Hop til indhold
Guest Nemtøs

Stor pik - jeg er bekymret for graviditet

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  kan  ikke  slippe  tanken  om  at  jeg  måske  er  blevet  gjort  gravid  i dag og  aner  ikke  mine  gode  råd.  Derfor  beder  jeg  ydmygt  om  jeres  hjælp. 

Har  mødtes  med  en  mand  i dag  til  blowjob/facefuck/gagging.  Da  han  smed  tøjet  så  jeg  til  min  store  forskrækkelse  en  kæmpepik  og  den  var  endda  slap. 

Jeg  fik  suttet  pikken  stiv  og  den  blev  bare  ved  og  ved  med  at  vokse. 

Jeg  måtte  sluge  hele  hans  pik  I liggende  tilstand  med  hovedet  udover  sengen.  Hans  pik  føltes  som  om  den  befandt  sig  i  min  mave...han  afleverede  spermen  dybt  I min  hals/mave. 

Jeg  lavede  den  store  fejl  at jeg  rejste  mig  op,  og  nu  er  jeg  bekymret  for  at  spermen  sivet ned  i  mit  underliv  og  gjort  mig  gravid. 

Jeg  har  straks  ringet  til  eksperter  på  området  og  de  kan  ikke  udelukke  at  jeg  er  blevet  gravid. 

What  to  do????? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm..

Altså han kom/sprøjtede i munden på dig,hvor du ligger med hovedet ud over sengen og så rejste du dig op..? Eller..

I så fald har du slugt dråber af stolthed. Har ikke hørt at piger er blevet gravide af det. Det kan vel højest smage afskyeligt, hvis han ikke havde spist frugt/drikker masser af vand osv.

Hvis sæden på en eller anden måde er havnet indenfor din mis, er det naturligvis en anden sag, men spermen skal jo op til livmoderen..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Når det sker for mig, at jeg kommer så langt nede i halsen på en Q og der er fare for nedsunken sæd, plejer jeg at hænge hende omvendt på korset i et par timer. Det har virket fint nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Hej @Nemtøs

Jeg vil gerne gøre opmærksom på at Eroguides formål er, for sex købere at dele og efterlyse erfaringer med hhv. 

Piger og klinikker i Danmark 

Sugarbabes I Danmark 

Piger og klinikker i Tyskland 

Piger og klinikker I udlandet 

BDSM og Fetich 

Shemales og Ladyboys 

Thai Massage i Danmark 

(ingen mænd???) 

Og give en god oversigt over sex events 

Alrså kan du godt se, at dit spørgsmål desværre ikke er relevant på hjemmesiden, heller ikke hyggesnak. Du kan selvfølgelig betale for at benytte dig af annoncørernes forum, men istedet vil jeg henvise dig til hjemmesider som kan være mere behjælpelige med din oplevelse. 

Må jeg anbefale 

Viunge.dk

Girltalk.dk 

Alle facebook grupper 

Håber du får en dejlig dag, 

(og nej, du er ikke gravid, men tak for en dejlig dosis nostalgi) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tjekket - og dobbelt tjekket datoen og det er november, ikke 1. april. Mit gæt er at nemtøs har fundet sig en virkelig god joint eller er blevet hacket :)
Gravid af blowjob, det tror jeg ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
reknas skrev, for 43 minutter siden:

Skal jeg ikke komme og undersøge dig........

Er  du  også  udstyret  med  en  kæmpe  pik  som du  vil  undersøge  mig  med??

Jeg  risikere  jo  at  få  tvillinger,  hvis  jeg  bliver  gravid  oveni  min  eventuelle  nuværende graviditet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  risikere  jo  at  få  tvillinger,  hvis  jeg  bliver  gravid  oveni  min  eventuelle  nuværende graviditet.  

Nej, men jeg ville undersøge dig med tungen der er lang :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Hvis man er udstyret med sådan én,må man så undersøge dig :p?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Side99 skrev, for 6 minutter siden:

Hvis man er udstyret med sådan én,må man så undersøge dig :p?

Ja  da...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  kan  ikke  slippe  tanken  om  at  jeg  måske  er  blevet  gjort  gravid  i dag og  aner  ikke  mine  gode  råd.  Derfor  beder  jeg  ydmygt  om  jeres  hjælp. 

Har  mødtes  med  en  mand  i dag  til  blowjob/facefuck/gagging.  Da  han  smed  tøjet  så  jeg  til  min  store  forskrækkelse  en  kæmpepik  og  den  var  endda  slap. 

Jeg  fik  suttet  pikken  stiv  og  den  blev  bare  ved  og  ved  med  at  vokse. 

Jeg  måtte  sluge  hele  hans  pik  I liggende  tilstand  med  hovedet  udover  sengen.  Hans  pik  føltes  som  om  den  befandt  sig  i  min  mave...han  afleverede  spermen  dybt  I min  hals/mave. 

Jeg  lavede  den  store  fejl  at jeg  rejste  mig  op,  og  nu  er  jeg  bekymret  for  at  spermen  sivet ned  i  mit  underliv  og  gjort  mig  gravid. 

Jeg  har  straks  ringet  til  eksperter  på  området  og  de  kan  ikke  udelukke  at  jeg  er  blevet  gravid. 

What  to  do????? 

Jeg elsker humoren. 
Det bedste ved dette opslag er jo egentlig, at der nok sidder 2-3 mænd herude, som tænker “hold kæft mand, Nemtøs synes jeg har en ordentlig slambert” :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Havde du i stedet ladet ham kneppe dig helt i bund havde du undgået en evt. graviditet. Sæden ville simpelthen havde sprøjtet ud af munden på dig. Dog havde det så været vigtigt at huske at åbne munden da du ellers havde fare for at blive kvalt i det. :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er sgu da en smule nysgerrig... Hvor stor endte den med at blive? :?:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Havde du i stedet ladet ham kneppe dig helt i bund havde du undgået en evt. graviditet. Sæden ville simpelthen havde sprøjtet ud af munden på dig. Dog havde det så været vigtigt at huske at åbne munden da du ellers havde fare for at blive kvalt i det. :eek:

Har  dårlige  erfaringer  med  at  lade  store  pikke kneppe  mig  i bund,  hvis  der  er  den  mindste  krumning  på  pikken  giver  de sådan  en  ørepine.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Har  dårlige  erfaringer  med  at  lade  store  pikke kneppe  mig  i bund,  hvis  der  er  den  mindste  krumning  på  pikken  giver  de sådan  en  ørepine.  

Store pikke er netop krumme for at de kan undgå vitale organer på vej op...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Er sgu da en smule nysgerrig... Hvor stor endte den med at blive? :?:

Mit  bedste  bud  er  50-60 cm... men  svært  at  vide da  den  befandt  sig  i  min  hals 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg  lavede  den  store  fejl  at jeg  rejste  mig  op,  og  nu  er  jeg  bekymret  for  at  spermen  sivet ned  i  mit  underliv  og  gjort  mig  gravid

Jeg må indrømme, at jeg faldt i med begge ben.

Efter at have læst dit indlæg, brugte jeg noget tid på at forestille mig, at sæden skulle løbe ud af din mund (du rejste dig jo op), derefter ned over brystkassen og maven, dernæst ned mellem benene, og på forunderligvis op i missen?

Jeg var helt rørstrømsk... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Mit  bedste  bud  er  50-60 cm... men  svært  at  vide da  den  befandt  sig  i  min  hals 

Du er sikker på det var pikken? Han kunne have snydt sig til at fiste dig i halsen..

Nå... Sengetid... Sov godt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Du er sikker på det var pikken? Han kunne have snydt sig til at fiste dig i halsen..

Nå... Sengetid... Sov godt...

Begge  hans  hænder  var  placeret  på  mine  bryster,  men  måske  var  det  hans  kæledyr  annaconda  som  havde  sneget  sig  med???

Må  vist også  hellere  få  noget  søvn  - sov  godt  til  dig  også 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

What  to  do????? 

Kære @Nemtøs

Tak for brevet til sexkassen. :)

Nu har du, sendt billede bevis med.

Pik | 9 ting, du ikke vidste om hans pik | Woman.dk

Så må vi desværre, sige at du er blevet narret. :P Sur og sød, giver ikke børn. Men hul i tænderne. 

Så næste gang. Opsøg en tandlæge :D:lol:

Men bedre held med dit næste besøg. Vi må håbe, han har den ægte vare. :D

God aften og nat derude.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Plejer altid lige at stikke hele vejen igennem og sprøjte på den anden side. Så slipper man for at være nervøs. :biggrin:

Redigeret af Energy

Del dette indlæg

Link til indlæg

What  to  do????? 

Har søgt råd ved Doktor Pilfinger:  “Enhver lidelse skal arbejdes væk”

Altså hurtigst mulig på ryggen igen med en velvillig pikkemand indenfor rækkevide.

Hjælper det mod forventning ikke, må du forbi dyrehandleren og købe mindst tre sædsnapper (flere såfremt ladningen var over gennemsnittet på 5dl). Placer dem på skambenet natten over, alt med hale vil blive spist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody

What  to  do????? 

Du er uden tvivl gravid, hvis man sluger så meget sæd bliver det der nede i laaaang tid, og du skal nok regne med at få tvillinger over 3 måneder af gangen:lol:

Jeg ville anbefale at tage en fortrydelses pille, men den vil bare drukne i alt det sæd også vil alle babyerne blive sat sammen. :lol:

Men det gode er du skal aldrig være bange for store pikke igen, du vil ikke mærke noget som helst:lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

What  to  do????? 

Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

What  to  do????? 

Jeg siger dig bare du får ingen børnepenge fra mig, du var selv ude om det men hvis det lykkes så bliver det nok tvillinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...