Hop til indhold
Guest JumpingAle

Madame Xena - anbefales?

Recommended Posts

Guest JumpingAle

Hejsa. Jeg har set denne annonce: 

https://annoncelight.dk/showad/276713

Og jeg finder den virkelig interessant! Jeg har dog aldrig besøgt hende før, så jeg vil høre jer ad om nogle af jer har haft fornøjelsen af hendes selskab?

Det er for mig vigtigt at min domina har evnen til at leve sig ind i det og man kan mærke at hun rent faktisk har lyst og tænder på det hun gør så jeg ikke føler at det bare er en træls ting, der skal overståes. Desuden også en, der har let til smil og som bare er nem at snakke med da jeg er utrolig genert haha.

Ud fra hendes annonce virker hun super skøn. Men som sagt, vil jeg meget gerne høre hvad jeres erfaringer er med at besøge hende :D

 

- JumpingAle

Del dette indlæg


Link til indlæg
JumpingAle skrev, for 8 timer siden:

Hejsa. Jeg har set denne annonce: 

https://annoncelight.dk/showad/276713

Og jeg finder den virkelig interessant! Jeg har dog aldrig besøgt hende før, så jeg vil høre jer ad om nogle af jer har haft fornøjelsen af hendes selskab?

Det er for mig vigtigt at min domina har evnen til at leve sig ind i det og man kan mærke at hun rent faktisk har lyst og tænder på det hun gør så jeg ikke føler at det bare er en træls ting, der skal overståes. Desuden også en, der har let til smil og som bare er nem at snakke med da jeg er utrolig genert haha.

Ud fra hendes annonce virker hun super skøn. Men som sagt, vil jeg meget gerne høre hvad jeres erfaringer er med at besøge hende :D

 

- JumpingAle

Hun henviser jo selv til to anmeldelser på sin annonce:

Electra Cleopatra

Madame Xena

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...