Hop til indhold
Bananas

En meget frustreret banan

Recommended Posts

Alt så så fint ud. Covid var ved at dø. Vi kunne tage til Kbh igen. Jeg nåede et (1) eneste besøg, og tænkte: Nu begynder livet igen. Yippee Ki-Yay motherfucker. Og pludseligt er vi tilbage i marts igen. Fuck det virus!!! Det med prostitutionsforbud er ved at sive in på rigtigt nu. Det er altså sådan det er.  Vi her nede i Skåne har jo altid haft Kbh.

Det er så f****ing frustrerende ikke at kunne tage til Kbh. Jeg havde planer, der er så mange jeg gerne ville forklare tingens tilstand for: Sarah Sweet, Liv, Mali, Nina .... og mange flere. Nu går de søde piger glip af det.

Fik idag mail af en pige jeg ikke har set på tre år. Der var ting hun ikke havde styr på og gerne ville få udslik... udpenslet. Men JEG MÅ JO IKKE!!!

Er der ikke noget i kan gøre? For pigernes skyld? Jeg er fuldstændigt rask og charmerende. Promise. Har også et fint gammelt mundbind jeg fandt i mormors kiste forleden. Så alt er fine and dandy.

På den anden side er det præsidentvalg i morgen, og siden går vel verden alligevel i vasken. Mundbind or not.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DoctorLove
Bananas skrev, for 36 minutter siden:

Alt så så fint ud. Covid var ved at dø. Vi kunne tage til Kbh igen. Jeg nåede et (1) eneste besøg, og tænkte: Nu begynder livet igen. Yippee Ki-Yay motherfucker. Og pludseligt er vi tilbage i marts igen. Fuck det virus!!! Det med prostitutionsforbud er ved at sive in på rigtigt nu. Det er altså sådan det er.  Vi her nede i Skåne har jo altid haft Kbh.

Det er så f****ing frustrerende ikke at kunne tage til Kbh. Jeg havde planer, der er så mange jeg gerne ville forklare tingens tilstand for: Sarah Sweet, Liv, Mali, Nina .... og mange flere. Nu går de søde piger glip af det.

Fik idag mail af en pige jeg ikke har set på tre år. Der var ting hun ikke havde styr på og gerne ville få udslik... udpenslet. Men JEG MÅ JO IKKE!!!

Er der ikke noget i kan gøre? For pigernes skyld? Jeg er fuldstændigt rask og charmerende. Promise. Har også et fint gammelt mundbind jeg fandt i mormors kiste forleden. Så alt er fine and dandy.

På den anden side er det præsidentvalg i morgen, og siden går vel verden alligevel i vasken. Mundbind or not.

Brug hånden det vil hjælpe :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Bananas skrev, for 7 timer siden:

øv forstår dig, dvs at man ikke må rejse ind i DK når man kommer fra sverige ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Det er så f****ing frustrerende ikke at kunne tage til Kbh. Jeg havde planer, der er så mange jeg gerne ville forklare tingens tilstand for: Sarah Sweet, Liv, Mali, Nina .... og mange flere.

Er du sikker på at forklaring af tingenes sande tilstand ikke er et "anerkendelsesværdigt formål"??? For så må du jo godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Vi kan vel sende en invitation, til en opgave der kun kan løses af en svensk banan, som i den grad trænger til at blive afrett . rettet ud?, så er Bananen dog kommet over broen

Du må bare lover ikke at tage de forp.... banan fluer med, de er voldsomt irriterende :P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Banan

Hvorfor tager du ikke "bare" nogle svenske sukkerpiger :razz:. Jeg har da haft en fra malmø, som jeg mødtes med i kbh. Jeg ved godt, at det er lidt mere besværligt end bare at booke tid på sms eller noget. Men det er da måske værd at prøve....Du har jo tiden til det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Er der ikke noget i kan gøre? For pigernes skyld?

Kører gerne ud til hende og udsli.. udpensler det ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Flyt til Danmark muligvis kan du få lejlighed i Mjølnerparken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 46 minutter siden:

Flyt til Danmark muligvis kan du få lejlighed i Mjølnerparken. 

- - - du mener han kender "lugten i bageriet"     ?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bananas Må man ikke besøge KBH hvis det er en nødsituation, og det kan jeg da forstå på dig at det er ved at være.
Hvis alternativet er at du går bananas på det lokale bodega og smadre alt inventar, er det vel ok at tage til KBH og få taget trykket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en tur i Sverige i fredgas og i går med færgen,.. der en ingen kontrol af noget I helsingør og i helsingorg skulle de den ene gang se pas .. sikkert fordi hun ikke nåede at se det var en dansk bil.. så det er da bare med at komme herover :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det var da ikke så godt - bare for at føje lidt til dine bekymringer, så skal du vide at pigerne altså meget hellere vil have en hård banan end en frustreret banan :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...