Hop til indhold
Gentlemand-Finn

Abel Cathrinesgade - Skandaløs adfærd! 

Recommended Posts

Tak for advarslen @Gentlemandfinn!!!

Jeg har normalt altid undgået disse steder, emn har da i ny og næ været fristet fordi man har stået i en åndsvag situation, hvor lille hjernen har taget kontrollen eller fordi der enkelte gange har været nogle piger som så fristende ud, hvilket hende du valgte faktisk også gør!

Men hold nu kæft jeg sætter aldrig mine ben der efter den historie!!

Jeg føler med dig - Forbandet pak, opfører sig altid uden respekt overfor andre - det eneste sprog er vold og det stopper aldrig før vi er nogen der bgynder at stå sammen og give igen af samme skuffe...sørgeligt for vi betaler jo i dyre domme for at hente dem hertil og opflaske dem med velfærdsydelser, iphones og offermentalitet, altimens Mette, Pia og Pernille flokkes om at fortælle om de fortræffeligheder de påfører samfundet.

Det tætteste jeg har været på din oplevelse var da jeg i en julefrokostbrandert lod mig overtale af en ret lækker ung afropige på istedgade (de findes altså) ... selv i min beruselse lyste alle indre alarmer deep red, men lillehjernen vandt! Ned i en et eller andet kælder med lejerum fyldt med afrikanere og arabere og den dårligste service ever, i et rum med en sort lædersofa og kondomer og div affald på gulvet, og en afromand der hamrede på døren after 5 minutter og igen 5 min senere... Aldrig igen og det mener jeg ...tror også lillehjernen har forstået det.

Håber din næste oplevelse blir fantastisk!, det fortjener du!

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 39 minutter siden:

Håber din næste oplevelse blir fantastisk!, det fortjener du!

Tak...efter denne oplevelse kan det KUN gå fremad..! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skjult et par indlæg der ikke har noget med pigen eller stedet at gøre.  Vi holder os lige til anmeldelse. Hvad man mener om arabere kan tages på nationen. 
Keeper

  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der skulle da lige luftes et par indre svinehunde hva?!!

Jeg tør slet ikke tænke på hvad der har stået i de indlæg du har skjult Keeper med dem der får lov at være tilbage.

Anyway: Kedelig oplevelse Gentlemand-Finn - jeg har heldigvis aldrig været ude for sådan noget de par gange jeg har været der. Emy, som hun kalder sig nu, og som var den pige du besøgte har jeg også haft fornøjelsen af et par gange. Synes egentlig det var ok til prisen - dog smider hun ikke bh'en og hun prøver at få dig til at komme efter 2 min. Jeg valgte at overhøre hende og tage den tid jeg havde betalt for hvilket hun trods alt ikke havde problemer med. HUn er egentlig meget sød og som sagt synes jeg det er ok til prisen. Efter din historie kommer jeg nok ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 3 timer siden:

Der skulle da lige luftes et par indre svinehunde hva?!!

Jeg tør slet ikke tænke på hvad der har stået i de indlæg du har skjult Keeper med dem der får lov at være tilbage.

Anyway: Kedelig oplevelse Gentlemand-Finn - jeg har heldigvis aldrig været ude for sådan noget de par gange jeg har været der. Emy, som hun kalder sig nu, og som var den pige du besøgte har jeg også haft fornøjelsen af et par gange. Synes egentlig det var ok til prisen - dog smider hun ikke bh'en og hun prøver at få dig til at komme efter 2 min. Jeg valgte at overhøre hende og tage den tid jeg havde betalt for hvilket hun trods alt ikke havde problemer med. HUn er egentlig meget sød og som sagt synes jeg det er ok til prisen. Efter din historie kommer jeg nok ikke igen

Hende her smed Bh'en. Ikke noget ar råbe hurra for.

Jeg har som sagt været der før og syntes også det var ok...prisen taget i betragtning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak for den anmeldelse og den tydelige og detaljerede beskrivelse af afvigelse mellem “irl gp og foto gp” og den abeagtige adfærd hos de øvrige der var på matriklen - særligt når den dårlige sex er så ringe, sådanne anmeldelser er guld værd tak  -

Dbh 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Tak for den anmeldelse og den tydelige og detaljerede beskrivelse af afvigelse mellem “irl gp og foto gp” og den abeagtige adfærd hos de øvrige der var på matriklen - særligt når den dårlige sex er så ringe, sådanne anmeldelser er guld værd tak  -

Dbh 

Alko

Medmindre de bruger hinandens billeder er den pige jeg har været sammen med på stedet præcis den pige på fotoet. Det er yderst vellignende foto. Jeg syntes sexen var ok til prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her lort er grunden at nogle GP'er vil kun ha Skandinaver som kunder. Jeg er ikke 100% dansk men for helvede de dyr ligesom den stereotype folk har om disse klovne. De får gange jeg gik der var der ikke nogen problemer, surt at dit besøg der var afbrudt. 

Redigeret af Noel Brady

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer vidst ikke mere om pigen Emy i denne tråd.

Og er der en, der får en købe oplevelse med en araber, oprettes der en ny tråd gerne med navn og by.

Der er skjult en del i tråden så den stopper her. 
Keeper

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterbehandlingen af tråden har medført flere bans. Vi har skjult mange flere indlæg. 
En enkelt bruger har optjent point til en længerevarende karantæne. De point blev indløst her. 
Politisk forum ER nedlagt!   Lad være med at efterprøve regler og grænser og begynde at diskutere politik også i anmeldelser. Sværere er det ikke. 

mvh. 

Bryan Mills

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...