Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg startede for en del år siden mit Thai eventyr hos 505 og havde nogen vilde år de første par år. Pigerne var sjove, sexede og en smule tossede, hvilket gav både sjove og ultra frække oplevelser. Jeg ved ikke hvad der skete, men pludselig skiftede de piger ud hele tiden og det blev en tam affære. Nu er der gået en del år og jeg gav dem chancen igen. Fik lavet aftale med Nadia - en moden kvinde som holder sig godt, taler godt engelsk og en smule dansk. Super humor og god stemning lige fra man træder ind ad døren. Vi aftalte massage + håndjob + slikke fisse. Hun massere okay, men lidt for blødt til min smag. Tror måske bare jeg skal sige det til hende, men det er nu også meget behageligt med blød massage, når man har det fint i kroppen i forvejen. Da vi skulle i gang med den spændende halvdel gik hun lige ud og gjorde sig lækker. Hun kom ind i en kort stram sort kjole med top-boob. Hun masserede lidt videre og jeg kunne se hendes lækre lille numse stikke ud for neden af kjolen. Begyndte at kæle hende lidt på numsen og ret hurtigt besluttede hun sig for at nu skulle der slikkes. Hun "gled" nærmest henover mig og hvilket syn. Den lille stramme kjole gled lidt op og den skønneste stramme røv og glatte fisse var nu 10 cm. fra mit ansigt. Jeg fik slikket hende til den store guldmedalje og jeg mindes at have talt mindst 2 orgasmer. Hendes safter smager utroligt godt og hun har en rigtig flot barberet fisse. De sidste ca. 10 minutter af tiden gik med regulær facesitting og hende der onanerede på mit ansigt. Det var SKØNT. Har længe haft lyst til at prøve facesitting og det er lige mig. Fed fornemmelse og slikke med næsen dybt begravet og så komme op efter luft efter 40-50 sekunder. Jeg blev super liderlig af at hun var så tændt og endte da også med at afslutte mens hun hev i banditten. Skøn, skøn time og jeg kommer helt sikkert igen, nok allerede om 14 dage. Har stadigvæk det største smørrede smil på ved tanken om vores lille seance.

Link: Sawadee Ka

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det skønt at høre en god historie fra 505, der har jeg haft mange godt timer tidligere. 
Det lyder bestemt til at Nadia skal besøges, hun lyder temlig fræk, med minder tilbage til Nancy, Joy og specielt Aon

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 timer siden:

Er det hende i den sorte kjole på billedet?

Nej det er det ikke,  Nadia har tidlige været hos Thara og kan sagtens give en god og hård Thai + det andet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Executor skrev, den 19.11.2020 at 13:36:

Hvor er det skønt at høre en god historie fra 505, der har jeg haft mange godt timer tidligere. 
Det lyder bestemt til at Nadia skal besøges, hun lyder temlig fræk, med minder tilbage til Nancy, Joy og specielt Aon

Har besøgt alle 3 mange gange og helt enig, de var alle noget særligt. Den første jeg mødte på stedet var Nam på 19 med numselangt sort hår. Hun masserede kun med håret i ca. 40 minutter inden vi skulle til den frække del. Jeg kan huske hun nærmest fik mig i trance og jeg følte jeg svævede 10-20 cm over sengen. Desværre en oplevelse jeg kun har oplevet de 2 gange jeg nåede at besøge hende. Nancy var fandeme sjov og fræk, men også lidt små-skør. Kan huske hun på et tidspunkt havde fået gejlet sig selv op ved at pussyslide mig i 20 minutter mens hun skrålede Rihanna sange og da jeg kom gik det pludselig op for mig at jeg var oppe i hende - hvor lang tid det havde været sådan havde jeg ingen anelse om, jeg var i syvende himmel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, den 19.11.2020 at 13:22:

Jeg startede for en del år siden mit Thai eventyr hos 505 og havde nogen vilde år de første par år.

Ditto her, og ja så gik det lidt i stå for 505.

Super anmeldelse, tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig i koret af fans af det gamle 505. Jeg var også forbi for nylig, efter en lang pause. Pigerne er søde, men slet ikke så sprøde som Nancy og de andre fra gamle dage. Massagen var ok, men kompenserede ikke for den manglende sprødhed. Lidt skøre var de også, men ikke som i gamle dage. Så jeg bliver ikke en hyppig kunde igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg tror, at jeg skal besøge Nancy, som er flyttet ind i det centrale København nær marmorkirken. Det passer mig bedre end Brønshøj. Og hun er vild.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der ved hvem hende på billede 1 er?

Pim
I denne tråd  også oplyst som Anna

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rambuk skrev, den 21.11.2020 at 08:44:

Har besøgt alle 3 mange gange og helt enig, de var alle noget særligt. Den første jeg mødte på stedet var Nam på 19 med numselangt sort hår. Hun masserede kun med håret i ca. 40 minutter inden vi skulle til den frække del. Jeg kan huske hun nærmest fik mig i trance og jeg følte jeg svævede 10-20 cm over sengen. Desværre en oplevelse jeg kun har oplevet de 2 gange jeg nåede at besøge hende. Nancy var fandeme sjov og fræk, men også lidt små-skør. Kan huske hun på et tidspunkt havde fået gejlet sig selv op ved at pussyslide mig i 20 minutter mens hun skrålede Rihanna sange og da jeg kom gik det pludselig op for mig at jeg var oppe i hende - hvor lang tid det havde været sådan havde jeg ingen anelse om, jeg var i syvende himmel.

Er Nancy og Nam der så stadigvæk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sindsro skrev, den 5.12.2020 at 22:58:

Er Nancy og Nam der så stadigvæk?

Det tror jeg ikke. Kender kun Nadia af det nuværende hold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der ved hvad ekstra koster?

Du kan som hovedregel gå ud fra at FP koster kr. 1500.-  på de fleste klinikker. Der kan være små afvigelser, og måske rabat ved længere regelmæssigt bekendtskab, men brug kr. 1500.- som udgangspunkt. Og husk altid at aftale pris før handling. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...