Hop til indhold
Guest Aros

Steffani Aarhuspigerne

Recommended Posts

Guest Aros

Jeg synes hun så godt ud, men jeg synes også billederne virkede meget proffe.

http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/steffani/

En tur via google images

http://www.lanykereso.hu/bunny-budapest ... -2103.html

http://www.beszamolok.com/lap/szexpartn ... lid=192515 (tryk på pilen til højre ved billederne og efter nogle tryk kommer "Steffanis" billeder).

Jeg tror ikke hun bliver mit næste besøg så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt set!

Hun er på vagt på torsdag, så skulle vi ikke alle sammen ringe til klinikken på torsdag og bede telefondamen spørge Steffani, hvorfor hun svindler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg ledte faktisk efter en mail-adresse hvor jeg ville spørge dem på mail, men kunne ikke finde det.

Det er alene ud fra betragtningen, at det pt er det sted i Århus, der er det førende mht unge flotte danske piger, og de burde holde sig for god til at forfalde til noget sådan.

Men det kunne sku da godt være man skulle spørge dem på tlf'en ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er det latterligt, når metoderne fra de udenlandske piger og alfonser, sniger sig ind på et større og tidligere anerkendt sted med primært danske piger.. :( Og hvem er den geniale webmaster, som tror at vedkommende fremmer forretningen for sine håndklæde tøser, ved at sælge dem på falske billeder nu til dags..??

Så hellere den ægte vare, hvor man godt kan leve med et redigeret billede, hvor lårbasserne og maveskinnet fremstår med glarmourhud, men den manglende redigering af hænderne afslører en kvinde som er mindst 10 år ældre end angivet i annoncen.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Efterhånden er det ved at være et plus hos mig, når billederne er amatøragtige og ikke disse proffe model-lignende billeder.

Der er så mange falske billeder eller "ægte" billeder, der godt nok er af pigen, men der er manipuleret så meget med både røv, bryster, krop, hud, at hun ser helt anderledes ud i virkeligheden, end det man ser på billederne.

Du har helt ret i at den der falske glamour-hud er ret in i øjeblikket hos mange piger, også de danske. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ledte faktisk efter en mail-adresse hvor jeg ville spørge dem på mail, men kunne ikke finde det.

Det er alene ud fra betragtningen, at det pt er det sted i Århus, der er det førende mht unge flotte danske piger, og de burde holde sig for god til at forfalde til noget sådan.

Men det kunne sku da godt være man skulle spørge dem på tlf'en ;)

Du kan jo spørge hos kolding-pigerne: http://kolding-pigerne.dk/info/. Det er samme firma, som det ses af web layout.

Ludvig, webmasterens navn står nederst på siden. Det er dog næppe ham der bestemmer hvilke fotos der anvendes.

Mener helt klart det ødelægger et bordels ry at anvende falske fotos. Det er en rigtig dårlig start på en oplevelse. Hvad snyder de mere med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener helt klart det ødelægger et bordels ry at anvende falske fotos. Det er en rigtig dårlig start på en oplevelse. Hvad snyder de mere med?

Det er som regel de samme steder, der kun fører lummer belysning for at man ikke også skal opdage fugtpletter og manglende rengøring i hjørnerne. Om pigerne har lidt rynker og dermed erfaring er faktisk et ekstra kick for mig - bare de ellers er slanke og velholdte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@ Århuselsker, pigen er ikke i Kolding, så det må være mest relevant at rette henvendelse til den klinik hvor hun arbejder.

@Jernsvinet, ret skal være ret, jeg har kommet der før og lokalerne har altid været rene og pæne, og jeg har også haft flere gode oplevelser der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Nu gætter du jo, det kan vi jo ikke konkludere alene ud fra om der er en mailadresse eller ej. Telefonen er opfundet, så jeg vil nu hellere bruge denne mulighed i givet fald. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...