Hop til indhold

Recommended Posts

 

Hej "Drenge"

Se med Her!!!

Jeg har i aften besøgt Electra Cleopatra hos Seduction Girls i Rødovre.

Jeg bestilte 30 min. blid dominans. Blev vist ind i massagerummet, hvor jeg i spænding ventede, da det var første gang, jeg besøgte Electra. 

Hun bankede på og trådte ind. Fantastisk smuk kvinde, sexet, blid, erotisk og alligevel med kant. Gav høfligt hånd og spurgte, hvad vi skulle "lege"?

Jeg forklarede så detaljeret som muligt, hun lyttede og spurgte yderligere ind, vi afregnede og inden hun gik ud af døren fortalte hun klart og tydeligt, jeg skulle smide tøjet og gøre mig klar:-).

Hun kom tilbage med et fængslende blik i øjnene, som alle mænd kan lide, kælent, sensuelt og sexet wauhh.

Hun gik hen til mig og gik straks igang med at pirre mig, berørte de erogene soner jeg havde ønsket, krydret med hendes egne erfaringer, som taler for sig selv. Hun pirrede mig til grænsen af orgasme igen og igen i 25 minutter til den lette velkendte banken på døren (5 min tilbage). Hun lod mig lige hvile lidt med blide kærtegn, hvorefter hun gik igang med at opbygge en helt fantastisk orgasme. Min krop stod som en flitsbue, den sitrede på grænsen i 2-3 min. hvorefter hun lod mig eksplodere i min bedste orgasme til d.d.

Kære "drenge". Jeg kan stærkt anbefale et besøg hos Electra, http://seductiongirls.dk/pigerne/electra/, hun er helt vildt dygtig, til det hun gør, respekt, men pas på, det er vanedannende og et godt råd kunne være. Lav dit forarbejde og fortæl hende klart og tydeligt, hvad du ønsker. Hun vil ikke skuffe jer. 

Held og lykke 

P "Drengen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
P "Drengen" skrev, for 4 minutter siden:

 

Hej "Drenge"

Se med Her!!!

Jeg har i aften besøgt Electra Cleopatra hos Seduction Girls i Rødovre.

Jeg bestilte 30 min. blid dominans. Blev vist ind i massagerummet, hvor jeg i spænding ventede, da det var første gang, jeg besøgte Electra. 

Hun bankede på og trådte ind. Fantastisk smuk kvinde, sexet, blid, erotisk og alligevel med kant. Gav høfligt hånd og spurgte, hvad vi skulle "lege"?

Jeg forklarede så detaljeret som muligt, hun lyttede og spurgte yderligere ind, vi afregnede og inden hun gik ud af døren fortalte hun klart og tydeligt, jeg skulle smide tøjet og gøre mig klar:-).

Hun kom tilbage med et fængslende blik i øjnene, som alle mænd kan lide, kælent, sensuelt og sexet wauhh.

Hun gik hen til mig og gik straks igang med at pirre mig, berørte de erogene soner jeg havde ønsket, krydret med hendes egne erfaringer, som taler for sig selv. Hun pirrede mig til grænsen af orgasme igen og igen i 25 minutter til den lette velkendte banken på døren (5 min tilbage). Hun lod mig lige hvile lidt med blide kærtegn, hvorefter hun gik igang med at opbygge en helt fantastisk orgasme. Min krop stod som en flitsbue, den sitrede på grænsen i 2-3 min. hvorefter hun lod mig eksplodere i min bedste orgasme til d.d.

Kære "drenge". Jeg kan stærkt anbefale et besøg hos Electra, http://seductiongirls.dk/pigerne/electra/, hun er helt vildt dygtig, til det hun gør, respekt, men pas på, det er vanedannende og et godt råd kunne være. Lav dit forarbejde og fortæl hende klart og tydeligt, hvad du ønsker. Hun vil ikke skuffe jer. 

Held og lykke 

P "Drengen"

Nu er jeg normalt ikke den mistænkelige type, men fuck hvor oser den her anmeldelse langt væk af at det er kvinden selv der har skrevet den. 

Det lyder mere som en opdigtet historie end en der har haft den oplevelse.

Redigeret af Sacrecoeur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sacrecoeur skrev, for 3 timer siden:

fuck hvor oser den her anmeldelse langt væk

og din kommentar på to linjer blev pludselig lang at læse fordi du citerer hele indlægget.

Tak for en interessant anmeldelse, @P "Drengen". Velkommen til forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan så fortælle at det IKKE er mig selv der hat lavet den ! 

Jeg havde besøg af P drengen i går aftes i 30 min på Seduction..

 

Men du kan jo tjekke min anden anmeldelse ud på annoncelight under Electra Cleopatra.

 

og i øvrigt, behøver jeg IKKE skrive mine egne anmeldelser..  Kan så fortælle at det er FØRSTE GANG i ALLE de år jeg hat været i denne branche både som hård og blid pige at jeg kommentere på et opslag NOGEN STEDER ! Har ALDRIG brudt mig om at i mænd skal sidde her inde eller andre steder og vurderer os som en brugt bil! 

Jeg synes faktisk at det er en smule usselt, i og med der er 2 til tango! 

 

Kan så også lige pointere at kort før p drengen besøgte mig, smed jeg en anden ud for fuld musik som helt sikkert ikke ville lave sådan en fin anmeldelse. Fordi ham selv var en arrogant .... men det kommer jo sjældent frem at der altid er 2 sider af en sag ! 

 

Men NEJ må skuffe! Jeg har ikke selv skrevet denne eller den anden anmeldelse. og sikke dog en fordømmende nedværdigende holdning at ha til at en pige får en dejlig anmeldelse.... af en gæst hvor der var fantastisk gemsidig forståelse, accept, interesse, kemi mm. 

 

OG HAR I DETTE SEKUND OPRETTET EN BRUGER HERINDE,  ALENE FOR AT SVARE PÅ SÅ NEDLADENDE EN KOMMENTAR ! 

Redigeret af Electra Cleopatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig tåbelig kommentar af Sacrecoeur. 

Kan kun nikke genkendende til P Drengens anmeldelse. 

Jeg har selv haft fornøjelsen af Electra/Madame Xena flere gange. Har selv skrevet en anmeldelse af hende: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan så tilføje, at jeg har kendt Electra Cleopatra aka Madame Xena i mere end femten år og har altid været fuldt tilfreds med hendes ydelser hvad enten det har været af den ene eller den anden slags.

Hun er smuk, velskabt og har et sødt og venligt væsen - og hun er go' at snakke med i tilgift. ;-)

Det er mærkeligt så ofte, positive anmeldelser bliver opfattet som falske - der må da være fifty/fifty for slagsen.

Men sådan har det desværre været lige så længe, som jeg har kendt Madame Xena...

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, den 29.6.2020 at 14:13:

Jeg kan så tilføje, at jeg har kendt Electra Cleopatra aka Madame Xena i mere end femten år... 

Så hun var 12 år - eller yngre - da hun debuterede som GP... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 18 timer siden:

Så hun var 12 år - eller yngre - da hun debuterede som GP... 

Så du er med fem år eller flere år på bagen i dette forum helt ubekendt med det faktum, at mange af pigerne anfører en lavere alder end den aktuelle...  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 7.7.2020 at 02:27:

Så hun var 12 år - eller yngre - da hun debuterede som GP... 

Der er noget her, der slet ikke hænger sammen <_< 

Spider skrev, den 29.6.2020 at 14:13:

“Jeg kan så tilføje, at jeg har kendt Electra Cleopatra aka Madame Xena i mere end femten år (...)“...

15 år i branchen... Milde Moses!

På hjemmesiden er hun anført til 27, men det hænger jo ikke sammen. Hvad er Electras rigtige alder vil du skyde på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Des1972 skrev, den 8.7.2020 at 20:15:

Der er noget her, der slet ikke hænger sammen <_< 

15 år i branchen... Milde Moses!

På hjemmesiden er hun anført til 27, men det hænger jo ikke sammen.

Milde Moses?

Hænger ikke sammen?

Er det seriøst første gang, du har hørt om en pige i denne branche, der sætter sin alder lavere end den er i virkeligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 1 time siden:

Er det seriøst første gang, du har hørt om en pige i denne branche, der sætter sin alder lavere end den er i virkeligheden?

Det er så ikke kun i denne branche, at en del kvinder lyver sig lidt yngre end dåbsattesten....... Så det overlever vi nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Electra Electra Electra... Man mister potientielle kunder, når man ikke lever op til deres forventninger, når man lyver sig så meget yngre og ikke lever op til de redigerede billederne..
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 13.7.2020 at 14:13:

Det er så ikke kun i denne branche, at en del kvinder lyver sig lidt yngre end dåbsattesten....... Så det overlever vi nok 

Tja. Jeg har nu aldrig oplevet at en kvinde ikke har stået ved sin alder. Men hvis du udelukkende møder piger fra annoncer og på klinikker, så er der vel noget om snakken ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 13.7.2020 at 14:13:

Det er så ikke kun i denne branche, at en del kvinder lyver sig lidt yngre end dåbsattesten....... Så det overlever vi nok 

Og naturligvis “overlever” vi det <_< 
Men når alderen og billederne på en glædespige er så misvisende, så skal det også frem -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Des1972 skrev, for 12 minutter siden:

Tja. Jeg har nu aldrig oplevet at en kvinde ikke har stået ved sin alder. Men hvis du udelukkende møder piger fra annoncer og på klinikker, så er der vel noget om snakken ;)

Nu er der jo nok en årsag til at man siger "you don't ask a lady her age". Det har intet at gøre med hvor man møder dem. Men du møder måske ikke "ladies".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var til familiekomsammen så jeg kunne desværre ikke besøge Electra lige den dag hun havde aftenvagt hos SG.

Grrrrrrr....:(

Håber virkelig du, Electra, snart får en aften/weekendvagt igen selvom du selvfølgelig også har travlt med livets andre gøremål., Men håber dog du vil overveje det i et sekundt da dine billeder i den grad tænder mig og- også andre trækker jeg :)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...