gamlingen 313 Skrevet 13. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/295565 Har i dag besøgt BBw Emma i Vejle. Emma er en dejlig pige med erotiske former (læs dejlige bryster og en god røv) og så er hun rigtig sød, nem at snakke med og i det hele taget behagelig, at være sammen med. At jeg have en del forviklinger med aftalens gennemførsel tog Emma i stiv arm. Efter lidt pillen og afklædning stående på gulvet, kom vi ned og ligge i sengen. Min mund og tunge fik lov til ,at at gå på opdagelse ned over denne dejlige kvindekrop og det lykkes da vist, at bringe uro i Emmas underliv et par gange, at dømme efter såvel de bevægelser som skete i en god del af Emmas krop og de lyde der kom ud hendes mund. Bagefter hyggede Emma om min pik med sin mund - det er hun er rigtig god til og ved fælles hjælp kom jeg også op at ringe: Hvis man kan li piger der har former, så kan jeg bestemt anbefale BBW Emma - mit første besøg hos hende bliver i hvert fald ikke det sidste! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 13. November, 2020 Jeg må give dig ret. Emma er seriøs en skøn og virklig smuk pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg