Hop til indhold
Guest Nemtøs

Stor pik - jeg er bekymret for graviditet

Recommended Posts

22 cm and thick skrev, for 26 minutter siden:

Bare det var mine hænder der var placeret på dine bryster.... :P

Det var det så ikke men mine og de bryster er bare for vilde og super dejlige at røre selv om mine hænder er alt alt for små

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 timer siden:

Jeg  kan  ikke  slippe  tanken  om  at  jeg  måske  er  blevet  gjort  gravid  i dag og  aner  ikke  mine  gode  råd.  Derfor  beder  jeg  ydmygt  om  jeres  hjælp. 

Har  mødtes  med  en  mand  i dag  til  blowjob/facefuck/gagging.  Da  han  smed  tøjet  så  jeg  til  min  store  forskrækkelse  en  kæmpepik  og  den  var  endda  slap. 

Jeg  fik  suttet  pikken  stiv  og  den  blev  bare  ved  og  ved  med  at  vokse. 

Jeg  måtte  sluge  hele  hans  pik  I liggende  tilstand  med  hovedet  udover  sengen.  Hans  pik  føltes  som  om  den  befandt  sig  i  min  mave...han  afleverede  spermen  dybt  I min  hals/mave. 

Jeg  lavede  den  store  fejl  at jeg  rejste  mig  op,  og  nu  er  jeg  bekymret  for  at  spermen  sivet ned  i  mit  underliv  og  gjort  mig  gravid. 

Jeg  har  straks  ringet  til  eksperter  på  området  og  de  kan  ikke  udelukke  at  jeg  er  blevet  gravid. 

What  to  do????? 

Hej Nemtøs,

hvis den var så stor så er jeg da bekymret for om det bliver tvillinger.:D

men du må ha været i himmelen med så stor et stykke legetøj han har haft.B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at opnå graviditet skulle pikken bevæge sig gennem hele dit fordøjelsessystem, ud gennem røvhullet, gennemføre en kovending og stikke ind i phissen på dig. Din tarm er ca. 8 meter lang, men man kan selvfølgelig forestille sig den krøllet lidt sammen som en benvarmer i 80'erne.

I middelalderen mente man at en væsel blev befrugtet gennem munden og fødte gennem øret (nogle mente det omvendte). Så hvis din menstruation udebliver, skulle du måske tage et smut forbi ørelægen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest demting

Jeg ville ønske jeg havde så stor en pik... :(

Men man kan nemt kurere graviditet, enten med klorin eller en bøjle...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
demting skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ville ønske jeg havde så stor en pik... :(

Men man kan nemt kurere graviditet, enten med klorin eller en bøjle...

En  smule  for  bizart  for mig,  så  vil  jeg  hellere  være  med  rogn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Mit  bedste  bud  er  50-60 cm... men  svært  at  vide da  den  befandt  sig  i  min  hals 

... Kun 50-60 cm?

Nemtøs, min pi'... Lad Argent komme og foretage en eksamination, jeg er sten-sikker på at vi nok skal komme den vildfarne graviditet til livs, for ser du...

Mit lem er et anti-graviditets missil.. Når først min sæd pumper sig vej forbi din hals, og ned i maven, hvor den anden mands sølle-kølle sæd huserer, vil min sæd skræmme det fra at befrugte dig.

Og vupti - problemet løst.

Jeg har vedhæftet en video af min klargøring af din 'medicin', så er det bare for dig at huske at sige "Aaaahh!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Argent skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har vedhæftet en video af min klargøring af din 'medicin', så er det bare for dig at huske at sige "Aaaahh!"

Jeg  siger  aaaaaaahhhh - men  hvor  er  videoen af  den  vidunderlige  medicin????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Advarsel skrev, 1 time siden:

Den er for stor til at give mig mindreværd. Tror ærligt talt sådan en pik giver flere problemer end glæder.

Fuldstændig  enig... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Advarsel skrev, 1 time siden:

Den er for stor til at give mig mindreværd. Tror ærligt talt sådan en pik giver flere problemer end glæder.

Åh ja, For det første besvimer man af mangel på blodtilførsel til hovedet hver gang man bliver hård

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Argent skrev, for 20 minutter siden:

Åh det gør der så afgjort... Og var det ikke nok med én kæmpe, kan man også være heldig at få den delt til to stadig-ret-store pikke i stedet for ;)

Sådan  en  vil  jeg  ha  til  dp, når  jeg  nu  ikke  kan  finde  2 mænd.. det  er  ligesom  et  kinderæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Argent skrev, for 12 timer siden:

Den er søreme blevet taget ned! (Uden tvivl en jaloux administrator! :rolleyes:)

Jeg har fået den lagt op her i stedet ;)

:D Der er vist også lavet noget fusk med den video. Se lige hvor brede hofterne er og hvor store hans hænder bliver når de nærmer sig pikken :D Der er vist nogle dimensioner der er pillet lidt ved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 5 timer siden:

:D Der er vist også lavet noget fusk med den video. Se lige hvor brede hofterne er og hvor store hans hænder bliver når de nærmer sig pikken :D Der er vist nogle dimensioner der er pillet lidt ved. 

Siger  manden  med  den  ægte kæmpepik... 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Siger  manden  med  den  ægte kæmpepik... 

Og jeg har altså hverken brede hofter eller store hænder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 7 minutter siden:

Ja det kunne jo være en selfie :D hvem ved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 21 minutter siden:

Men  stadig  en  stor  tyk  pik  og  tilmed  et  par  stærke  hænder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 3.11.2020 at 21:09:

Jeg  kan  ikke  slippe  tanken  om  at  jeg  måske  er  blevet  gjort  gravid  i dag og  aner  ikke  mine  gode  råd.  Derfor  beder  jeg  ydmygt  om  jeres  hjælp. 

Har  mødtes  med  en  mand  i dag  til  blowjob/facefuck/gagging.  Da  han  smed  tøjet  så  jeg  til  min  store  forskrækkelse  en  kæmpepik  og  den  var  endda  slap. 

Jeg  fik  suttet  pikken  stiv  og  den  blev  bare  ved  og  ved  med  at  vokse. 

Jeg  måtte  sluge  hele  hans  pik  I liggende  tilstand  med  hovedet  udover  sengen.  Hans  pik  føltes  som  om  den  befandt  sig  i  min  mave...han  afleverede  spermen  dybt  I min  hals/mave. 

Jeg  lavede  den  store  fejl  at jeg  rejste  mig  op,  og  nu  er  jeg  bekymret  for  at  spermen  sivet ned  i  mit  underliv  og  gjort  mig  gravid. 

Jeg  har  straks  ringet  til  eksperter  på  området  og  de  kan  ikke  udelukke  at  jeg  er  blevet  gravid. 

What  to  do????? 

Uha den uro og forskrækkelse kender jeg godt. 

Jeg troede også jeg var med rogn men det viste sig at JEG havde trøste spist ovenpå den oplevelse og var bare blevet feder. Pyha.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Uha den uro og forskrækkelse kender jeg godt. 

Jeg troede også jeg var med rogn men det viste sig at JEG havde trøste spist ovenpå den oplevelse og var bare blevet feder. Pyha.

Tak  for  en  skøn  dag  i dit  selskab  smukke  kvinde.  Vi  2 klager  ikke  over  størrelsen  på  udstyret.  

Jeg  håber  vi  ses  lige  pludselig  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
J@n38 skrev, for 4 minutter siden:

Nemtøs: Tillykke med din evt. graviditet, som du nævner. :) 

Der er ikke noget smukkere end en gravid kvinde.

Jeg  er  helt  enig, gravide  kvinder  er  smukke.  De  stråler  på  en  helt  unik måde. 

Jeg  skal  dog  ikke  have  flere  børn,  der  er  jeg  blevet  for  gammel  til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...