Hop til indhold
gamlingen

Frodige Ida - mit første besøg hos hende

Recommended Posts

ja jeg har også kun godt at sige om ida, jeg venter kun på hun kommer til vejle igen sammen med hendes veninde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 11 timer siden:

Din beskrivelse af oplevelser med Ida, ligger så langt fra mine som det er overhovedet er muligt.

Jeg har hver gang oplevet en der er 100 % tilstede og som både nyder at modtage og give. Har heller aldrig haft følelsen af, at hun har travlt. I mine øjne leverer Ida på aller højeste kvalitetsniveau, med en fin fornemmelse for, hvad lige jeg nyder mest i sexens verden.

Jeg besøgte gerne Ida i eftermiddag, hvis jeg ellers havde haft muligheden!

Jeg tror du skal prøve at læse mit indlæg endnu en gang - jeg skriver overhovedet ikke noget negativt - jeg skriver jeg ikke syntes sexen er det bedste - ikke at hun er dårlig - men at for mig passer en fræk sutter bedst - det er vel fair nok jeg mere er til det ene end det andet 

jeg skriver også hun er sød - og at hun ikke har travlt

så du har vist svaret på det forkerte indlæg - jeg ser ikke vi to er så forskellige!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 9 timer siden:

De gange jeg har været sammen med Ida har hun altid virket til at have god tid  og det har været en god oplevelse.
Jeg har ikke besøgt hende til kun en sutter, og aldrig i naturen.

Det eneste jeg har at brokke mig over er at hun meget sjældent kan besøges i Aalborg, men mest rundt i Jylland :)

Har før læst dine indlæg - har opfattelsen af vi ofte har søgt det samme - jeg kan anbefale dig at prøve den frække mund - jeg syntes ofte hun er at finde på al 

Jeg har mødtes med hende i Aalborg området og ved Sindal - stedet må du spørge hende om

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror du skal prøve at læse mit indlæg endnu en gang - jeg skriver overhovedet ikke noget negativt - jeg skriver jeg ikke syntes sexen er det bedste - ikke at hun er dårlig - men at for mig passer en fræk sutter bedst - det er vel fair nok jeg mere er til det ene end det andet 

jeg skriver også hun er sød - og at hun ikke har travlt

så du har vist svaret på det forkerte indlæg - jeg ser ikke vi to er så forskellige!!!!!

Kun godt hvis jeg fejlfortolker dit indlæg, men når jeg læser - "jeg synes ikke sexen er den bedste" - så  opfatter jeg det som om du mener sex med Ida er, om ikke direkte dårlig, så i hvert fald ikke "god sex". Under alle omstændigheder betyder dit ordvalg, at læseren tænker det er måske ikke lige Ida, der skal have mit næste besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 5 timer siden:

Kun godt hvis jeg fejlfortolker dit indlæg, men når jeg læser - "jeg synes ikke sexen er den bedste" - så  opfatter jeg det som om du mener sex med Ida er, om ikke direkte dårlig, så i hvert fald ikke "god sex". Under alle omstændigheder betyder dit ordvalg, at læseren tænker det er måske ikke lige Ida, der skal have mit næste besøg

Du myggeknepper måske for meget - hele min tekst om hende er da positiv - at jeg syntes hun sutter bedre end hun en at have sex med, betyder jo ikke hun er dårlig - men at vores kemi måske ikke klinger helt hvad angår sex - derfor køber jeg den ydelse hos hende jeg bedst kan lide…

dette site er jo til for vi hver især kan skrive vores oplevelser med de forskellige gp - og vi behøver jo ikke sammenligne - da vi mænd er vidt forskellige og har hver vores lyster

syntes jeg ikke du eller andre skal besøge en gp - vil jeg skrive det - jeg skriver om Ida hun er sød og har ikke travlt - så fortolker du ud fra min kemi for sex, jeg ikke mener hun er et besøg værd!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...