Hop til indhold

Stor pik - jeg er bekymret for graviditet

Featured Replies

Skrevet
Nemtøs skrev, for 20 timer siden:

Jeg  er  helt  enig, gravide  kvinder  er  smukke.  De  stråler  på  en  helt  unik måde. 

Jeg  skal  dog  ikke  have  flere  børn,  der  er  jeg  blevet  for  gammel  til. 

Husk alder er blot et tal:wub:

• Svar 52
  • Visninger 10.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har tjekket - og dobbelt tjekket datoen og det er november, ikke 1. april. Mit gæt er at nemtøs har fundet sig en virkelig god joint eller er blevet hacket Gravid af blowjob, det tror jeg ikke

• 22 cm and thick
    22 cm and thick

Havde du i stedet ladet ham kneppe dig helt i bund havde du undgået en evt. graviditet. Sæden ville simpelthen havde sprøjtet ud af munden på dig. Dog havde det så været vigtigt at huske at åbne munde

Skrevet
Hapsen skrev, for 3 timer siden:

Husk alder er blot et tal:wub:

Hver  ting  til  sin  tid.  

Jeg  nyder  min  fremskredne  alder  og  erfaring.  Sexen  bliver  ved  med  at  toppe.  Det  er  maks  skønt. 

Skrevet
Hapsen skrev, for 13 timer siden:

Husk alder er blot et tal

Når emnet er fødedygtighed, er det noget absurd vås. Det er det også i stort set alle andre sammenhænge, egentlig, men enhver er salig i sin tro.

Graviditet og fødsel i en høj alder skal man absolut ikke spøge med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.