Hop til indhold
Borende X

Kunstnernavne

Recommended Posts

Sisse skrev i en anden streng:

En ting skal i altid huske på. Når/hvis i møder jeres piger ude i det virkelige liv. Så ønsker største delen af pigerne i lige så høj grad at I forholder jer passivt. ligesom i ønsker det. De fleste piger bruger kunstnernavne så det går bare ikke lige at gå hen og hilse og sige hej Pia.
Det er fuldt forståeligt, at pigerne arbejder under et kunstnernavn, men hvad med os på den anden side af ”hegnet”?

Selv har jeg kun kontaktet pigerne – og det er da blevet til nogle stykker i tidens løb – via en anonym Yahoo-mail/offentlig telefonboks og ellers opereret under ”kunstner”navn, når jeg var ude på gale streger.

Jeg har altid været rædselsslagen ved tanken om at få min identitet frem. Faktisk har kun to piger været klar over, at jeg har været aktiv her på EG, hvoraf kun den ene kender mit rigtige navn.

Hvordan med Jer andre? Går I også identitetsmæssigt med skæg og briller samt både livrem og seler, når I går "i byen"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danmark er et lille land, men chancen for at blive opdaget/ afpresset er næsten lig 0( med mindre at det er naboen konen der har bijob :D )

Jeg har selv en ekstre phone med Lebra taletids kort, ingen registreing der.

Hvis jeg kan, pakker jeg bilen et lille stykke der fra og går derhen, ellers er jeg ligeglad med at køre ind

i gårdspladsen.

Når jeg nærmere mig døren, kikker jeg aldrig tilbage, hvis jeg møder øjenkontakt med andre Kunder/ forbi

passerne smiler jeg altid til dem, de ved godt hvilken ærinde jeg har, men chancen for at møde dem igen er lig 0.

jeg bruger altid mit rigtige fornavn,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan med Jer andre? Går I også identitetsmæssigt med skæg og briller samt både livrem og seler, når I går "i byen"?

Ja jeg går altid med Taliban skæg når jeg er i byen og har op til flere identiteter. :lol: Det er svært at gemme sig når man også er aktiv til sexparties og swingerklubber :lol: I Tyskland er man ret anonym, tror man da, fx. på Artemis har jeg oplevet danskere som råbte til hinanden fra den en ende til den anden i omklædningsrummet, de troede de var de eneste danskere på Artemis, indtil jeg sagde hej, så blev de noget stille og indrømmede at de frygter at blive genkendt, det er ikke lige en hobby som de har fortalt til konen/kæresten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan med Jer andre? Går I også identitetsmæssigt med skæg og briller samt både livrem og seler, når I går "i byen"?

Nej, på ingen måder. Jeg er på besøg så langt hjemmefra, at jeg ikke har noget imod at blive set på vej ind eller ud af et bordel. Desuden bruger jeg mit rigtige fornavn fra første besøg.

Jeg har derimod taget et taletidskort i brug når jeg render i byen... :) Jeg taler af bitter erfaring.. :(

Jeg har kun i et enkelt tilfælde været, udsat for at blive kontaktet af en pige, uden det var aftalt..Hun sendte mig en fræk SMS, et år efter vi sidst havde haft kontakt.. :o Der skete heldigvis ingen skade af nogen art.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andy

Har selv overvejdet det med en anonym telefon. Men hvordan får man sådan en i dagens Danmark? Så vidt jeg kan se, skal man alle steder tjekkes, verificeres mv.

Mvh Andy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har selv overvejdet det med en anonym telefon. Men hvordan får man sådan en i dagens Danmark? Så vidt jeg kan se, skal man alle steder tjekkes, verificeres mv.

Mvh Andy

Køb en færdigpakke hos Fakta, hvor du får en billig Nokia og et nummer, samt 50 kr's taletid for samlet 250,-..Her spørger ingen hvem du er.. ;)

Tilbuddene er der on and off.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på ingen måde anonym, når jeg træffer en pige. Jeg er dog ikke p.t. i et forhold eller på vej i et forhold, og hvis jeg var en af delene, fik jeg ikke besøg af en glædespige.

Jeg har det sådan, at hvis de fandt ud af hvem jeg var, og de kontaktede på Facebook eller et andet medie, ville jeg da hilse igen :P

Dog har jeg oplevet som Ludvig, at to forskellige piger kontaktede mig et par uger efter besøget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg kun gjort det i udlandet hvis jeg har besøgt klubber og skulle være lidt hygge social med champagne piger, strippere og massagepigerne.

Jeg hedder ikke Thomas men kaldte mig det, fordi alle piger kan udtale det, det er bare praktisk og nemt.

Men for min egen sikkerhed har jeg konsekvent løjet om hvilket hotel jeg har boet på hvis pigerne spurgte eller hvis jeg blev kørt hjem af en chauffør/taxi der var bestilt af klubben.

Jeg er dog temmelig sikker på jeg har været lidt overforsigtig, men better safe than sorry.

I Danmark har jeg aldrig gjort andet end at have en taletidsstelefon, som andre allerede har været inde på.

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg er på ingen måde anonym, når jeg træffer en pige. Jeg er dog ikke p.t. i et forhold eller på vej i et forhold, og hvis jeg var en af delene, fik jeg ikke besøg af en glædespige
Nu tænkte jeg mere på en ud-af-huset-oplevelse, for jeg gider sgutte skrue dørskiltet af, hver gang jeg skal have en pige på besøg :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg er sikker på, at rigtige mange mænd bruger kunstnernavne, for 70% af mine gæster bruger det samme navn, og de odds kan jeg ikke helt få til at stemme... :lol:

Og [email protected] (eksempel! ved ikke om den eksisterer) er helt sikkert osse opfundet til lejligheden! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita citat:

, for 70% af mine gæster bruger det samme navn

Hæ hvor sjovt. Lidt underligt, da man som oftests kun opgiver sit fornavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg er sikker på, at rigtige mange mænd bruger kunstnernavne, for 70% af mine gæster bruger det samme navn

Ren nysgerrighed, Nikita, men hvilket navn drejer det sig om?

Et godt gæt kunne være "Peter", fordi det er så hyppigt forekommende - også i engelsktalende lande :P

Selv har jeg 2-3 "pseudonymer", jeg veksler mellem ved besøg på klinikker - kunne aldrig drømme om at oplyse mit rigtige fornavn, med mindre jeg skulle se pigen privat ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle år siden ankom jeg på min faste vagt i Odense. Som det første fik vi altid lige korrigeret dagens tidsbestillinger, da der både blev ringet ind gennem klinikken og til mig på mail/sms.

Vi måtte grinende erfare at 7 x Henrik og 2 x Thomas havde bestilt tid. Vi var overbevist om at der var en fyr eller to som havde moret sig med at lave telefonfis. Men nej, dagen igennem ankom 7 X "Henrik" og 2 X "Thomas". Nogle af dem blev senere faste gæster og hed lidt forskeligt fra gang til gang :D

Det sjoveste er nu når de kære mænd ankommer til en tidsbestilling og tlf pigen lige spørger efter navn, så hun er sikker på at lukke den rette ind. Grimasserne er mange når de hostende og knaldrøde i hovedet må erfare at de ikke kan huske hvad navn de har kaldt sig den pågældende dag ;)

Det der med navne er altså ret sjovt. Men det er helt fair for mig at man præsenterer sig med opdigtet navn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt gæt kunne være "Peter"

Hihi, du gættede helt rigtigt. :) Situationen som Sanne har beskrevet, oplever jeg osse. Især med navnet Peter. Som Sanne osse er inde på, så er alle ikke forberedte på, at de bliver bedt om at oplyse et navn, og det ender ofte i det første de sådan lige kommer i tanke om, og så må man bare håbe, at de kan huske det.

Jeg har prøvet flere gange, at der blev bestilt tid i et populært bookningsnavn, og når man så hilste på manden, kom han til at sige sit rigtige navn, for det er immervæk det mest naturlige, når man hilser på hinanden. Jeg lader selvfølgelig som ingenting. :)

En dag i Randers, var der booket en tid i et unikt navn kl. 21.15. Kl. 20.50 banker det på døren.

Teledame: "Hej, har du bestilt tid?"

Gæst: Ja!

Teledame: "Okay, hvad tid"

Gæst: (Kigger på sit ur...) "Æææh, kl. ni"?

Teledame: "Naaaaij... Hvad er navnet?"

Gæst: "Øh, Claus?"

Teledame: "Naaaij"

Gæst: "Hvad så med "Peter"?

Teledame: (Klukker inde i sig selv) "Heller ikke, kom igen"

Gæst: "Hmm, hvad navn har jeg mon så brugt i dag?"

:lol: :lol: :lol:

Den rigtige tidsbestilling ankom et kvarter efter. :)

Vi var selvsagt flade af grin over denne mands åbenlyse forsøg på at fuske sig ind. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret, Nikita :P

Kombineret med Sannes erfaringer med navnet "Henrik" vil jeg ihvertfald fremover fravælge de 2 navne "Peter" og "Henrik", når jeg skal bruge et pseudonym som gæst på en klinik.. :idea:

De fleste har det nok lidt lige som jeg, at man vælger et rimelig gængs dansk fornavn som pseudonym for ikke at skille sig alt for voldsomt ud - eksempelvis er "Vitus", "Thormod" eller "Baldur" nok for specielt for de fleste 8-)

Omvendt vil man jo af forfængelighedsgrunde helst heller ikke kalde sig samme som de 5 andre gæster, der var på klinikbesøg tidligere på dagen... :mrgreen:

Af diskretionsgrunde holder jeg mine fremtidige "pseudonym-kandidater" tæt til kroppen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvad med at kalde sig Hugo som mand?
Så tror folk bare, at det er aben i forklædning :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

eksempelvis er "Vitus", "Thormod" eller "Baldur" nok for specielt for de fleste

Jeg synes ikke, at det er en helt dårlig idé. For jeg kan nu godt lide, at jeg ved, hvem der kommer forbi. Såfremt det selvfølgelig er én, jeg kender i forvejen. :)

F.eks kender jeg én, der altid bestiller tid i navnet "Den brølende jyde"... Han har en god portion selvironi, og får mig på den måde til at smile allerede inden, han ankommer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger bare mit eget fornavn - det er det nemmeste - jeg bruger alligevel min egen telefon - og så kræver det ikke mange opslag på nettet at finde frem til til mig.

Jeg har tidligere haft en telefon med taletidskort, men den skal man så gå rundt og skjule og oftest var den så gået tør for strøm eller taletidskortet udløbet eller opbrugt.

Nu prøver jeg så at være nogenlunde omhyggelig med at slette mine opkaldslister på telefonen, hvis nu konen skulle falde over den. Men de ligger jo stadig hos mobilselskabet, så politiet uden besvær kan finde frem til mig, hvis de skulle få behov for det - men jeg tror nu nok at som almindelig familiefar, er jeg ikke den første de vælter døren ind hos, hvis en massageklinik er blevet røvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med Jernsvinet. Jeg bruger altid mit rigtige fornavn, min normale mobil-tlf, og evt min normale Email.

Jeg overvejer dog for fremtiden at bruge mit mellemnavn - ikke af diskretions hensyn - da det er nemt at udtale for udlændinge, og mit rigtige fornavn har vist sig at være tæt på umuligt for mange udlændinge :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grundlæggende har jeg tillid til mine medmennesker (min mistillid skal man gøre sig fortjent til ;) ).Det betyder også at jeg bruger mit alm. fornavn og min alm. mobiltelefon og man kan også uden videre finde frem til mig.

Jeg har ikke oplevet nogen misbruge denne viste tillid så det direkte har givet mig problemer, men der har været et enkelt tilfælde hvor jeg har kunnet konstatere lidt snagen i mit privatliv.

Jeg har også været ude for at en i øvrigt meget sød pige jeg havde besøgt et par gange og sms'et med, en sen aften ringede til for at tale om et kommende møde - det var lidt grænseoverskridende. Heldigvis var kun min svigerdatter til stede og pigen modtog bagefter en sms fra mig om at hun gerne måtte sms'e først for at sikre at 'kysten var klar' inden hun ringer en anden gang :) .

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ligesom Nille beskriver, frekventerer jeg ofte sexklub og af og til sexparties.. og ja - det gør det ret svært at være anonym... jeg har nemlig ikke et ligeså fint taleban skæg som Nille har til mine undercover aktiviteter :lol::lol: . Mine verdener flyder sammen og alligevel forsøger jeg at holde det lidt adskilt... mest af karriere hensyn.. vi lever desværre i et top snerpet land, der kalder sig frigjort.

Jeg bruger lidt forskellige pseudonymer i de forskellige sex-universer, men hedder stort set altid det samme når jeg besøger pigerne. Mit rigtige navn bliver brugt når jeg føler mig tryg .. hvad enten det er klinikpiger, swingervenner (M/K) eller fyrer/piger herinde fra.

Herinde på eroguide slører jeg mit virke ved at skifte navn hyppigt :lol::lol: kan i følge med?? :lol:

Rejse siger:

Hvad med at kalde sig Hugo som mand?

Det vil naturligvis være det navn jeg vil præsenterer mig med, skulle jeg nogensinde besøge Nikita :lol::lol:

God dag fra Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har meget, meget tit brugt navnet Peter, når jeg har booket. Men når jeg hilser på pigen, har jeg i 9 ud af 10 tilfælde brugt mit rigtige navn. Det falder ligesom bare naturligt når man nu taler pænt til hinanden.

Når man tænker på Nikita's kommentar om at de fleste bruger navnet Peter, kommer jeg jo nu til at blive i tvivl om, om pigerne har mig mistænkt for at have taget andres bookinger :oops::oops:

Det ville jeg da blive ked at af blive beskyldt for. Så nu tror jeg simpelt hen jeg bruger ente TVR eller Atilla (det er sådan et pænt navn).

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...