Hop til indhold
lckc

Massage hvor HJ er det eneste ekstra der tilbydes

Recommended Posts

Lynet2019 skrev, for 4 timer siden:

70 pct af alle thai steder i Danmark yder kun hj.   

Faktist er det 72,3 pct ifølge den seneste undersøgelsen. Men det var pre-corona, så det kan jo være det er synket noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi nu skulle prøve at hjælpe, må vi nok lige bede TS præcisere:

1,  vil han slippe for aggressivt mersalg? Der er jo mange steder, hvor damerne har det fint med at give HJ og ikke presser på for mere. Men hvor stamkunder kan få både det ene og det andet

2. Hvor henne?

3. Damernes alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Lynet2019 skrev, den 12.11.2020 at 08:42:

70 pct af alle thai steder i Danmark yder kun hj.   

Argh jeg synes da at langt flere end 30% også tilbyder massage :D

iøvrigt bryder jeg mig ikke om hj og oplever da 90% tilbyder fp, men måske jeg opsøger de forkerte steder og er for åbenmundet om mine ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 1 time siden:

Der er meget få steder hvor hj reelt er godt.  Enig 

Nu er det måske ikke de samme steder, vi har besøgt, men jeg er ikke enig. Faktisk er det i hovedparten af mine besøg med hj-afslutning lykkedes pigen at få mig til skælve ganske meget, inden jeg til slut må overgive mig. Så i min optik er det altså noget, de kære thaipiger godt kan finde ud af. I hvert fald den håndfuld gange eller to, hvor hj var endestationen (hvilket jo retfærdigvis ikke er noget imponerende grundlag).

Hvis man har sat næsen op efter den fulde pakke, og der så kun tilbydes hj som afslutning, kunne det så tænkes, at ærgrelsen over den manglende sex spiller ind på vurderingen af håndjobbet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Nu er det måske ikke de samme steder, vi har besøgt, men jeg er ikke enig. Faktisk er det i hovedparten af mine besøg med hj-afslutning lykkedes pigen at få mig til skælve ganske meget, inden jeg til slut må overgive mig. Så i min optik er det altså noget, de kære thaipiger godt kan finde ud af. I hvert fald den håndfuld gange eller to, hvor hj var endestationen (hvilket jo retfærdigvis ikke er noget imponerende grundlag).

Hvis man har sat næsen op efter den fulde pakke, og der så kun tilbydes hj som afslutning, kunne det så tænkes, at ærgrelsen over den manglende sex spiller ind på vurderingen af håndjobbet?

Du må meget gerne skrive hvilke steder hj er tip top udført ?   Jeg leder selv efter det.   ( og hvor de kan masserer ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har andetsteds anbefalet NN hvor du kan bede om massage og med mestermassøren Pueng i så lang tid du har brug for og så resten af tiden med Honey (Mamasan) der giver et fantastisk HJ.

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...