Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle. Var forbi forleden i Sydhavnsgaden og få det frække knald på bagsædet.

Hun fortalte at hun rejser hjem omkring 4. December og kommer så først igen i marts hvis verden tillader.

Så skal du som jeg lige lette trykketmog,tænder på en gadepige der giver gas og er mega fræk så,er oplysningen givet videre.

ps. Vil du vide mere så søg på sydhavnen eller sigøjner eller sydhavnspigen så,finder du masser af artikler. Og nej hun har i sagens natur ej heller,en hjemmeside.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
bifyr71 skrev, for 2 timer siden:

Hej alle. Var forbi forleden i Sydhavnsgaden og få det frække knald på bagsædet.

Hvad står et bagsæde knald i? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fun_for_me skrev, for 22 minutter siden:

Hvad står et bagsæde knald i? B)

Med forståelse for, at trådstarterens brugernavn, der kan give anledning til tvivl om begrebet bagsædeknald, så vil jeg mene at det er et knald på bagsædet af din bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 5 timer siden:

Yes og hun er så lækker!

Nu er det vel et års tid siden jeg har set hende...men jeg synes hun er lidt småfed

Er det bare mig :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 1 time siden:

Nu er det vel et års tid siden jeg har set hende...men jeg synes hun er lidt småfed

Er det bare mig :?:

Ikke noget der generer mig , da jeg så hende for ca 14dage siden virkede hun stadig fit og fræk som da jeg var sammen med hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg efterhånden læst jævnt meget om hende. Så har nu et par gange prøvet at køre i hendes retning, uden at kunne se hende. Er det stadig omkring Circle K hun er at finde?

Derudover er der nogen der ved lidt mere om hvad er på menuen? Går udfra det er en relativ hurtig omgang når det er i bilen. Men er det med mega fransk, anal, uden kondom, slug osv. :)

Håber i kan gøre en i forvejen meget nysgerrig endnu mere frisk på en tur ud i vinter mørket :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JHP skrev, for 20 minutter siden:

Nu har jeg efterhånden læst jævnt meget om hende. Så har nu et par gange prøvet at køre i hendes retning, uden at kunne se hende. Er det stadig omkring Circle K hun er at finde?

Derudover er der nogen der ved lidt mere om hvad er på menuen? Går udfra det er en relativ hurtig omgang når det er i bilen. Men er det med mega fransk, anal, uden kondom, slug osv. :)

Håber i kan gøre en i forvejen meget nysgerrig endnu mere frisk på en tur ud i vinter mørket :)

 

Jeg tog turen her til aften... Jeg var dog ikke interesseret i et hurtigt knald på bagsædet, så jeg overtalte hende til at vi tog hjem til hende, og hyggede i et par timer. 
Når man så betaler hendes "høje" timepris, så var der fuld økoblow på menuen. Hun tilbød også dansk uden. Det takkede jeg dog nej til, så jeg ved ikke om det var mod evt. ekstrabetaling.

Hun står ved stoppested nummer to, når du kommer fra broen, og kører ind mod byen. Hendes påklædning gør at man ikke er i tvivl om hendes ærinde. Da jeg kærte forbi lidt langsommere end de andre biler så viste hun frem af sine varer... 

Som nogle nævner, så er hun ikke et tyndt lille nips med hang til salat og fitness. Hun er "gammeldags" kvinde. Med gigantiske naturlige bryster, en pæn ladeport bagtil, og lidt topmave, men ikke noget af betydning. Hun har et enormt spinkelt ansigt, så når hun tager alt det stramme tøj på, ser hun tyndere ud end når det kommer af. Hun har det længste hår jeg nogensinde har set på en GP, og det er velholdt,, så er man til hår, så er der meget at komme efter her. Hun har lidt tyrkisk afstamning, så hvis man er til sydlandske piger, så opfylder hun dette behov til fulde. Hun er tillige frisk, fræk, og enormt sød og servicemindet. Hendes Engelsk er ikke fejlfrit, men det er enormt godt i forhold til mange andre udlændinge jeg har hørt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskmand22 skrev, for 9 timer siden:

Jeg tog turen her til aften... Jeg var dog ikke interesseret i et hurtigt knald på bagsædet, så jeg overtalte hende til at vi tog hjem til hende, og hyggede i et par timer. 
Når man så betaler hendes "høje" timepris, så var der fuld økoblow på menuen. Hun tilbød også dansk uden. Det takkede jeg dog nej til, så jeg ved ikke om det var mod evt. ekstrabetaling.

Hun står ved stoppested nummer to, når du kommer fra broen, og kører ind mod byen. Hendes påklædning gør at man ikke er i tvivl om hendes ærinde. Da jeg kærte forbi lidt langsommere end de andre biler så viste hun frem af sine varer... 

Som nogle nævner, så er hun ikke et tyndt lille nips med hang til salat og fitness. Hun er "gammeldags" kvinde. Med gigantiske naturlige bryster, en pæn ladeport bagtil, og lidt topmave, men ikke noget af betydning. Hun har et enormt spinkelt ansigt, så når hun tager alt det stramme tøj på, ser hun tyndere ud end når det kommer af. Hun har det længste hår jeg nogensinde har set på en GP, og det er velholdt,, så er man til hår, så er der meget at komme efter her. Hun har lidt tyrkisk afstamning, så hvis man er til sydlandske piger, så opfylder hun dette behov til fulde. Hun er tillige frisk, fræk, og enormt sød og servicemindet. Hendes Engelsk er ikke fejlfrit, men det er enormt godt i forhold til mange andre udlændinge jeg har hørt.

Hej Danskmand

Det lyder som en lækker oplevelse! Overvejer selv kraftigt et “besøg”.

Jeg håber det er ok jeg stiller dig et pr spørgsmål:

1. Hvad er “den høje” time pris?

2. Bor hun nogenlunde i nærheden af stoppestedet? I.e. Er det muligt at drible hjem til hende på gåben derfra? Da jeg ikke selv har bil, vil det være en ret fed ting. Jeg har tidligere været i kontakt med hende, hvor hun sagde det ikke var et problem. Men der havde jeg selv lagt op til, at gå et øde sted hen i nærområdet (da jeg ikke havde overvejet, at hendes sted måske kunne være en mulighed). Grunden til jeg spørger her, i stedet for at spørger hende direkte, er at jeg jo gerne skal have kontanter klar, hvis det nu viser sig at kunne falde i hak med det samme, og hub selv er ok med ideen :-)
 

vh

friskfrejdig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lagde ud med 1500,- for én time, hos hende, uden ekstra ydelser. Vi sluttede så med end én time og en masse ydelser, så hvor meget der var timepris, og hvor meget der var ydelser, og mængderabat etc. det bliver hurtigt uoverskueligt at vurdere. Jeg var glad og tilfreds da jeg gik, og det virkede hun også til at være, så det var vel win-win uanset prisen.

Hendes sted er ret langt væk, så det er ikke gåafstand. Hun fortalte mig dog at hun havde en del "faste kunder" der ringede og lavede aftaler, så det kunne måske være en mulighed for dig at planlægge noget ?

Hun er her lidt endnu, men tager hjem om et par uger, og fejrer jul med familien, men kommer så tilbage. Hun siger hun har været her i snart 5 år, så det er nok ikke sandsynligt at hun pludselig bliver væk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskmand22 skrev, den 25.11.2020 at 01:13:

så jeg overtalte hende til at vi tog hjem til hende, og hyggede i et par timer.

Jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor man stiller sig op en råkold novemberdag og vrikker med røven ved en trafikkeret vej, hvis muligheden er der for at få mændene serveret som stegte duer på ens egen adresse. Koster det virkelig så meget at annoncere? Kan det være det der er årsagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 53 minutter siden:

Koster det virkelig så meget at annoncere?

Det er vel appellen til impulskøbere og den hurtigere omsætningshastighed. Man sparer også al den tid med at skifte lagen, gå i bad osv.

Køber slipper omvendt for problemer med at gp'en ikke har tid, når man står der, eller falske billeder.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 time siden:Koster det virkelig så meget at annoncere? Kan det være det der er årsagen?

Jeg har oprettet en tråd om emnet her 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
underdog40 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor man stiller sig op en råkold novemberdag og vrikker med røven ved en trafikkeret vej, hvis muligheden er der for at få mændene serveret som stegte duer på ens egen adresse. Koster det virkelig så meget at annoncere? Kan det være det der er årsagen?

Det er ikke alle stedder at de andre beboer synes det er særligt sjovt at have et bordel som nabo. Det er lidt letter at skjule, hvis man kan holde det til nogle faste som kommer og besøger en, fremfor en horde af liderlige mænd som kommer for en kigger eller en quicky.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 21.11.2020 at 15:54:

Hej alle. Var forbi forleden i Sydhavnsgaden og få det frække knald på bagsædet.

Hun fortalte at hun rejser hjem omkring 4. December og kommer så først igen i marts hvis verden tillader.

Så skal du som jeg lige lette trykketmog,tænder på en gadepige der giver gas og er mega fræk så,er oplysningen givet videre.

ps. Vil du vide mere så søg på sydhavnen eller sigøjner eller sydhavnspigen så,finder du masser af artikler. Og nej hun har i sagens natur ej heller,en hjemmeside.

 

Hvordan kan man kende hende? Er der andre piger derover? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskmand22 skrev, den 25.11.2020 at 01:13:

kommer af. Hun har det længste hår jeg nogensinde har set på en GP, og det er velholdt,, så er man til hår, så er der meget at komme efter her. Hun har lidt tyrkisk afstamning, så hvis man er til sydlandske piger, så opfylder hun dette behov

Du er ikke i tvivl ... høje sko og langt hår. Står ved busstoppested men stiger aldrig på bussen...

hvorfor... jeg tænder på tanken om hende det stimulerer min fantasi og hun har fundet en niche 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 22 timer siden:

Du er ikke i tvivl ... høje sko og langt hår. Står ved busstoppested men stiger aldrig på bussen...

hvorfor... jeg tænder på tanken om hende det stimulerer min fantasi og hun har fundet en niche 

Så hende i går, og nej ikke til at tage fejl af, hun står 10-20 meter efter busstoppestedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...