pdrhan 1014 Skrevet 6. November, 2020 Nu hvor Angelina Koch , "Queen of Nylon" ikke længere er i DK,efterspørger jeg om nogle herinde fra evt kendte til en GP enten i KBH eller på Sjælland , Pige,kvinde,MILF eller T/S der er til Nylonstrømper og Nylon Strømpebukser , jeg higer for vildt efter at mærke det mod min krop og se/røre/slikke gennem dem.....kom frisk.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 6. November, 2020 pdrhan skrev, for 1 time siden: Nu hvor Angelina Koch , "Queen of Nylon" ikke længere er i DK,efterspørger jeg om nogle herinde fra evt kendte til en GP enten i KBH eller på Sjælland , Pige,kvinde,MILF eller T/S der er til Nylonstrømper og Nylon Strømpebukser , jeg higer for vildt efter at mærke det mod min krop og se/røre/slikke gennem dem.....kom frisk.... så frææækkkktt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toftmand 7 Skrevet 6. November, 2020 Sig til hvis du finder noget spændende, er vild med nylon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg