Hop til indhold
bigfoot

VI VIL HA’ SELFIE-TRÅDENE TILBAGE PÅ EG

VI VIL HA’ SELFIE-TRÅDENE TILBAGE PÅ EG  

96 medlemmer har stemt

  1. 1. VI VIL HA’ SELFIE-TRÅDENE TILBAGE PÅ EG

    • Ja, det ville være dejligt :-)
      63
    • Jeg er egentlig ligeglad :-l
      15
    • Nej, for Guds skyld :-(
      18


Recommended Posts

Guest Nemtøs
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

Der var en pige herinde der oprettede selfietråde og ville have dem slettet. 1 gang. 2 gange. 3 gange. 4 gange. 5 gange. Hver gang det samme og hver gang med samme begrundelse om at hun kunne genkendes. vi forbød hende at oprette flere. Så oprettede hun et nyt navn og forsatte i dette med nye selfietråde og så skulle de slettes. Vi forbød hende at være på Eroguide. Så oprettede hun andre navne og forsatte med selfietråde som skulle slettes bagefter. Så til sidst sagde vi. okay, så gider vi ikke slette dine selfietråde mere når du opfører dig sådan. så kom der trusler om alverdens ting fra hende. 

et særtilfælde ja, men de gav os mange andre problemer fra andre piger også

for med mange piger oplevede vi at de oprettede disse selfietråde og bagefter blev de bange og kede af de blev oprettet sagde de og ville have dem slettet, mange piger overvejede ikke de konsekvenser de senere mente disse selfietråde kunne have for deres privatliv, vi må gå ud fra at pigerne taler sandt i deres henvendelser til os og så var de tråde årsag til en del uheldige ting for et par af de piger der havde oprettet dem, for der kom henvendelser om at  en eller flere i deres privatliv havde genkendt dem pga de selfietråde 

man kan måske sige at pigerne skulle tænke sig om inden de lavede de selfiebilleder omkring faren for genkendelse men det gjorde en del altså ikke 

derudover skulle vi tit rydde op i de selfietråde for en del piger kunne ikke lade være med lige at poste deres vagtplan og alt muligt andet direkte reklame i trådende også

videre skulle vi rydde op igen da nogle piger mente at deres normale billeder fra annoncer var selfiebilleder også, og her taler vi om de billeder som var taget af en fotograf og ikke pigen men nogle mente at de da også kunne være selfiebilleder 

og alt det der gav os problemer med pigerne på pm 

det var nogle af de probleme selfietrådene gav 

sjovt nok var der så fra specielt et par piger og mænd herinde oveni kritik mod @Administrator og os for at vi tillod dem fordi det var gratis reklame og så var det imod vores regler at vi tillod dem

endelig havde vi en diskussion internt også om selfietråde var  reklame eller ej, det er nok en hårfin afgørelse om det er reklame eller ej

@Administrator er normalt en flink og tålmodig og overbærende mand men pga den opførsel en andre række piger løbende havde omkring de selfietråde overfor os fik han nok 

han har selv en gang skrevet om årsagen og han skrev den korte version herunder, af mig har I nu fået den lange, og Imfår den kun fordi der gættes lystigt på årsagen og så får I den som den er i fuld længde

 

Jeg  sætter  pris  på  jeres  store frivillige  arbejde  og  jeg  har  også  selv  bedt  om  at  få slettet  mine selfietråde  2 gange.  Vil  gerne  beklage at  jeg  heller  ikke  altid  har  været/er  helt  nem at  danse  med.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 21 timer siden:

Hvad skaber dynamik? Det er vel forskelligt hvad man synes der skaber dynamik. Hvis man kun er her på Eroguide for at kigge på damer - ja så synes man jo nok at stedet har " mistet noget" hvis der ingen selfie tråde af nøgne damer er. 

Hvis man godt kan lide at tale politik og primært er her for at kaste sig ud i tråde om dette store emne - ja så synes man da bestemt der er mistet dynamik nu hvor politik forummet er nedlagt. 

Du har da en god pointe i dit indlæg, kære @Lady C.

Jeg tror da heller ikke at selfie-trådenes tilbagevenden alene, vil genskabe dynamikken, men set fra mit perspektiv, kunne det være et af værktøjerne til, at skabe mere liv på sitet. Du nævner selv, at det politiske forum også er lukket, men det kunne jo også overvejes at genindfører. Sidst men ikke mindst, var der de første par år af min tid her på sitet, et chatroom som også gav noget “trafik”.

Vi er jo heldigvis alle forskellige og har nogle forskellige preferencer og interesser, så det er jo ikke mig alene, der sidder med alle de vise sten i lommen på hvordan der skabes noget mere dynamik og liv på EG. 

Afstemningen viser dog, at der er en majoritet på 2/3 der ønsker selfie-trådene tilbage.

@Administrator og hans “grønne medhjælpere” skal selvfølgelig kunne håndterer de afledte udfordringer ved at genindfører tiltagene, og hvis det er deres vurdering, at det vil være umuligt at styre “løjerne” og for stor en byrde at påtage sig, jamen så må vi accepterer deres beslutning om at tiltagene ikke genindføres.

Vi skal jo alle “hele” ud på den anden side.

God aften derude - kærlig hilsen <3 bigfoot

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror da heller ikke at selfie-trådenes tilbagevenden alene, vil genskabe dynamikken, men set fra mit perspektiv, kunne det være et af værktøjerne til, at skabe mere liv på sitet.

Grundlæggende er dette forum skabt for at vi kan udveksle oplysninger om de piger vi har besøgt. Så det der skaber dynamik er at alle begynder at skrive beretninger. Der er meget få der gør det, men mange der besøger. 

Jeg "kørte" i sin tid Thaikortet. Det byggede på at folk meldte til mig om nye klinikker, ændringer i adresser, telefonnumre, ophørte klinikker osv. 

Der var en trofast lille skare - tak til jer, i ved hvem i er - som meldte ind. Jeg troede egentlig at denne lille skare var dem der brugte kortet. Men nej.

Da jeg lukkede for offentlig adgang til kortet oversvømmedes min mailbox med anmodninger om at få adgang. Der var 10-20 anmodninger hver dag, og sjældent fra de samme. 

Altså kan jeg deraf udlede, at rigtigt mange besøger piger, men yderst få, nok under 10% beretter om det. 

Så det kan da godt være at selfie tråde vil skabe trafik, ikke dynamik i mine øjne, men det er bare ikke det dette forum er skabt til. 
i mine øjne var politisk forum totalt malplaceret på dette forum. Dermed ikke sagt at det ikke af og til var et fint forum, men det havde ikke en dyt med købeknalderi at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 4.11.2020 at 19:22:

Nu har jeg ikke været aktiv herinde da der var selfie-tråde, men umiddelbart er jeg også enig i, at det sikkert resulterer i totalt overflod af selv-promoveringstråde. 

HVIS der skulle være selfie-tråde, skulle de i hvert fald enten have deres egen forum-kategori, så de ikke spammer hygge- og generel debat forummerne til, eller være begrænset til en enkelt tråd som ingen ejede hvor der kunne postes selfies. 

Men det sagt så forstår jeg sådan set ikke helt selfie-reglerne pt... altså, der må ikke postes selfies, men så er det på en eller anden måde alligevel okay i sex-event tråde og hjemmevideo-tråden. 

Personligt synes jeg, at lidt exhibitionisme er hyggeligt, men jeg vil ikke ofre spam-fri forums for det, hvis det er enten eller :) Exhibitionismen kan jeg (og alle andre) altid pleje på andre sider. 

Hjemmevideo tråd? Hvor finder man den? Er der noget jeg har overset?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

I hyggesnak. 

Den er ikke så aktiv. 

Molle37 skrev, for 11 minutter siden:

Hjemmevideo tråd? Hvor finder man den? Er der noget jeg har overset?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

I hyggesnak. 

Den er ikke så aktiv. 

 

Aaahhh okay. Så har jeg været forbi tråden. Troede lige der var kommet noget nyt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...