Guldkalven 98 Skrevet 5. November, 2020 Hej alle på EG! Jeg har længe fulgt med på sidelinjen og nydt ufatteligt godt af alle jeres input, rosende ord af de smukke piger og ikke mindst de piger og steder man skal holde sig langt væk fra!! Jeg synes det er mega fedt med det fællesskab i har herinde og fik endelig tage mig sammen til at joine jer! Nå, men til sagens kerne. Jeg havde et par dage luret lidt på denne annonce om en nøddebrun skønhed som ifølge annoncen skulle husere på Østerbro. billederne af pigen var klart noget jeg godt kunn tænke mig at få en oplevelse med men jeg kunne ikke finde nogle anmeldelser af hende nogle steder så det gav mig lidt betænkeligheder. Men jeg tænkte at nu havde jeg nydt flere gange at jer gutter havde “taget en for holdet” og så måtte jeg tage chancen og give mit bidrag til fællesskabet. Jeg smider en sms af sted til nummeret og der går noget tid før der kommer svar. Engelsk er ikke hendes fortrukne så det tog lidt tid at få det hele på plads. Men det lykkedes og jeg dukkede op på adressen til aftalt tidspunkt. Da jeg kommer ind er det bestemt ikke pigen på billederne jeg møder til trods for jeg havde spurgt om billederne nu også var af hende. Straks starter alle alarmklokkerne og jeg er tæt på bare at vende om. Men alligevel fortsætter jeg med ind i lejligheden og tænker “vi ser hvad der sker”. Jeg bliver (til min store overraskelse) spurgt på dansk om jeg ville have noget at drikke og et bad? Badet havde jeg klaret hjemmefra så pænt nej tak. Jeg bliver vist ind på værelse med besked om at pigen kommer om lidt. Jeg tænker den er go’ med dig, den har jeg hørt før. Igen var jeg på vej til at forlade etablementet men afventer alligevel og ser hvem der dukker op. Og ind træder en flot nøddebrun skønhed med et stort smil og spørger hvordan jeg har det. Jeg blev noget overrasket da paraderne allerede var godt op og pulsen bankede derud af. Vi bekræfter aftalen (1 times sengeleg) og betaler. Inden vi gik igang spurgte hun om hun skulle fjerne sin røde læbestift (eller hvad det nu hedder i dag) hvilket jeg synes er super go’ service. Derefter giver Eliza den fuld gas og er virkelig serviceminded. Hun spurgte om jeg ville kysse hvilket jeg gerne ville og så gik vi fra 0-100 på ingen tid. Jeg lagde mig på sengen og hun gik målrettet efter pikken. De bløde læber arbejde flot og godt til den stod i bedste figur og derefter fortsatte hun med kuglerne. Jeg måtte flere gange trække været dybt for ikke ar blive for ivrig (det har desværre en lidt for hurtig effekt ) men det var lettere sagt end gjort. Hun kan alle de rigtige tricks og ved lige præcis hvilke knapper der skal trykkes på. Hun spurgte hvad jeg gerne ville og jeg ville meget gerne smage på hende så hun vendte sig rundt og smed fissen op i ansigtet på mig så jeg kunne nyde synet og smage på varerne. Stor succes og klart thumbs up hvis man er til den slags. Herefter fandt hun kondomet frem, rullede det på med munden og satte sig overskrævs på mig så jeg havde frit udsyn til agten. Hun gled ned og pikken og begyndte at ride mig i bedste squad-stil.. Det var mere end vmhvad jeg kunne tåle for kombinationen af det flotte syn, den stramme fisse og den lækre kvinde blev til en forløsning (og måske lidt en ærgelse fra hendes side af ) da jeg eksploderede ud i kondomet. Herefter skulle jeg lige sunde mig lidt. Hun nussede lidt efterfølgende og vi afsluttede med lidt massage og hyggesnak efter bedste evne (igen, hun er ikke så god til engelsk men gør sit bedste). Klart value for money og en anbefaling herfra. https://annoncelight.dk/showad/256457 Håber andre kan få glæde af mit første indlæg og inden der kommer diverse beskyldninger (som jeg har set fra andre anmeldelser, nogle med god grund) så er hun langt fra den første GP jeg har besøgt. Men nu blev hun min debut når det kommer til anmeldelser. God dag derude! Spend some money Mvh Guldkalven ps. hun har to annoncer hvoraf den ene er på spansk (måske) så deraf nok hvorfor engelsk ikke er det fortrukne. 18 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4408 Skrevet 5. November, 2020 Tak for en fin anmeldelse, @Guldkalven, og velkommen som skribent. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gyldenspjæt63 113 Skrevet 5. November, 2020 Flot nøddebrun skønhed, skriver du. Og det er jo skønt. Men er der overensstemmelse med billederne? Opfattelsen af skønhed er jo noget individuel. Men man kan objektivt vurdere billederne, hvis de altså er retvisende. Tak iøvrigt, for en fin anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guldkalven 98 Skrevet 6. November, 2020 Gyldenspjæt63 skrev, for 16 timer siden: Flot nøddebrun skønhed, skriver du. Og det er jo skønt. Men er der overensstemmelse med billederne? Opfattelsen af skønhed er jo noget individuel. Men man kan objektivt vurdere billederne, hvis de altså er retvisende. Tak iøvrigt, for en fin anmeldelse. Billederne er retvisende og især billedet hvor du ser kroppen forfra er bestemt af hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 6. November, 2020 Uhhhh..... hun ser satme sprød ud. Tak for fin anmeldelse og velkommen til EG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 215 Skrevet 6. November, 2020 (edited) Eliza nævner, at hun er cubaner. Det kunne man også godt tro ud fra hendes kulør. Jeg ved ikke om billederne er falske. Men jeg vil godt holde en kasse øl på, at hun ikke er cubaner. I den spanske version af hendes annonce står der, at hun er 'guapa', og det ord ville en cubansk kvinde ikke bruge om sig selv, hvis hun vil være positiv. Det betyder nemlig noget helt andet i Cuba end mange andre spansktalende lande. Redigeret 6. November, 2020 af Senor 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guldkalven 98 Skrevet 6. November, 2020 Senor skrev, for 2 timer siden: Eliza nævner, at hun er cubaner. Det kunne man også godt tro ud fra hendes kulør. Jeg ved ikke om billederne er falske. Men jeg vil godt holde en kasse øl på, at hun ikke er cubaner. I den spanske version af hendes annonce står der, at hun er 'guapa', og det ord ville en cubansk kvinde ikke bruge om sig selv, hvis hun vil være positiv. Det betyder nemlig noget helt andet i Cuba end mange andre spansktalende lande. Jeg skal ikke sige om hun er fra Cuba, Costa Rica eller Den Dominikanske Republik. jeg valgte hende ikke ud fra den geografiske del i hendes annonce. Men hun er god til det hun gør og det var en dejlig oplevelse sammen med hende. Og billederne er bestemt vellignende. Men tak for dit feedback, har dog oplevet mange andre kvinder som udgiver sig for at være fx spansk men responderer med “Da Da”. Det var mere russisk end spansk sidst jeg tjekkede. Og det gjorde ikke oplevelsen på lagenet dårligere af den grund. Just saying. 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 6. November, 2020 Guldkalven skrev, for 46 minutter siden: Jeg skal ikke sige om hun er fra Cuba, Costa Rica eller Den Dominikanske Republik. jeg valgte hende ikke ud fra den geografiske del i hendes annonce. Men hun er god til det hun gør og det var en dejlig oplevelse sammen med hende. Og billederne er bestemt vellignende. Men tak for dit feedback, har dog oplevet mange andre kvinder som udgiver sig for at være fx spansk men responderer med “Da Da”. Det var mere russisk end spansk sidst jeg tjekkede. Og det gjorde ikke oplevelsen på lagenet dårligere af den grund. Just saying. Hun oplyste også til mig at hun er fra Cuba. Kunne simpelthen ikke lade den her mørke skønhed være, efter at jeg læste din anmeldelse og fik læst hvad hun tilbød på hendes annonce for de 1500 spir. Just kommet hjem derfra. Så en stor tak til dig @Guldkalven 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guldkalven 98 Skrevet 6. November, 2020 frddblk skrev, for 2 minutter siden: Hun oplyste også til mig at hun er fra Cuba. Kunne simpelthen ikke lade den her mørke skønhed være, efter at jeg læste din anmeldelse og fik læst hvad hun tilbød på hendes annonce for de 1500 spir. Just kommet hjem derfra. Så en stor tak til dig @Guldkalven Fedt fedt fedt, bliver helt varm inden i. Dejligt du også havde en god oplevelse med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 6. November, 2020 Guldkalven skrev, for 16 minutter siden: Fedt fedt fedt, bliver helt varm inden i. Dejligt du også havde en god oplevelse med hende. Havde en super oplevelse, og må hellere i gang med at lave en anmeldelse på hende. Fortjener hun. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 7. November, 2020 frddblk skrev, for 23 timer siden: Hun oplyste også til mig at hun er fra Cuba. Kunne simpelthen ikke lade den her mørke skønhed være, efter at jeg læste din anmeldelse og fik læst hvad hun tilbød på hendes annonce for de 1500 spir. Just kommet hjem derfra. Så en stor tak til dig @Guldkalven Er hun så lige så lækker som på billederne - med en slank og fast krop? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 8. November, 2020 Rust in Peace skrev, for 2 timer siden: Er hun så lige så lækker som på billederne - med en slank og fast krop? Jeps, det er hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JimmyOlsen 294 Skrevet 12. November, 2020 frddblk skrev, den 8.11.2020 at 01:14: Jeps, det er hun. Hvordan er ansigtet? Er hun smuk? Og kan ikke bedømme om hun er sort eller hispanic eller...? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. November, 2020 Guldkalven skrev, den 5.11.2020 at 08:55: Hej alle på EG! Jeg har længe fulgt med på sidelinjen og nydt ufatteligt godt af alle jeres input, rosende ord af de smukke piger og ikke mindst de piger og steder man skal holde sig langt væk fra!! Jeg synes det er mega fedt med det fællesskab i har herinde og fik endelig tage mig sammen til at joine jer! tak for en god anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guldkalven 98 Skrevet 12. November, 2020 JimmyOlsen skrev, for 7 timer siden: Hvordan er ansigtet? Er hun smuk? Og kan ikke bedømme om hun er sort eller hispanic eller...? Det er jo en vurderingssag men jeg synes bestemt hun er en flot kvinde. Hun er som på det sidste billede hvor man ser kroppen forfra, er ikke sikker på hvad du mener med hispanic? Hun er ikke helt lys men heller ikke helt mørk, måske en nougat 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 13. November, 2020 JimmyOlsen skrev, den 12/11/2020 at 11:51: Hvordan er ansigtet? Er hun smuk? Og kan ikke bedømme om hun er sort eller hispanic eller...? Jeps, som guldkalven skriver er hun lidt i det spanske. Lækker brun uden at være sort. Hun er slank og har slankt ansigt. I min verden en flot kvinde . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1150 Skrevet 3. Januar, 2021 tak for anmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentle Mind 67 Skrevet 3. Januar, 2021 Hun ser skøn ud og lyder skøn i hendes anmeldelser og er stadig en uafprøvet oplevelse, så muligheden er bestemt il stede Og fint at du har lyttet og læst dig frem til en skøn oplevelse. Det er ikke uden grund, at der er flere der følger lidt med, her på siden af de anmeldelser de kommer ind. Både af de gode og minde gode, så god ide at kikke forbi en gang i mellem. Jeg har dog lidt på fornemmelsen at nogle ikke tør skrive om de dårlige oplevelser, de har.. måske for ikke at blive lidt til grin. Men de er nu lige så vigtige i dette medie. Det kan jo rede mange for dårlige oplevelser. Og lad os endelig får sat thumbs down på dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jackson666 Skrevet 21. Marts, 2021 ja ser bestemt spændende ud, hvem er damen som åbner? Moderen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 21. Marts, 2021 Syntes overhovedet ikke hun reagerer på sms eller andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 21. Marts, 2021 (edited) frddblk skrev, den 8.11.2020 at 01:14: Jeps, det er hun. Og hun leverer. Lækker pige, (meget slank), der ved hvad det drejer sig om. Kan godt lide at tage styringen, men lyttede uden problemer til mine ønsker. Det er en anden kvinde som som sender sms. Men gik fint med at tale med Eliza på engelsk i enrum Sex 5/5 Det kan godt være en udfordring at finde husnummeret på adressen. Det var det for mig. Redigeret 21. Marts, 2021 af Løsgænger tekst rettelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 21. Marts, 2021 jackson666 skrev, for 7 timer siden: ja ser bestemt spændende ud, hvem er damen som åbner? Moderen ?? Nom mere en roomie eller hende der låner sit værelse ud, og så får en lille skilling for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 21. Marts, 2021 Løsgænger skrev, for 4 timer siden: Og hun leverer. Lækker pige, (meget slank), der ved hvad det drejer sig om. Kan godt lide at tage styringen, men lyttede uden problemer til mine ønsker. Det er en anden kvinde som som sender sms. Men gik fint med at tale med Eliza på engelsk i enrum Sex 5/5 Det kan godt være en udfordring at finde husnummeret på adressen. Det var det for mig. Jeg brugte min GPS til at smutte gennem blokkene og landede stor set uden for døren. Jeps, jeg kunne også snildt finde på at tage en tur mere med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 22. Marts, 2021 Til Forum. Fandt denne annonce, som jeg responderede på her: Eliza Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 23. Marts, 2021 JimmyOlsen skrev, den 12.11.2020 at 11:51: Hvordan er ansigtet? Er hun smuk? Og kan ikke bedømme om hun er sort eller hispanic eller...? Jeg synes hun er fin lækker og smuk. Men vi har jo alle forskellige syn på sagen. Hun er nok mere hispanic end sort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg