Hop til indhold
Helot

Pigens navn og by

Recommended Posts

Jeg lister lige et spørgsmål ind på katte fødder og putter sikkert mit hoved ind i løvens gab
Jeg oplever, når man glemmer at skrive pigens navn og by i overskriften, at et indlæg så kan indeholde mange svar som intet har med spørgsmålet at gøre.

Jeg ved godt at der står at det skal man, men med alle de politimænd hvis liv totalt bliver ødelagt hvis det ikke står i overskriften, fyldes disse indlæg med spam, der i min optik gør det mange indlæg ubrugelige fordi jeg alligevel skal ned og filtrer disse løftede pegefingre fra.

Kun man ikke gøre det forbudt at være politimand(Som i give karantæne), men lave en bullit (Forkert overskrift) under rapporter indlæg og lade opgaven være op til vores ellers udmærkede moderatorer?

Så undgår vi spam og personangreb ?? som nu næsten er tilladt i hyggesnak

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Det er en svær balancegang, hvor længe man skal forsøge at ændre på folks vaner eller uvidenhed om reglerne, og hvornår man skal opgive at ændre på deres vaner eller uvidenhed. 
 

Men du har ret i, at en anmeldelse eller efterlysning tit ender i alt muligt andet end den person der skrives om eller søges viden om, og det er ærgerligt. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ALT for mange betjente herinde, som går helt vildt op i andre menneskers adfærd. 
Det er næsten ikke til at holde ud. 
Dette er ikke en opdragelses anstalt. Og det er frivilligt om man vil læse, hvad der bliver skrevet. 
Så jeg synes man skal passe sin egen “have” og putte pegefingeren i lommen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 52 minutter siden:

Jeg lister lige et spørgsmål ind på katte fødder og putter sikkert mit hoved ind i løvens gab
Jeg oplever, når man glemmer at skrive pigens navn og by i overskriften, at et indlæg så kan indeholde mange svar som intet har med spørgsmålet at gøre.

Jeg ved godt at der står at det skal man, men med alle de politimænd hvis liv totalt bliver ødelagt hvis det ikke står i overskriften, fyldes disse indlæg med spam, der i min optik gør det mange indlæg ubrugelige fordi jeg alligevel skal ned og filtrer disse løftede pegefingre fra.

Kun man ikke gøre det forbudt at være politimand(Som i give karantæne), men lave en bullit (Forkert overskrift) under rapporter indlæg og lade opgaven være op til vores ellers udmærkede moderatorer?

Så undgår vi spam og personangreb ?? som nu næsten er tilladt i hyggesnak

Til dels enig, men man kunne jo også vende den om og sige at brugerne skal sætte sig ind i reglerne inden der oprettes tråde. 
Jeg er medlem af et andet Forum, når man her opretter emne, kommer den op med fire ting man skal huske skal være opfyldt, det kunne være link til gp, navn på pige, by eller lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 minutter siden:

Til dels enig, men man kunne jo også vende den om og sige at brugerne skal sætte sig ind i reglerne inden der oprettes tråde. 
Jeg er medlem af et andet Forum, når man her opretter emne, kommer den op med fire ting man skal huske skal være opfyldt, det kunne være link til gp, navn på pige, by eller lign. 

Helt enig, men hvor er det typisk dansk at opfordre til alle mulige tiltag i kategorien lappeløsninger, når løsning på at fjerne ondets rod ligger lige for! :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 36 minutter siden:

Til dels enig, men man kunne jo også vende den om og sige at brugerne skal sætte sig ind i reglerne inden der oprettes tråde. 
Jeg er medlem af et andet Forum, når man her opretter emne, kommer den op med fire ting man skal huske skal være opfyldt, det kunne være link til gp, navn på pige, by eller lign. 

Præcis, når der oprettes indlæg i relevante forums, så lav en række felter obligatoriske herunder pigens navn og den by hvor hun er besøgt. Link må være frivilligt/optional da det ikke altid findes. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Helt enig, men hvor er det typisk dansk at opfordre til alle mulige tiltag i kategorien lappeløsninger, når løsning på at fjerne ondets rod ligger lige for! :( 

Det er er også andre ting man ikke må, hvilket ikke fraholder politiet fra at spamme indlægget til.
Og Onslow du mener ikke din holdning i den grad er en lappeløsning;-)
Prøv at være lidt konstruktiv - og smil til verden. Dialog gør ikke ondt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 1 minut siden:

Det er er også andre ting man ikke må, hvilket ikke fraholder politiet fra at spamme indlægget til.
Og Onslow du mener ikke din holdning i den grad er en lappeløsning;-)
Prøv at være lidt konstruktiv - og smil til verden. Dialog gør ikke ondt

Enten har du misforstået mig, ellers er jeg helt på Herrens mark med, hvad du vil sige med dit indlæg.

Et formular med pigens/klinikkens navn og sted/by er da ikke en lappeløsning, men et tiltag, som vil fjerne både de tumpede "Hende Her" indlæg og tage vinden ud af sejlene hos "politiet" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 15 minutter siden:

Enten har du misforstået mig, ellers er jeg helt på Herrens mark med, hvad du vil sige med dit indlæg.

Et formular med pigens/klinikkens navn og sted/by er da ikke en lappeløsning, men et tiltag, som vil fjerne både de tumpede "Hende Her" indlæg og tage vinden ud af sejlene hos "politiet" :) 

Helt ærligt. Det er da også en lappeløsning. Der er annoncer hvor der ikke er et pige navn. Latina, fræk tøs og Milf for at nævne nogle få. Det samme gælder byer, hvor vores indlæg allerede er kategoriseret i feks fyn. Så vil det være umuligt at lave tvang på disse felter? Næppe, selvom tanken var god.

Det er da også træls at der står "nogen der kender hende her" men giver da ikke lov til at tage politikasketten på?? Målet helligere midlet ? Tænker du det?

Så hvem efterspørger en lappeløsning ? Opgaven ligger allerede ved en moderator som blot skal adviseres

Så kunne moderator udløse en form for straf ved gentagelse, og ikke gabestokken som stortrives her ;-(

 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 13 minutter siden:

Helt ærligt. Det er da også en lappeløsning. Der er annoncer hvor der ikke er et pige navn. Latina, fræk tøs og Milf for at nævne nogle få. Det samme gælder byer, hvor vores indlæg allerede er kategoriseret i feks fyn. Så vil det være umuligt at lave tvang på disse felter? Næppe, selvom tanken var god.

Det er da også træls at der står "nogen der kender hende her" men giver da ikke lov til at tage politikasketten på?? Målet helligere midlet ? Tænker du det?

Så hvem efterspørger en lappeløsning ? Opgaven ligger allerede ved en moderator som blot skal adviseres

Så kunne moderator udløse en form for straf ved gentagelse, og ikke gabestokken som stortrives her ;-(

 

Jeg kan ud fra dit skriv udlede, at du ikke har stor tillid til de algoritmer, der kan fortælle dig, at et felt ikke er udfyldt tilfredsstillende, I rest my case.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan ud fra dit skriv udlede, at du ikke har stor tillid til de algoritmer, der kan fortælle dig, at et felt ikke er udfyldt tilfredsstillende, I rest my case.

Og god weekend til dig. Fik ret i at dialog ikke er din stærke side. "Jeg har som udgangspunkt altid ret" ;-)

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 29 minutter siden:

Og god weekend til dig. Fik ret i at dialog ikke er din stærke side. "Jeg har som udgangspunkt altid ret" ;-)

Tja, du vælger at gå efter skinnebenene i stedet for bolden, siger nok egentlig alt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 31 minutter siden:

Og god weekend til dig. Fik ret i at dialog ikke er din stærke side. "Jeg har som udgangspunkt altid ret" ;-)

Dialog virker kun, hvis man er lydhør. Virker ik til det er din stærke side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 31 minutter siden:

Tja, du vælger at gå efter skinnebenene i stedet for bolden, siger nok egentlig alt.

 

Eiiiii fandt du lige offer rollen ;-) trådte jeg på en ligtorn? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt hvad der lige skete med denne tråd.....

men dog et konkret forslag. Hvad med venlige anbefalinger når man opretter en ny tråd - evt skrevet med lys gråt i emnefeltet som man så overskriver frit.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 14 minutter siden:

Eiiiii fandt du lige offer rollen ;-) trådte jeg på en ligtorn? 

Tja, den omstændighed, at du efterlyser dialog, samtidigt med at det eneste, du bidrager med, er uforskammetheder, siger i grunden mere end så meget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 3 timer siden:

Det er en svær balancegang, hvor længe man skal forsøge at ændre på folks vaner eller uvidenhed om reglerne, og hvornår man skal opgive at ændre på deres vaner eller uvidenhed. 
 

Men du har ret i, at en anmeldelse eller efterlysning tit ender i alt muligt andet end den person der skrives om eller søges viden om, og det er ærgerligt. 

Enig, men det er her jeg tænker at den individuelle mulighed for, på alle vores forskellige klodsede måder at korrigere og hjælpe på fejlene, gør mere skade end gavn.

En moderator derimod har mandat og mulighed for at være rar og i mødekommende de første par gange, og slå hårdt ned efterfølgende hvis budskabet ikke fiser ind 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Tja, den omstændighed, at du efterlyser dialog, samtidigt med at det eneste, du bidrager med, er uforskammetheder, siger i grunden mere end så meget andet. 

Er da lidt berørt af at du føler at jeg har været uforskammet overfor dig. Tænkte egentlig bare jeg ville hyle som de ulve jeg var iblandt.
det beklager jeg da meget, var simpelthen ikke min hensigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det er ok på en venlig og konstruktiv måde at gøre opmærksom på god stil bla. indhold af en overskrift – min personlige holdning er der som minimun bør være bynavn/kommune i overskriften :)

Desværre er der nogle som er blevet mavesure inden de får udgivet deres indlæg, de får “spyttet” en masse lort ud når de egentlig bare ville vejlede – det er ærgeligt :(

Den gamle regel med at slette den sidste linje i et indlæg inden man poster er faktisk ret fin ;)

Ellers er det som altid en god ide at få noget fisse hvis man er i dårligt humør :lol:

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 3 minutter siden:

Ellers er det som altid en god ide at få noget fisse hvis man er i dårligt humør :lol:

hæhæ og derfor vi er her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 23 minutter siden:

Er da lidt berørt af at du føler at jeg har været uforskammet overfor dig. Tænkte egentlig bare jeg ville hyle som de ulve jeg var iblandt.
det beklager jeg da meget, var simpelthen ikke min hensigt.

trolldetektor.jpg.10d696502f3bafe3ee9422118ea33007.jpg

Men kør du blot videre. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår pointen og tanken bag og hilser et indlæg, der vel er rettet mod alles bedste (fordi noget ikke fungerer optimalt: afsporing, "politimænd", stavekontrol-ryttere men også dovne, uintelligente typer, der straks spørger og ikke gider gøre sig den mindste umage). Hælder til North og Alfa´s svar. Det kan (vel?) ikke være så svært at slå øverste etages lampe til og læse regler, lære, tage "korrigerende svar" som en hjælp istedet for et angreb. 

Kontant skrev, for 1 time siden:

Der er ALT for mange betjente herinde, som går helt vildt op i andre menneskers adfærd. 
Det er næsten ikke til at holde ud. 
Dette er ikke en opdragelses anstalt. Og det er frivilligt om man vil læse, hvad der bliver skrevet. 
Så jeg synes man skal passe sin egen “have” og putte pegefingeren i lommen. 

Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Et formular med pigens/klinikkens navn og sted/by er da ikke en lappeløsning, men et tiltag, som vil fjerne både de tumpede "Hende Her" indlæg og tage vinden ud af sejlene hos "politiet" :) 

Bingo!

Der ER mange tumpede, "hende-her-dovne" og fjernes de, fjernes politiet i overvejende grad sikkert også, da de så overflødiggøres :-)

Og så KAN folk jo godt have fine liv, blot fordi de kommenterer og korrigerer folk, der trods flere års medlemsskab (så bør man 1/ have læst og set fremgangsmåde og/eller 2/ læst reglerne og/eller 3/ blevet korrigeret eller opfordret flere gange) stadig nægter at gøre så lille og nem ting, som at skrive NAVN og BY, som de jo kender, hvis og når de efterlyser og dermed jo inddrager og inviterer andre til at læse, svare, kommentere, korrigere, hjælpe. 

Nu skal vi heller ikke gøre ting sværere, end de er og folk dummere, end de behøver være.

Jeg har set en annonce med en pige/kvinde i (by), der hedder (navn). Så må det sgu være minimumskrav i en verden af åbenbart dovne, uduelige, uintelligente typer, der straks spørger uden tit selv at undersøge og iøvrigt skrive samme antal ord i overskriften at LÆRE og GØRE uden at andre skal kaldes politi. 

 

Helot skrev, for 17 minutter siden:

Det er da også træls at der står "nogen der kender hende her" men giver da ikke lov til at tage politikasketten på??

Jeps, møj møj træls og selv om man kan argumentere for, at vi bare skal acceptere dovenskab, slendrian og vende det blinde øje til, så bør man også kunne acceptere, at når man bevæger sig ind et sted (fysisk eller online), må man som udgangspunkt forvente, at folk læser regler, forstår regler, øver sig i regler og til en vis grad efterlever dem (for alles skyld, også ens egen, da man jo beviseligt i flere tråde enten får brugbare svar, ingen svar og/eller belærende "politibetjent-svar"), hvor flere dovne typer nægter at lytte, tage ved lære, ændre det men i stedet bliver sure ala "fandme ingen, der skal fortælle mig noget som helst". 

Fin tanke og tråd og en anden løsning kunne være et system, der automatisk (nu man ikke kan forvente og forlange det af moderatorerne) automatisk bare sletter alle, ALLE tråde, der ikke opfylder så simple minimumskrav som at ændre "nogen der kende hende her" til "NOGEN DER KENDE ULLA I NÆSTVED?"). På den facon er jeg ret sikker på, at disse typer (dovne, analfabeter, bevidst besværlige og egenrådige) nok hurtigt skal få det lært. At vi så sikkert får 7000 tråde med "hvorfor er mit indlæg blevet slettet", er jo set andre steder i en særskilt gruppe, vi andre "betjente" så kan holde os langt fra. 



 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligebrysterfan skrev, for 29 minutter siden:


Fin tanke og tråd og en anden løsning kunne være et system, der automatisk (nu man ikke kan forvente og forlange det af moderatorerne) automatisk bare sletter alle, ALLE tråde, der ikke opfylder så simple minimumskrav som at ændre "nogen der kende hende her" til "NOGEN DER KENDE ULLA I NÆSTVED?"). På den facon er jeg ret sikker på, at disse typer (dovne, analfabeter, bevidst besværlige og egenrådige) nok hurtigt skal få det lært. At vi så sikkert får 7000 tråde med "hvorfor er mit indlæg blevet slettet", er jo set andre steder i en særskilt gruppe, vi andre "betjente" så kan holde os langt fra. 



 

Jeps kunne være en drøm.
Emnet har været oppe mange gange. Lyset er er blevet slukket - og intet sket. Derfor mit forsigtige indlæg på igen at tage emnet op. Udløseren var en søgning på netop den pige jeg ville besøge. 8 svar og alle med fortolkninger på hvorfor man skal skrive pigens navn og by i overskriften, skrevet med en mer-  eller mindre pænt pen.
 

Personligt tænker jeg pyt. Der kommer 3-4 nye indlæg i døgnet, og hånden på hjertet så klikker vi nok ned i dem alle hvis det er i vores område.
Hvis nu der kom 50-100 nye indlæg under Jylland hver dag, og der stod har du prøvet hende her i dem alle, var jeg nok af samme mening. 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 48 minutter siden:

Er da lidt berørt af at du føler at jeg har været uforskammet overfor dig. Tænkte egentlig bare jeg ville hyle som de ulve jeg var iblandt.
det beklager jeg da meget, var simpelthen ikke min hensigt.

Er vi enig om det er dig der har startet tråden og ønsker opbakning til dine ideer?

Så er det sgu ik den smarte taktik du lægger for dagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
mature man skrev, for 48 minutter siden:

 

Ellers er det som altid en god ide at få noget fisse hvis man er i dårligt humør :lol:

Jeg  stemmer  på  en  omgang  fredagspik,  mon  det  kan  bestilles  via  justeat?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...