Hop til indhold
Guest smukke Sara

Hvis jeg skal have nyt navn!

Recommended Posts

Guest smukke Sara

Jeg skiftede engang navn af personlige grunde. Efterhånden som tiden er gået, finder jeg ud af at der er 10.000 andre med samme navn. Dengang søgte jeg et navn som ville forsvinde i mængden. Det lykkedes også fint. Nu står jeg bare i den situation at jeg bliver forvekslet med mindst 2 andre. 
What the fuck to do? 
Jeg overvejer at skifte navn til Åse, Bertha eller lign. Så kan jeg sgu da ikke forveksles! :ph34r:B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Jeg synes der er mange gode bud. Tror altså, at jeg engang så én der hed Ingeborg. 
Ej seriøst. Det er altså lidt træls (er nordjysk og betyder pisse irriterende). 
 

Eller Karen Magrethe. Det er der vist ikke så mange GP’ere der hedder:o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige meget hvor mange gange du skifter navn, så vil du støde på nogen som heder det samme som dig. Det vil der også være, hvis du kalder dig Bolette, Erna, Viola, eller tilsvarende navne der var moderne omkring år 1900. Nå du har skabt et godt omdømme, vil der være nogen som vil udnytte fordelene. Derfor kan jeg anbefale dig, at have et navn, som du kan identificer dig selv med som glædespige. Herefter så lev med at andre tager samme navn, det betyder ikke at de er den samme person som du er.

Held og lykke med overvejelserne. 

Redigeret af migmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pisse irriterende med piger der skifter navne :mrgreen: og forstår godt dit problem.

Det er virkeligt irriterende at nye piger tager navne er allerede er brugte - 99,99% bruger jo alligevel aldrig deres eget navn så find et andet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Rolias skrev, for 19 minutter siden:

Det er pisse irriterende med piger der skifter navne :mrgreen: og forstår godt dit problem.

Det er virkeligt irriterende at nye piger tager navne er allerede er brugte - 99,99% bruger jo alligevel aldrig deres eget navn så find et andet..

Det forstår jeg virkelig godt. Har heller ikke lyst til det :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
kanonkongen skrev, for 29 minutter siden:

Hej @smukke Sara

Kald dig selv Maude (fra Matador)

Hun ender jo altid i sengen alligevel. :lol::P

God aften 

KK

Men hun fik kun besøg af Dr. Hansen. 
Ham har jeg ikke lyst til at få besøg af - han døde i 2004 :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, Lige nu:

Men hun fik kun besøg af Dr. Hansen. 
Ham har jeg ikke lyst til at få besøg af - han døde i 2004 :shock:

Kan du ikke bare lege doktor lege med de mænd der KOMMER :P Du kan bare sige til dem, at de skal sige de er Dr. Hansen. :lol: Så får du dem i deres stiveste dress :P

God aften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 8 minutter siden:

Det forstår jeg virkelig godt. Har heller ikke lyst til det :unsure:

Kære smukke Sara:)

Den eneste der kender svaret på det nye navn er ????  - -  dig selv!

- nu forestiller du dig, at vi skruer tiden en måned frem !  - -  hvad hedder du så ??

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Kan du ikke bare lege doktor lege med de mænd der KOMMER :P Du kan bare sige til dem, at de skal sige de er Dr. Hansen. :lol: Så får du dem i deres stiveste dress :P

God aften

KK

Jeg ser et potentiale..... slet ingen dum idé :rolleyes:

- pludselig får jeg et billede af en nøgen Ove Sprogøe på min nethinde. Nu bliver matador og Morten Korch film aldrig det samme igen :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Nye tider skrev, for 4 minutter siden:

Kære smukke Sara:)

Den eneste der kender svaret på det nye navn er ????  - -  dig selv!

- nu forestiller du dig, at vi skruer tiden en måned frem !  - -  hvad hedder du så ??

Mange hilsner

Nye tider

No no du misforstår. Jeg leder ikke efter svar på OM jeg skal skifte navn og HVAD jeg skal hedde. Men tak for dit svar <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 1 minut siden:

 

- pludselig får jeg et billede af en nøgen Ove Sprogøe på min nethinde. Nu bliver matador og Morten Korch film aldrig det samme igen :o

Åhhh Den drejning, havde jeg ikke lige set komme :D

God aften 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
kanonkongen skrev, for 4 minutter siden:

Åhhh Den drejning, havde jeg ikke lige set komme :D

God aften 

KK

Havde jeg da heller ikke :unsure:

også god aften til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 9 timer siden:

Men hun fik kun besøg af Dr. Hansen. 
Ham har jeg ikke lyst til at få besøg af - han døde i 2004 :shock:

Der er andre muligheder fra Matador: Iben (Krestens kone) lever livet, Jenny (hendes veninde) gør også. Gitte Graae deler også din opmærksomhed ud på flere. Bella - byrådssekretærens elskerinde. 
 

et helt andet bud kunne være Zara med “Z” - det er mere sensuelt end “Sara”, og du kan stadig være Zmukke Zara. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ishoej skrev, for 9 timer siden:

The artist formerly know as Smukke Sara

Dét er da noget unikt, som folk kan huske!

Men forestil dig at skulle sige det i telefonen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
smukke Sara skrev, for 11 timer siden:

Jeg skiftede engang navn af personlige grunde. Efterhånden som tiden er gået, finder jeg ud af at der er 10.000 andre med samme navn. Dengang søgte jeg et navn som ville forsvinde i mængden. Det lykkedes også fint. Nu står jeg bare i den situation at jeg bliver forvekslet med mindst 2 andre. 
What the fuck to do? 
Jeg overvejer at skifte navn til Åse, Bertha eller lign. Så kan jeg sgu da ikke forveksles! :ph34r:B)

Åse, er da et godt bud, det rimer jo på måsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...