Guest Nemtøs Skrevet 3. November, 2020 Jeg kan ikke slippe tanken om at jeg måske er blevet gjort gravid i dag og aner ikke mine gode råd. Derfor beder jeg ydmygt om jeres hjælp. Har mødtes med en mand i dag til blowjob/facefuck/gagging. Da han smed tøjet så jeg til min store forskrækkelse en kæmpepik og den var endda slap. Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 3. November, 2020 (edited) Hmm.. Altså han kom/sprøjtede i munden på dig,hvor du ligger med hovedet ud over sengen og så rejste du dig op..? Eller.. I så fald har du slugt dråber af stolthed. Har ikke hørt at piger er blevet gravide af det. Det kan vel højest smage afskyeligt, hvis han ikke havde spist frugt/drikker masser af vand osv. Hvis sæden på en eller anden måde er havnet indenfor din mis, er det naturligvis en anden sag, men spermen skal jo op til livmoderen.. Redigeret 3. November, 2020 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 3. November, 2020 Når det sker for mig, at jeg kommer så langt nede i halsen på en Q og der er fare for nedsunken sæd, plejer jeg at hænge hende omvendt på korset i et par timer. Det har virket fint nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 3. November, 2020 Hej @Nemtøs Jeg vil gerne gøre opmærksom på at Eroguides formål er, for sex købere at dele og efterlyse erfaringer med hhv. Piger og klinikker i Danmark Sugarbabes I Danmark Piger og klinikker i Tyskland Piger og klinikker I udlandet BDSM og Fetich Shemales og Ladyboys Thai Massage i Danmark (ingen mænd???) Og give en god oversigt over sex events Alrså kan du godt se, at dit spørgsmål desværre ikke er relevant på hjemmesiden, heller ikke hyggesnak. Du kan selvfølgelig betale for at benytte dig af annoncørernes forum, men istedet vil jeg henvise dig til hjemmesider som kan være mere behjælpelige med din oplevelse. Må jeg anbefale Viunge.dk Girltalk.dk Alle facebook grupper Håber du får en dejlig dag, (og nej, du er ikke gravid, men tak for en dejlig dosis nostalgi) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 3. November, 2020 Skal jeg ikke komme og undersøge dig........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BennyBom 187 Skrevet 3. November, 2020 Jeg har tjekket - og dobbelt tjekket datoen og det er november, ikke 1. april. Mit gæt er at nemtøs har fundet sig en virkelig god joint eller er blevet hacket Gravid af blowjob, det tror jeg ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. November, 2020 reknas skrev, for 43 minutter siden: Skal jeg ikke komme og undersøge dig........ Er du også udstyret med en kæmpe pik som du vil undersøge mig med?? Jeg risikere jo at få tvillinger, hvis jeg bliver gravid oveni min eventuelle nuværende graviditet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Er du også udstyret med en kæmpe pik som du vil undersøge mig med?? Jeg risikere jo at få tvillinger, hvis jeg bliver gravid oveni min eventuelle nuværende graviditet. Nej, men jeg ville undersøge dig med tungen der er lang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Side99 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Er du også udstyret med en kæmpe pik som du vil undersøge mig med?? Jeg risikere jo at få tvillinger, hvis jeg bliver gravid oveni min eventuelle nuværende graviditet. Hvis man er udstyret med sådan én,må man så undersøge dig :p? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. November, 2020 Side99 skrev, for 6 minutter siden: Hvis man er udstyret med sådan én,må man så undersøge dig :p? Ja da... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 192 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg kan ikke slippe tanken om at jeg måske er blevet gjort gravid i dag og aner ikke mine gode råd. Derfor beder jeg ydmygt om jeres hjælp. Har mødtes med en mand i dag til blowjob/facefuck/gagging. Da han smed tøjet så jeg til min store forskrækkelse en kæmpepik og den var endda slap. Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Jeg elsker humoren. Det bedste ved dette opslag er jo egentlig, at der nok sidder 2-3 mænd herude, som tænker “hold kæft mand, Nemtøs synes jeg har en ordentlig slambert” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Havde du i stedet ladet ham kneppe dig helt i bund havde du undgået en evt. graviditet. Sæden ville simpelthen havde sprøjtet ud af munden på dig. Dog havde det så været vigtigt at huske at åbne munden da du ellers havde fare for at blive kvalt i det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Er sgu da en smule nysgerrig... Hvor stor endte den med at blive? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden: Havde du i stedet ladet ham kneppe dig helt i bund havde du undgået en evt. graviditet. Sæden ville simpelthen havde sprøjtet ud af munden på dig. Dog havde det så været vigtigt at huske at åbne munden da du ellers havde fare for at blive kvalt i det. Har dårlige erfaringer med at lade store pikke kneppe mig i bund, hvis der er den mindste krumning på pikken giver de sådan en ørepine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Har dårlige erfaringer med at lade store pikke kneppe mig i bund, hvis der er den mindste krumning på pikken giver de sådan en ørepine. Store pikke er netop krumme for at de kan undgå vitale organer på vej op... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden: Er sgu da en smule nysgerrig... Hvor stor endte den med at blive? Mit bedste bud er 50-60 cm... men svært at vide da den befandt sig i min hals Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid Jeg må indrømme, at jeg faldt i med begge ben. Efter at have læst dit indlæg, brugte jeg noget tid på at forestille mig, at sæden skulle løbe ud af din mund (du rejste dig jo op), derefter ned over brystkassen og maven, dernæst ned mellem benene, og på forunderligvis op i missen? Jeg var helt rørstrømsk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Mit bedste bud er 50-60 cm... men svært at vide da den befandt sig i min hals Du er sikker på det var pikken? Han kunne have snydt sig til at fiste dig i halsen.. Nå... Sengetid... Sov godt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden: Du er sikker på det var pikken? Han kunne have snydt sig til at fiste dig i halsen.. Nå... Sengetid... Sov godt... Begge hans hænder var placeret på mine bryster, men måske var det hans kæledyr annaconda som havde sneget sig med??? Må vist også hellere få noget søvn - sov godt til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg kan ikke slippe tanken om at jeg måske er blevet gjort gravid i dag og aner ikke mine gode råd. Derfor beder jeg ydmygt om jeres hjælp. Har mødtes med en mand i dag til blowjob/facefuck/gagging. Da han smed tøjet så jeg til min store forskrækkelse en kæmpepik og den var endda slap. Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Kære @Nemtøs Tak for brevet til sexkassen. Nu har du, sendt billede bevis med. Så må vi desværre, sige at du er blevet narret. Sur og sød, giver ikke børn. Men hul i tænderne. Så næste gang. Opsøg en tandlæge Men bedre held med dit næste besøg. Vi må håbe, han har den ægte vare. God aften og nat derude. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 3. November, 2020 (edited) Plejer altid lige at stikke hele vejen igennem og sprøjte på den anden side. Så slipper man for at være nervøs. Redigeret 3. November, 2020 af Energy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Har søgt råd ved Doktor Pilfinger: “Enhver lidelse skal arbejdes væk” Altså hurtigst mulig på ryggen igen med en velvillig pikkemand indenfor rækkevide. Hjælper det mod forventning ikke, må du forbi dyrehandleren og købe mindst tre sædsnapper (flere såfremt ladningen var over gennemsnittet på 5dl). Placer dem på skambenet natten over, alt med hale vil blive spist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 3. November, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg kan ikke slippe tanken om at jeg måske er blevet gjort gravid i dag og aner ikke mine gode råd. Derfor beder jeg ydmygt om jeres hjælp. Har mødtes med en mand i dag til blowjob/facefuck/gagging. Da han smed tøjet så jeg til min store forskrækkelse en kæmpepik og den var endda slap. Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Du er uden tvivl gravid, hvis man sluger så meget sæd bliver det der nede i laaaang tid, og du skal nok regne med at få tvillinger over 3 måneder af gangen Jeg ville anbefale at tage en fortrydelses pille, men den vil bare drukne i alt det sæd også vil alle babyerne blive sat sammen. Men det gode er du skal aldrig være bange for store pikke igen, du vil ikke mærke noget som helst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 524 Skrevet 4. November, 2020 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Jeg kan ikke slippe tanken om at jeg måske er blevet gjort gravid i dag og aner ikke mine gode råd. Derfor beder jeg ydmygt om jeres hjælp. Har mødtes med en mand i dag til blowjob/facefuck/gagging. Da han smed tøjet så jeg til min store forskrækkelse en kæmpepik og den var endda slap. Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Jeg kan ikke slippe tanken om at jeg måske er blevet gjort gravid i dag og aner ikke mine gode råd. Derfor beder jeg ydmygt om jeres hjælp. Har mødtes med en mand i dag til blowjob/facefuck/gagging. Da han smed tøjet så jeg til min store forskrækkelse en kæmpepik og den var endda slap. Jeg fik suttet pikken stiv og den blev bare ved og ved med at vokse. Jeg måtte sluge hele hans pik I liggende tilstand med hovedet udover sengen. Hans pik føltes som om den befandt sig i min mave...han afleverede spermen dybt I min hals/mave. Jeg lavede den store fejl at jeg rejste mig op, og nu er jeg bekymret for at spermen sivet ned i mit underliv og gjort mig gravid. Jeg har straks ringet til eksperter på området og de kan ikke udelukke at jeg er blevet gravid. What to do????? Jeg siger dig bare du får ingen børnepenge fra mig, du var selv ude om det men hvis det lykkes så bliver det nok tvillinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg