pdrhan 1110 Skrevet 6. November, 2020 Nu hvor Angelina Koch , "Queen of Nylon" ikke længere er i DK,efterspørger jeg om nogle herinde fra evt kendte til en GP enten i KBH eller på Sjælland , Pige,kvinde,MILF eller T/S der er til Nylonstrømper og Nylon Strømpebukser , jeg higer for vildt efter at mærke det mod min krop og se/røre/slikke gennem dem.....kom frisk.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 6. November, 2020 pdrhan skrev, for 1 time siden: Nu hvor Angelina Koch , "Queen of Nylon" ikke længere er i DK,efterspørger jeg om nogle herinde fra evt kendte til en GP enten i KBH eller på Sjælland , Pige,kvinde,MILF eller T/S der er til Nylonstrømper og Nylon Strømpebukser , jeg higer for vildt efter at mærke det mod min krop og se/røre/slikke gennem dem.....kom frisk.... så frææækkkktt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toftmand 22 Skrevet 6. November, 2020 Sig til hvis du finder noget spændende, er vild med nylon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg