Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/295565

Har i dag besøgt BBw Emma i Vejle. Emma er en dejlig pige med erotiske former (læs dejlige bryster og en god røv) og så er hun rigtig sød, nem at snakke med og i det hele taget behagelig, at være sammen med.

At jeg have en del forviklinger med aftalens gennemførsel tog Emma i stiv arm. Efter  lidt pillen og afklædning stående på gulvet, kom vi ned og ligge i sengen. Min mund og tunge fik lov til ,at at gå på opdagelse ned over denne dejlige kvindekrop og det lykkes da vist, at bringe uro i Emmas underliv et par gange, at dømme efter såvel de bevægelser som skete i en god del af Emmas krop og de lyde der kom ud hendes mund.
Bagefter hyggede Emma om min pik med sin mund - det er hun er rigtig god til og ved fælles hjælp kom jeg også op at ringe:
Hvis man kan li piger der har former, så kan jeg bestemt anbefale BBW Emma - mit første besøg hos hende bliver i hvert fald ikke det sidste!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...