22 cm and thick 2761 Skrevet 4. November, 2020 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Begge hans hænder var placeret på mine bryster Bare det var mine hænder der var placeret på dine bryster.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 4. November, 2020 (edited) 22 cm and thick skrev, for 26 minutter siden: Bare det var mine hænder der var placeret på dine bryster.... Det var det så ikke men mine og de bryster er bare for vilde og super dejlige at røre selv om mine hænder er alt alt for små Redigeret 4. November, 2020 af Kim 0240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 140 Skrevet 4. November, 2020 Nemtøs skrev, for 13 timer siden: Jeg kan ikke slippe tanken om at jeg måske er blevet gjort gravid i dag og aner ikke mine gode råd. Derfor beder jeg ydmygt om jeres hjælp. Har mødtes med en mand i dag til blowjob/facefuck/gagging. Da han smed tøjet så jeg til min store forskrækkelse en kæmpepik og den var endda slap. Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Hej Nemtøs, hvis den var så stor så er jeg da bekymret for om det bliver tvillinger. men du må ha været i himmelen med så stor et stykke legetøj han har haft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 4. November, 2020 For at opnå graviditet skulle pikken bevæge sig gennem hele dit fordøjelsessystem, ud gennem røvhullet, gennemføre en kovending og stikke ind i phissen på dig. Din tarm er ca. 8 meter lang, men man kan selvfølgelig forestille sig den krøllet lidt sammen som en benvarmer i 80'erne. I middelalderen mente man at en væsel blev befrugtet gennem munden og fødte gennem øret (nogle mente det omvendte). Så hvis din menstruation udebliver, skulle du måske tage et smut forbi ørelægen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest demting Skrevet 4. November, 2020 Jeg ville ønske jeg havde så stor en pik... Men man kan nemt kurere graviditet, enten med klorin eller en bøjle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. November, 2020 demting skrev, for 5 minutter siden: Jeg ville ønske jeg havde så stor en pik... Men man kan nemt kurere graviditet, enten med klorin eller en bøjle... En smule for bizart for mig, så vil jeg hellere være med rogn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 10 timer siden: Bare det var mine hænder der var placeret på dine bryster.... Bahhhh..... Jeg vil også gramse... Der burde da være nok til alle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 4. November, 2020 Nemtøs skrev, for 18 timer siden: Mit bedste bud er 50-60 cm... men svært at vide da den befandt sig i min hals ... Kun 50-60 cm? Nemtøs, min pi'... Lad Argent komme og foretage en eksamination, jeg er sten-sikker på at vi nok skal komme den vildfarne graviditet til livs, for ser du... Mit lem er et anti-graviditets missil.. Når først min sæd pumper sig vej forbi din hals, og ned i maven, hvor den anden mands sølle-kølle sæd huserer, vil min sæd skræmme det fra at befrugte dig. Og vupti - problemet løst. Jeg har vedhæftet en video af min klargøring af din 'medicin', så er det bare for dig at huske at sige "Aaaahh!" ##Cock-Shave.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. November, 2020 Argent skrev, for 47 minutter siden: Jeg har vedhæftet en video af min klargøring af din 'medicin', så er det bare for dig at huske at sige "Aaaahh!" ##Cock-Shave.mp4 Jeg siger aaaaaaahhhh - men hvor er videoen af den vidunderlige medicin???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 4. November, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg siger aaaaaaahhhh - men hvor er videoen af den vidunderlige medicin???? Den er søreme blevet taget ned! (Uden tvivl en jaloux administrator! ) Jeg har fået den lagt op her i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 4. November, 2020 Argent skrev, for 6 minutter siden: Den er søreme blevet taget ned! (Uden tvivl en jaloux administrator! ) Jeg har fået den lagt op her i stedet Den er for stor til at give mig mindreværd. Tror ærligt talt sådan en pik giver flere problemer end glæder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. November, 2020 Advarsel skrev, 1 time siden: Den er for stor til at give mig mindreværd. Tror ærligt talt sådan en pik giver flere problemer end glæder. Fuldstændig enig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. November, 2020 Advarsel skrev, 1 time siden: Den er for stor til at give mig mindreværd. Tror ærligt talt sådan en pik giver flere problemer end glæder. Åh ja, For det første besvimer man af mangel på blodtilførsel til hovedet hver gang man bliver hård Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 4. November, 2020 Argent skrev, for 2 timer siden: Den er søreme blevet taget ned! (Uden tvivl en jaloux administrator! ) Jeg har fået den lagt op her i stedet OMG jeg troede ikke der fandtes sådan en størrelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 4. November, 2020 Melody skrev, for 6 minutter siden: OMG jeg troede ikke der fandtes sådan en størrelse. Åh det gør der så afgjort... Og var det ikke nok med én kæmpe, kan man også være heldig at få den delt til to stadig-ret-store pikke i stedet for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. November, 2020 Argent skrev, for 20 minutter siden: Åh det gør der så afgjort... Og var det ikke nok med én kæmpe, kan man også være heldig at få den delt til to stadig-ret-store pikke i stedet for Sådan en vil jeg ha til dp, når jeg nu ikke kan finde 2 mænd.. det er ligesom et kinderæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. November, 2020 Argent skrev, for 12 timer siden: Den er søreme blevet taget ned! (Uden tvivl en jaloux administrator! ) Jeg har fået den lagt op her i stedet Der er vist også lavet noget fusk med den video. Se lige hvor brede hofterne er og hvor store hans hænder bliver når de nærmer sig pikken Der er vist nogle dimensioner der er pillet lidt ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. November, 2020 (edited) The Dark Knight skrev, for 5 timer siden: Der er vist også lavet noget fusk med den video. Se lige hvor brede hofterne er og hvor store hans hænder bliver når de nærmer sig pikken Der er vist nogle dimensioner der er pillet lidt ved. Siger manden med den ægte kæmpepik... Redigeret 5. November, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. November, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Siger manden med den ægte kæmpepik... Og jeg har altså hverken brede hofter eller store hænder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 633 Skrevet 5. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 7 minutter siden: Og jeg har altså hverken brede hofter eller store hænder Ja det kunne jo være en selfie hvem ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 21 minutter siden: Og jeg har altså hverken brede hofter eller store hænder Men stadig en stor tyk pik og tilmed et par stærke hænder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 7. November, 2020 Nemtøs skrev, den 3.11.2020 at 21:09: Jeg kan ikke slippe tanken om at jeg måske er blevet gjort gravid i dag og aner ikke mine gode råd. Derfor beder jeg ydmygt om jeres hjælp. Har mødtes med en mand i dag til blowjob/facefuck/gagging. Da han smed tøjet så jeg til min store forskrækkelse en kæmpepik og den var endda slap. Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Uha den uro og forskrækkelse kender jeg godt. Jeg troede også jeg var med rogn men det viste sig at JEG havde trøste spist ovenpå den oplevelse og var bare blevet feder. Pyha. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. November, 2020 Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden: Uha den uro og forskrækkelse kender jeg godt. Jeg troede også jeg var med rogn men det viste sig at JEG havde trøste spist ovenpå den oplevelse og var bare blevet feder. Pyha. Tak for en skøn dag i dit selskab smukke kvinde. Vi 2 klager ikke over størrelsen på udstyret. Jeg håber vi ses lige pludselig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 87 Skrevet 8. November, 2020 Nemtøs: Tillykke med din evt. graviditet, som du nævner. Der er ikke noget smukkere end en gravid kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. November, 2020 J@n38 skrev, for 4 minutter siden: Nemtøs: Tillykke med din evt. graviditet, som du nævner. Der er ikke noget smukkere end en gravid kvinde. Jeg er helt enig, gravide kvinder er smukke. De stråler på en helt unik måde. Jeg skal dog ikke have flere børn, der er jeg blevet for gammel til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg