Bananas 17521 Skrevet 2. November, 2020 Alt så så fint ud. Covid var ved at dø. Vi kunne tage til Kbh igen. Jeg nåede et (1) eneste besøg, og tænkte: Nu begynder livet igen. Yippee Ki-Yay motherfucker. Og pludseligt er vi tilbage i marts igen. Fuck det virus!!! Det med prostitutionsforbud er ved at sive in på rigtigt nu. Det er altså sådan det er. Vi her nede i Skåne har jo altid haft Kbh. Det er så f****ing frustrerende ikke at kunne tage til Kbh. Jeg havde planer, der er så mange jeg gerne ville forklare tingens tilstand for: Sarah Sweet, Liv, Mali, Nina .... og mange flere. Nu går de søde piger glip af det. Fik idag mail af en pige jeg ikke har set på tre år. Der var ting hun ikke havde styr på og gerne ville få udslik... udpenslet. Men JEG MÅ JO IKKE!!! Er der ikke noget i kan gøre? For pigernes skyld? Jeg er fuldstændigt rask og charmerende. Promise. Har også et fint gammelt mundbind jeg fandt i mormors kiste forleden. Så alt er fine and dandy. På den anden side er det præsidentvalg i morgen, og siden går vel verden alligevel i vasken. Mundbind or not. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 2. November, 2020 Bananas skrev, for 36 minutter siden: Alt så så fint ud. Covid var ved at dø. Vi kunne tage til Kbh igen. Jeg nåede et (1) eneste besøg, og tænkte: Nu begynder livet igen. Yippee Ki-Yay motherfucker. Og pludseligt er vi tilbage i marts igen. Fuck det virus!!! Det med prostitutionsforbud er ved at sive in på rigtigt nu. Det er altså sådan det er. Vi her nede i Skåne har jo altid haft Kbh. Det er så f****ing frustrerende ikke at kunne tage til Kbh. Jeg havde planer, der er så mange jeg gerne ville forklare tingens tilstand for: Sarah Sweet, Liv, Mali, Nina .... og mange flere. Nu går de søde piger glip af det. Fik idag mail af en pige jeg ikke har set på tre år. Der var ting hun ikke havde styr på og gerne ville få udslik... udpenslet. Men JEG MÅ JO IKKE!!! Er der ikke noget i kan gøre? For pigernes skyld? Jeg er fuldstændigt rask og charmerende. Promise. Har også et fint gammelt mundbind jeg fandt i mormors kiste forleden. Så alt er fine and dandy. På den anden side er det præsidentvalg i morgen, og siden går vel verden alligevel i vasken. Mundbind or not. Brug hånden det vil hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17521 Skrevet 2. November, 2020 DoctorLove skrev, for 32 minutter siden: Brug hånden det vil hjælpe Du har ikke set min hånd, kan jeg forstå. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 3. November, 2020 Bananas skrev, for 7 timer siden: Alt så så fint ud. Covid var ved at dø. Vi kunne tage til Kbh igen. Jeg nåede et (1) eneste besøg, og tænkte: Nu begynder livet igen. Yippee Ki-Yay motherfucker. Og pludseligt er vi tilbage i marts igen. Fuck det virus!!! Det med prostitutionsforbud er ved at sive in på rigtigt nu. Det er altså sådan det er. Vi her nede i Skåne har jo altid haft Kbh. Det er så f****ing frustrerende ikke at kunne tage til Kbh. Jeg havde planer, der er så mange jeg gerne ville forklare tingens tilstand for: Sarah Sweet, Liv, Mali, Nina .... og mange flere. Nu går de søde piger glip af det. Fik idag mail af en pige jeg ikke har set på tre år. Der var ting hun ikke havde styr på og gerne ville få udslik... udpenslet. Men JEG MÅ JO IKKE!!! Er der ikke noget i kan gøre? For pigernes skyld? Jeg er fuldstændigt rask og charmerende. Promise. Har også et fint gammelt mundbind jeg fandt i mormors kiste forleden. Så alt er fine and dandy. På den anden side er det præsidentvalg i morgen, og siden går vel verden alligevel i vasken. Mundbind or not. øv forstår dig, dvs at man ikke må rejse ind i DK når man kommer fra sverige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. November, 2020 Bananas skrev, for 8 timer siden: Det er så f****ing frustrerende ikke at kunne tage til Kbh. Jeg havde planer, der er så mange jeg gerne ville forklare tingens tilstand for: Sarah Sweet, Liv, Mali, Nina .... og mange flere. Er du sikker på at forklaring af tingenes sande tilstand ikke er et "anerkendelsesværdigt formål"??? For så må du jo godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 3. November, 2020 Vi kan vel sende en invitation, til en opgave der kun kan løses af en svensk banan, som i den grad trænger til at blive afrett . rettet ud?, så er Bananen dog kommet over broen Du må bare lover ikke at tage de forp.... banan fluer med, de er voldsomt irriterende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 3. November, 2020 Hej Banan Hvorfor tager du ikke "bare" nogle svenske sukkerpiger . Jeg har da haft en fra malmø, som jeg mødtes med i kbh. Jeg ved godt, at det er lidt mere besværligt end bare at booke tid på sms eller noget. Men det er da måske værd at prøve....Du har jo tiden til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1014 Skrevet 3. November, 2020 Bananas skrev, for 9 timer siden: Er der ikke noget i kan gøre? For pigernes skyld? Kører gerne ud til hende og udsli.. udpensler det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. November, 2020 Bananas skrev, for 9 timer siden: Alt så så fint ud. Covid var ved at dø. Vi kunne tage til Kbh igen. Jeg nåede et (1) eneste besøg, og tænkte: Nu begynder livet igen. Yippee Ki-Yay motherfucker. Og pludseligt er vi tilbage i marts igen. Fuck det virus!!! Det med prostitutionsforbud er ved at sive in på rigtigt nu. Det er altså sådan det er. Vi her nede i Skåne har jo altid haft Kbh. Det er så f****ing frustrerende ikke at kunne tage til Kbh. Jeg havde planer, der er så mange jeg gerne ville forklare tingens tilstand for: Sarah Sweet, Liv, Mali, Nina .... og mange flere. Nu går de søde piger glip af det. Fik idag mail af en pige jeg ikke har set på tre år. Der var ting hun ikke havde styr på og gerne ville få udslik... udpenslet. Men JEG MÅ JO IKKE!!! Er der ikke noget i kan gøre? For pigernes skyld? Jeg er fuldstændigt rask og charmerende. Promise. Har også et fint gammelt mundbind jeg fandt i mormors kiste forleden. Så alt er fine and dandy. På den anden side er det præsidentvalg i morgen, og siden går vel verden alligevel i vasken. Mundbind or not. Flyt til Danmark muligvis kan du få lejlighed i Mjølnerparken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6708 Skrevet 3. November, 2020 Alkoholikeren skrev, for 46 minutter siden: Flyt til Danmark muligvis kan du få lejlighed i Mjølnerparken. - - - du mener han kender "lugten i bageriet" ?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 3. November, 2020 @Bananas Må man ikke besøge KBH hvis det er en nødsituation, og det kan jeg da forstå på dig at det er ved at være. Hvis alternativet er at du går bananas på det lokale bodega og smadre alt inventar, er det vel ok at tage til KBH og få taget trykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman73 20 Skrevet 3. November, 2020 Jeg var en tur i Sverige i fredgas og i går med færgen,.. der en ingen kontrol af noget I helsingør og i helsingorg skulle de den ene gang se pas .. sikkert fordi hun ikke nåede at se det var en dansk bil.. så det er da bare med at komme herover :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 3. November, 2020 Det var da ikke så godt - bare for at føje lidt til dine bekymringer, så skal du vide at pigerne altså meget hellere vil have en hård banan end en frustreret banan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportbilen 21 Skrevet 4. November, 2020 Må covid-19 snart dö, så vi kan åka över till Köbenhavn.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg