Hop til indhold
Master Chief

Madame Xena - Med garanti den smukkeste domina i Danmark

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/276713

Nu har jeg efterhånden haft besøg af hende 3 gange og hun er med afstand den smukkeste domina jeg har set, så det hun skriver i sin annonce passer 100%. Udover det er hun super sød at snakke med også og helt nede på jorden. Jeg lider selv af social angst, så kan have svært ved at møde nye mennesker, men jeg følte mig tilpas ligefra hun trådte en af min dør.

Billeder kan nogen gange snyde, men hun har vitterlig det smukkeste ansigt, lækre bryster og frække øjne. Havde man bare flere penge, ville jeg booke hende oftere. 

Jeg vil ikke rigtig gå i detaljer om hvad vi lavede, men vil blot sige hun leverer hver gang. Vi aftaler inden hvilke ting sessionen skal indeholde og hun overholder det med indlevelse også. Er der ting hun ikke kan performe, så cutter hun selv det fra prisen.  

Har efterhånden prøvet en del dominaer, men Madame Xena overgår alt jeg har prøvet. 

Jeg ved hun er på Pussy Galores nytårsaften. 

Kan 100% anbefale hende. Men pas nu godt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hun skriver studio 136, er den kælder blevet åbent igen ? Jeg kom der meget for år tilbage

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 37 minutter siden:

Hun skriver studio 136, er den kælder blevet åbent igen ? Jeg kom der meget for år tilbage

knus

Jeg kommer ikke rigtig på klinikker pga. min angst, så må blive dig svar skyldig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master Chief skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/276713

Nu har jeg efterhånden haft besøg af hende 3 gange og hun er med afstand den smukkeste domina jeg har set, så det hun skriver i sin annonce passer 100%. Udover det er hun super sød at snakke med også og helt nede på jorden. Jeg lider selv af social angst, så kan have svært ved at møde nye mennesker, men jeg følte mig tilpas ligefra hun trådte en af min dør.

Billeder kan nogen gange snyde, men hun har vitterlig det smukkeste ansigt, lækre bryster og frække øjne. Havde man bare flere penge, ville jeg booke hende oftere. 

Jeg vil ikke rigtig gå i detaljer om hvad vi lavede, men vil blot sige hun leverer hver gang. Vi aftaler inden hvilke ting sessionen skal indeholde og hun overholder det med indlevelse også. Er der ting hun ikke kan performe, så cutter hun selv det fra prisen.  

Har efterhånden prøvet en del dominaer, men Madame Xena overgår alt jeg har prøvet. 

Jeg ved hun er på Pussy Galores nytårsaften. 

Kan 100% anbefale hende. Men pas nu godt på hende.

Det ser ud som om man kan få alt...undtagen sex..?

Er det korrekt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master Chief skrev, den 31.12.2019 at 00:22:

Jeg fik sex sidste gang, så ja det er muligt. 

Hvilke former for sex havde i? da der står tydeligt i hendes profil, at hun ikke tilbyder sex ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, den 3.1.2020 at 07:23:

Hvilke former for sex havde i? da der står tydeligt i hendes profil, at hun ikke tilbyder sex ???

Var blide former. Men prøv at spørg hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nybruger1986 skrev, den 15.2.2020 at 02:07:

Det er svært at blive klog på de ludere...

Omvendt - så med den måde at omtale en kvinde på, så er det nok meget godt i ikke fik kontakt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 16.2.2020 at 10:58:

Omvendt - så med den måde at omtale en kvinde på, så er det nok meget godt i ikke fik kontakt ;-) 

Måske er det afstraffelse at han ønsker, jeg ville da gerne give ham nogle flade helt gratis. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Master Chief skrev, den 30.12.2019 at 20:48:

https://annoncelight.dk/showad/276713

Nu har jeg efterhånden haft besøg af hende 3 gange og hun er med afstand den smukkeste domina jeg har set, så det hun skriver i sin annonce passer 100%. Udover det er hun super sød at snakke med også og helt nede på jorden. Jeg lider selv af social angst, så kan have svært ved at møde nye mennesker, men jeg følte mig tilpas ligefra hun trådte en af min dør.

Billeder kan nogen gange snyde, men hun har vitterlig det smukkeste ansigt, lækre bryster og frække øjne. Havde man bare flere penge, ville jeg booke hende oftere. 

Jeg vil ikke rigtig gå i detaljer om hvad vi lavede, men vil blot sige hun leverer hver gang. Vi aftaler inden hvilke ting sessionen skal indeholde og hun overholder det med indlevelse også. Er der ting hun ikke kan performe, så cutter hun selv det fra prisen.  

Har efterhånden prøvet en del dominaer, men Madame Xena overgår alt jeg har prøvet. 

Jeg ved hun er på Pussy Galores nytårsaften. 

Kan 100% anbefale hende. Men pas nu godt på hende.

Har du mødt Lady Iris? Og minder de om hinanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...