Hop til indhold
bigfoot

VI VIL HA’ SELFIE-TRÅDENE TILBAGE PÅ EG

VI VIL HA’ SELFIE-TRÅDENE TILBAGE PÅ EG  

96 medlemmer har stemt

  1. 1. VI VIL HA’ SELFIE-TRÅDENE TILBAGE PÅ EG

    • Ja, det ville være dejligt :-)
      63
    • Jeg er egentlig ligeglad :-l
      15
    • Nej, for Guds skyld :-(
      18


Recommended Posts

Hej

Jeg har været medlem her på sitet de seneste 5 år og syntes noget af dynamikken er forsvundet. Hvis jeg tænker lidt tilbage i tiden, så var noget af det der skabte noget liv her på EG, at der var piger og en sjælden gang drenge der postede selfies. Der blev sågar lavet julekalender, hvor der blev postet et nyt billede hver dag. Personligt savner jeg disse tråde og ønsker dem tilbage. Jeg ved selvfølgelig godt at det kan understøtte narcissistiske tendenser, men hvis det kan tilfredsstille nogen, er det ok med mig.

Jeg ved også godt, at @Administrator og moderatorerne havde nogle udfordringer med disse selfie-tråde pga. at nogle fortrød at de havde postet billederne, men det kunne måske løses ved at “trådstarter” fik mulighed for slette tråde selv havde startet.

God aften <3 bigfoot

PS: Jeg poster lige et selfie :lol:

D264430B-C34A-42F7-B506-220841661F89.jpeg

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo blot tråde hvor pigerne kunne promovere sig selv. 
Og at lave det så man senere kan slette sine egne  posts, vil gøre forum lige så latterlig som Facebook. 
Lad os for guds skyld slippe for flere tråde der spammer forum til, som de nuværende billedtråde og enkelte andre uendelige sagaer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Nu har jeg ikke været aktiv herinde da der var selfie-tråde, men umiddelbart er jeg også enig i, at det sikkert resulterer i totalt overflod af selv-promoveringstråde. 

HVIS der skulle være selfie-tråde, skulle de i hvert fald enten have deres egen forum-kategori, så de ikke spammer hygge- og generel debat forummerne til, eller være begrænset til en enkelt tråd som ingen ejede hvor der kunne postes selfies. 

Men det sagt så forstår jeg sådan set ikke helt selfie-reglerne pt... altså, der må ikke postes selfies, men så er det på en eller anden måde alligevel okay i sex-event tråde og hjemmevideo-tråden. 

Personligt synes jeg, at lidt exhibitionisme er hyggeligt, men jeg vil ikke ofre spam-fri forums for det, hvis det er enten eller :) Exhibitionismen kan jeg (og alle andre) altid pleje på andre sider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

HVIS der skulle være selfie-tråde, skulle de i hvert fald enten have deres egen forum-kategori,

Selfie-trådene havde faktisk deres egen kategori, da de var tilladt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
bigfoot skrev, for 6 minutter siden:

Selfie-trådene havde faktisk deres egen kategori, da de var tilladt.

Se det vidste jeg ikke siden det var før min tid :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joebiden
Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden:

Det var jo blot tråde hvor pigerne kunne promovere sig selv. 
Og at lave det så man senere kan slette sine egne  posts, vil gøre forum lige så latterlig som Facebook. 
Lad os for guds skyld slippe for flere tråde der spammer forum til, som de nuværende billedtråde og enkelte andre uendelige sagaer. 

 

Man kan bare lade være at gå ind på forskellige tråde, hvis man ikke er interesseret i at kigge på piger som promoverer sig selv etc. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joebiden skrev, for 10 minutter siden:

Man kan bare lade være at gå ind på forskellige tråde, hvis man ikke er interesseret i at kigge på piger som promoverer sig selv etc. 

Ja, men derfor fylder og larmer de jo stadig på siden "Ulæst indhold" ligesom billedtrådene og et par andre gør.
Sa helt undgå dem kan man ikke :) 
Og det bringer mig så til endnu engang at udtrykke ønske om at kunne trykke ignorer til en tråd, som man kan med et medlem ( og det virker glimrende)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joebiden
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Ja, men derfor fylder og larmer de jo stadig på siden "Ulæst indhold" ligesom billedtrådene og et par andre gør.
Sa helt undgå dem kan man ikke :) 
Og det bringer mig så til endnu engang at udtrykke ønske om at kunne trykke ignorer til en tråd, som man kan med et medlem ( og det virker glimrende)

Der er mange ting herinde som "fylder og larmer" herinde, så kan man jo blive ved. Det er derfor man har lavet et forum!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joebiden skrev, for 11 minutter siden:

Der er mange ting herinde som "fylder og larmer" herinde, så kan man jo blive ved. Det er derfor man har lavet et forum!

Sikke da noget vrøvl, ja undskyld men der er overhovedet ikke mening i det du skriver :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joebiden
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Sikke da noget vrøvl, ja undskyld men der er overhovedet ikke mening i det du skriver :rolleyes:

Nej det gør dit hellere ikke ;) Lad nu bare folk herinde få lov til at lave en billedetråd eller whatever herinde!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt indspark @bigfoot!
Jeg er helt enig. Det her forum har mistet så meget dynamik. Førhen var der mange flere anmeldelser og livlige snakke om X og Y. 
Jeg er sikker på at du ikke tænker "det her er løsningen", men i stedet at det er et tiltag som kan skabe lidt forbedring - Og det er jeg helt enig i! 

Personligt har jeg sat for mig, at lave anmelder af langt flere besøg for at forsøge at sparke lidt gang i den Jyske del af forumet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Hvad skaber dynamik? Det er vel forskelligt hvad man synes der skaber dynamik. Hvis man kun er her på Eroguide for at kigge på damer - ja så synes man jo nok at stedet har " mistet noget" hvis der ingen selfie tråde af nøgne damer er. 

Hvis man godt kan lide at tale politik og primært er her for at kaste sig ud i tråde om dette store emne - ja så synes man da bestemt der er mistet dynamik nu hvor politik forummet er nedlagt. 

Hvis man foretrækker et forum uden kvinder hvor man kan brovte løs og tale grimt om kvinder og dele mandehørm - ja så er det da bestemt gået ud over dynamikken at vi er flere aktive kvindelige debattører her på EG 

Men hvis man kan lide debatter der debatterer prostitution og relationelle emner, ja så har EG bestemt ikke mistet sin dynamik - tværtimod 

Jeg ville ikke gide at være så aktiv herinde hvis det hele handlede om pik og patter og hø hø og hi hi.  Jeg synes bestemt der er masser af dynamik og kant  herinde men jeg lægger så også vægt på andre ting og ser på det dynamiske på en anden måde.  

Såvidt jeg ved blev selfie trådene lukkede fordi man anså dem for skjult reklame. Og det er vist ikke tilladt at reklamere for sig selv så direkte som gp her på EG. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Såvidt jeg ved blev selfie trådene lukkede fordi man anså dem for skjult reklame.

Om det har været med til at få dem fjernet, ved jeg ikke - men husker at de blev fjernet fordi @Administrator blev træt af at skulle slette tråde, fordi kvinden der oprettede tråden efter noget tid ikke ønskede den mere.

Særligt en bruger (der blev udsat for chikane) valgte flere gange at oprette selfie-tråde og derefter starte bål og brand for at få dem slettet igen, det blev man så træt af fra administrationens side. Hvilket jeg godt kan forstå. Det er for øvrigt også meget dansk af hensyn til den enkelte, skal gå ud over majoriteten.

Personligt savner jeg ikke selfietrådene, de var da hyggelige - men så fandt jeg ud af jeg kunne søge efter "patter" på google og behovet for selfie-tråde ophørte øjeblikkeligt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, piger som betaler for en annonce her kan da bare opdatere deres billeder jævnligt. Så vil det altid være spændende at besøge dem for at se om der er nye frække billeder :P:wub:

Men det er pigerne bestemt ikke gode til. Se at komme i gang piger, julen nærmer sig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Brutus skrev, for 7 minutter siden:

Jamen, piger som betaler for en annonce her kan da bare opdatere deres billeder jævnligt. Så vil det altid være spændende at besøge dem for at se om der er nye frække billeder :P:wub:

Men det er pigerne bestemt ikke gode til. Se at komme i gang piger, julen nærmer sig :D

Jo jo men en selfie tråd ses jo af mange mange flere end hvis man bare nøjes med at opdatere billeder på sin annonce. Så det er da ganske smart marketingsstrategi 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jooh, men hvis vi ved eller tror at der kan være nyt guf på profilerne, kan det nok trække noget den vej. Jeg vil i hvert fald  besøge dem oftere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Sikke da noget vrøvl, ja undskyld men der er overhovedet ikke mening i det du skriver :rolleyes:

Det giver da i den grad mening. Jeg synes da bestemt at det fylder og larmer når der oprettes nye tråde til et øjebliks indfald der aldrig rigtigt kan komme kød på, eller hvor det nemt kunne lægges ind i en eksisterende med samme emne. Selfietrådene til gengæld var noget der blev vedligeholdt, læst og reageret på, og noget jeg virkelig savner her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 time siden:

Såvidt jeg ved blev selfie trådene lukkede fordi man anså dem for skjult reklame. Og det er vist ikke tilladt at reklamere for sig selv så direkte som gp her på EG.

Min opfattelse var at det var noget GDPR-noget med at man altid har ret til at få slettet sine data.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 38 minutter siden:

Min opfattelse var at det var noget GDPR-noget med at man altid har ret til at få slettet sine data.

Der var bøvl med at nogle piger pludselig ville have slettet nogle billeder fordi de kunne genkendes, og at de fortrød tidligere uploaded billeder. 

Det blev Admin træt af, så selfie tråde kommer nok ikke tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

 

Jeg  har haft  en  meget  aktiv  Selfie tråd  med  utallige  billeder,  nød i den  grad  opmærksomheden, men  havde  vitterligt  ikke  min  Selfie tråd for  at  skaffe  kunder. 

Der  var  et  par  enkelte  gp'er  hvor  det  var  meget  tydeligt at  det  udelukkende  var  reklame,  da  der  også  blev  skrevet  at  nu  var  hun  på  vagt.  Det  hører  til  i  en  annonce  efter  min  mening. 

Der  var  en  enkelt  bruger  som  blev  genkendt  herinde og  jeg  kan  sagtens  forstå  at  hun  ønskede  at  få  slettet  hendes  billeder. 

Vi har  som  gp'er  mulighed  for  billeder  i annoncer  og  herinde  under  sex-event  og  hjemmevideoer. Synes  det er  fint  og  tilstrækkeligt. 

Har  jeg  lyst til at  dele  et  frækt  billede,  bliver  det  gjort  via  mail  eller  pb  til  mine  faste  mænd,  det  ved jeg  de  sætter  pris  på  og  andre  slipper  for  at  skulle  se  på  store  patter  og  andet  bar  hud. 

Der  var  en  enkelt  gp  herinde  med  en  meget  flot  og  kreativ  julekalender. Den  var  super godt  lavet. 

Rent  personligt  havde  jeg  svært  ved at  styre  min  Selfie tråd og  mit  konkurrence gen  -  jeg higede  efter  opmærksomhed,  er  glad for at  selfietrådene er  blevet  forbudt. 

Redigeret af Nemtøs
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Efter at have læst lidt med vil jeg også sige, at hvis det skal være et problem, når piger vil have slettet deres billeder, så synes jeg faktisk ikke, at det er en god idé med selfietråde. 

Så bliver det jo mere et spørgsmål om, om der skal være særregler for selfietråde, så trådstarter selv kan slette sine billeder. Hvis ikke ville jeg i hvert fald personligt håbe, at jeg havde selvdisciplinen til ikke at bruge dem, hvis de blev tilladt igen. 

Jeg synes det lyder ubehageligt, at det skal betegnes som et hyr og besværligt for en pige at få slettet sine billeder. Og igen, hvis det er for sjov, og ikke bare ren reklame, så findes der masser af sider hvor man kan poste og selv har fuld kontrol over sit indhold. 

Til gengæld vil jeg så sige, at det altså ikke er det samme at poste billeder på sin profil som en selfietråd. Det er jo interaktionen, den lette flirt osv. som er det sjove i det, og den mangler der. På profilen er det netop bare selvpromovering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

hyr og besværligt for en pige at få slettet sine billeder

Det er jo en kæmpe arbejde for admins at skulle slette fotos i tide og utide fordi en pige fortryder. Det giver også nogle underlige huller i en tråd. 
Desuden virker det ikke specielt velovervejet af pigen at hun først poster og så vil have slettet. 

Så vidt jeg husker så er årsagen til trådene blev slettet at en pige postede fotos. Fortrød og de blev så slettet. Kort efter postede hun gudhjælpemig igen, og fortrød så igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Det er jo en kæmpe arbejde for admins at skulle slette fotos i tide og utide fordi en pige fortryder. Det giver også nogle underlige huller i en tråd. 
Desuden virker det ikke specielt velovervejet af pigen at hun først poster og så vil have slettet. 

Så vidt jeg husker så er årsagen til trådene blev slettet at en pige postede fotos. Fortrød og de blev så slettet. Kort efter postede hun gudhjælpemig igen, og fortrød så igen. 

Jeg kan sagtens se pointen, hvorfor jeg også skrev, at jeg kun synes, at det kunne fungere hvis pigerne selv kan slette deres billeder, så de ikke skal bebyrde admins med det. 

Og hvis ikke, er det netop nok bedre ikke at have dem. 

Er det velovervejet? Nej, måske ikke, men det er man ikke altid, når man er liderlig, og på ALLE andre sider, synes jeg, det er helt ok hvis jeg har lyst til at poste et billede i min liderlighed og tage det ned igen to dage senere, eller fx 5 år senere hvis man stopper i branchen. 

Som jeg ser det, er pointen med ikke at kunne slette sine indlæg, at de er en del af en debat og forstyrrer flowet enormt, hvis man lige sletter noget som har indflydelse på diskussionen. Det er bare ikke rigtigt tilfældet ved selfies - og som nogen har pointeret tidligere, så har man ret til at få slettet sine data.

Redigeret af Nannas Hjørne
Ren grammatik ,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i Stuen,

Jamen jeg vil tage udgangspunkt i hele sitet, jeg syntes her er blevet utroligt dødt, ingen tjat, de profiler man kendte herinde er væk, eller skriver næsten ingenting (jeg ved godt at, tiderne forandre sig) ingen selvfie-streger, eller politikker-forum, hvor man kunne grine over drengenes armlægning:D.

Der er ingen der sætter en ære i at skrive sjovt eller finurligt, alt bliver taget som en personlig fornærmelse, så moderatore skal på overarbejde!

Jeg kan da godt forstå at man altid sidder og siger : i de gode gamle dage, ja der var der gang i den...bla bla (og man blev sendt på ferie konstant:D  af de der emsige grønne fætre) Nu er der så luede så meget ud i forummet så "de grønne" sidder og keder sig og mimre....(nej det ved jeg godt I ikke gør)og i arbejder gratis og I skal have lysten til det her.

Men der er jo ikke gang i forrummet? Hvor er lysten til at skrive herinde?....sjovt og fantasifuldt? lidt skarpt, og med lidt kant? lidt drillerrier, fjollerrier, mindre selvhøjtidlighed.

Jeg kan da til enhver tid finde på at drille den Gule Banan der render rundt i de svenske skove og samler Tyt eller Alko-frans eller min Fætter Gaffer.:D<3:D

Det hele kan jo ikke være Corvid-nummer-et-eller-andet.

 

Lady Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

 

Der tages forbehold for: stavefegl, utilsigtet hentydningen, uforklarlige hiraglyffer. Kodebog fremsendes gerne. Klager fremsendes til min advokat: [email protected]

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...