerpede gamle koner - der tydeligt viser at de ikke er interesseret i sex - om det så er manden, der ønsker at de skal se sådan ud for ikke at tiltrække andre mænd - det er et stort spørgsmål ? - jeg ser nemlig også mange mænd, der ligner nogen, der ikke må gå i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...