Hop til indhold

Madame Xena - anbefales?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Jeg har set denne annonce: 

https://annoncelight.dk/showad/276713

Og jeg finder den virkelig interessant! Jeg har dog aldrig besøgt hende før, så jeg vil høre jer ad om nogle af jer har haft fornøjelsen af hendes selskab?

Det er for mig vigtigt at min domina har evnen til at leve sig ind i det og man kan mærke at hun rent faktisk har lyst og tænder på det hun gør så jeg ikke føler at det bare er en træls ting, der skal overståes. Desuden også en, der har let til smil og som bare er nem at snakke med da jeg er utrolig genert haha.

Ud fra hendes annonce virker hun super skøn. Men som sagt, vil jeg meget gerne høre hvad jeres erfaringer er med at besøge hende :D

- JumpingAle

Skrevet
JumpingAle skrev, for 8 timer siden:

Hejsa. Jeg har set denne annonce: 

https://annoncelight.dk/showad/276713

Og jeg finder den virkelig interessant! Jeg har dog aldrig besøgt hende før, så jeg vil høre jer ad om nogle af jer har haft fornøjelsen af hendes selskab?

Det er for mig vigtigt at min domina har evnen til at leve sig ind i det og man kan mærke at hun rent faktisk har lyst og tænder på det hun gør så jeg ikke føler at det bare er en træls ting, der skal overståes. Desuden også en, der har let til smil og som bare er nem at snakke med da jeg er utrolig genert haha.

Ud fra hendes annonce virker hun super skøn. Men som sagt, vil jeg meget gerne høre hvad jeres erfaringer er med at besøge hende :D

- JumpingAle

Hun henviser jo selv til to anmeldelser på sin annonce:

Electra Cleopatra

Madame Xena

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.