Hop til indhold
gamlingen

Frodige Ida - mit første besøg hos hende

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/Liderlig+fyldigmås

Havde aftalt en time og ankom til hendes "faste sommerhus" mellem Vejle og Fredericia!

Blev modtaget af smilende Ida og mine øjne nød straks synet af en dejlig sexet krop der fuldendes af en røv der vækker de fleste mænds interesse for nærkotakt.

Efter afklædning incl pikvaskning på badeværelset indtog vi bollerummet. Straks vi lå ved siden af hinanden på sengen, søgte Idas mund min og masser af dejlige tungekys fulgte efter hinanden, noget der altid vækker og stimulerer min liderlighed. Vist nok også Idas ditto, hvilket tungebehandling af brystvorter også havde en vis påvirkning af. Ellers var der i hvert fald fuld lyd og tilfredshed under min tunges ivrige arbejde på skamlæber og klit. Hvor er det dejligt Ida, når der med lyd og kropsbevægelse fortælles, at det ikke er helt ved siden af det man gør!

Ud over Ida er dejlig at være sammen med, så kan jeg godt forstå de der har rost Idas mundarbejde - det er simpelthen superklasse, alt den fugt og pik taget til roden i det helt rigtige tempo. En ting Ida var meget opmærksom på, var mit behov for at blive stimuleret (med munden) under sexen i forskellige stillinger:

Helt sikkert et samvær og en oplevelse jeg gerne vil gentage - håber Ida har mod på det samme, når muligheden igen byder sig!

gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 2.11.2020 at 20:28:

https://annoncelight.dk/profile/Liderlig+fyldigmås

Havde aftalt en time og ankom til hendes "faste sommerhus" mellem Vejle og Fredericia!

Blev modtaget af smilende Ida og mine øjne nød straks synet af en dejlig sexet krop der fuldendes af en røv der vækker de fleste mænds interesse for nærkotakt.

Efter afklædning incl pikvaskning på badeværelset indtog vi bollerummet. Straks vi lå ved siden af hinanden på sengen, søgte Idas mund min og masser af dejlige tungekys fulgte efter hinanden, noget der altid vækker og stimulerer min liderlighed. Vist nok også Idas ditto, hvilket tungebehandling af brystvorter også havde en vis påvirkning af. Ellers var der i hvert fald fuld lyd og tilfredshed under min tunges ivrige arbejde på skamlæber og klit. Hvor er det dejligt Ida, når der med lyd og kropsbevægelse fortælles, at det ikke er helt ved siden af det man gør!

Ud over Ida er dejlig at være sammen med, så kan jeg godt forstå de der har rost Idas mundarbejde - det er simpelthen superklasse, alt den fugt og pik taget til roden i det helt rigtige tempo. En ting Ida var meget opmærksom på, var mit behov for at blive stimuleret (med munden) under sexen i forskellige stillinger:

Helt sikkert et samvær og en oplevelse jeg gerne vil gentage - håber Ida har mod på det samme, når muligheden igen byder sig!

gamlingen

Frække kys til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Frække kys til dig.

Tak for de frække kys Ida - dine kys er så frække, jeg nød virkelig vore tungers "tungesamba" (min tunge er den eneste kropsdel der kan danse samba).

Håber en gentagelse kan blive inden der står 2021 på kalenderen:roll:

gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så havde jeg også min første oplevelse med Ida i sommerhuset :D Du har så meget ret  i at hun er en skøn oplevelse.. beskrivelsen af min oplevelse .. var også over alle forventninger fræk dejlig og spændende.. Ida kan helt sikkert anbefales ..et besøg vil man helt sikkert ikke fortryde ..fuck du er dejlig Ida  :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse skrev, for 3 timer siden:

Så havde jeg også min første oplevelse med Ida i sommerhuset :D Du har så meget ret  i at hun er en skøn oplevelse.. beskrivelsen af min oplevelse .. var også over alle forventninger fræk dejlig og spændende.. Ida kan helt sikkert anbefales ..et besøg vil man helt sikkert ikke fortryde ..fuck du er dejlig Ida  :rolleyes: 

Din frækkert.

Så lykkedes det langt om længe . Det var en udsøgt fornøjelse at lege med dig. 

Og ja det er vist godt jeg bor langt væk :D.

Kys på dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Perflarsen1 skrev, for 11 minutter siden:

Kan jeg kun tilslutte mig, hun er gennemført fantastisk. Er længe siden jeg har besøgt hende men vil rigtig gerne snart igen

:wub: Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Ida du er dejlig og det er du hver gang jeg besøger dig. Denne gang var jeg så heldig, at "få dig" som den første efter du i en periode, ikke havde fået så meget "rigtig sex" (du ved hvad jeg mener Ida)og skulle hilse at sige, det bliver du ikke mindre antændelig af. Hold kæft hvor var der gang i dig sådan en søndag morgen, jeg gamle mand må jo forsøge at følge trop, det lykkes jo ikke helt. Men en tunge kan stadig bringe din krop til at skælve og få nydelseslyd ud af din mund.

Håber det trods forandringen i mine muligheder for at møde dig, vil lykke igen inden alt for længe

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 26 minutter siden:

Ja Ida du er dejlig og det er du hver gang jeg besøger dig. Denne gang var jeg så heldig, at "få dig" som den første efter du i en periode, ikke havde fået så meget "rigtig sex" (du ved hvad jeg mener Ida)og skulle hilse at sige, det bliver du ikke mindre antændelig af. Hold kæft hvor var der gang i dig sådan en søndag morgen, jeg gamle mand må jo forsøge at følge trop, det lykkes jo ikke helt. Men en tunge kan stadig bringe din krop til at skælve og få nydelseslyd ud af din mund.

Håber det trods forandringen i mine muligheder for at møde dig, vil lykke igen inden alt for længe

Ja da, jeg var godt trængende og sikke en dejlig forløsning i dit skønne selskab som altid. Din tunge og min fisse er blevet et godt match frække.

Ser altid frem til dine skønne besøg.

Pas godt på dig selv.  

Kys :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 22 timer siden:

Din frækkert.

Så lykkedes det langt om længe . Det var en udsøgt fornøjelse at lege med dig. 

Og ja det er vist godt jeg bor langt væk :D.

Kys på dig.

Ja skønt det lykkes ..men man har jo svært ved at få nok af dig.;).mere vil have mere :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde store planer om at besøge Ida i dag da hun endelig var i det midtjyske. Har for øvrigt længe gerne ville besøge hende,men det har aldrig passet ind.... Men men men, så ramte Coronaen, så det må vente til næste gang:oops:.... @Frodige Ida det kan kun gå få langsomt:P Lysten til et besøg bliver bestemt heller ikke mindre af den frække video Ida har tilføjet til hende annonce:rolleyes:https://annoncelight.dk/showad/310977

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, den 19.1.2022 at 22:25:

Havde store planer om at besøge Ida i dag da hun endelig var i det midtjyske. Har for øvrigt længe gerne ville besøge hende,men det har aldrig passet ind.... Men men men, så ramte Coronaen, så det må vente til næste gang:oops:.... @Frodige Ida det kan kun gå få langsomt:P Lysten til et besøg bliver bestemt heller ikke mindre af den frække video Ida har tilføjet til hende annonce:rolleyes:https://annoncelight.dk/showad/310977

Ja fantastisk video.....Det er ihertfald ikke løgn hvad hun skriver i sin profil tekst.....:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 23 minutter siden:

Er der nogen der har besøgt hende her i 2022?  
holder hun samme service niveau som tidligere beskrevet? 

Jeg har fået en sutter  - ved sindal 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, den 9.5.2022 at 20:17:

Er der nogen der har besøgt hende her i 2022?  
holder hun samme service niveau som tidligere beskrevet? 

Jeg tror at du trygt kan besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 1 time siden:

Jeg tror at du trygt kan besøge hende.

Jeg har været sammen med hende 2 gange med sex - og 3 gange kun med sutter - jeg syntes ikke sexén er den bedste, men at mødes med hende, til en fræk sutter passer mig fint.

hun er sød nok at mødes med - det virker aldrig som hun har travlt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har været sammen med hende 2 gange med sex - og 3 gange kun med sutter - jeg syntes ikke sexén er den bedste, men at mødes med hende, til en fræk sutter passer mig fint.

hun er sød nok at mødes med - det virker aldrig som hun har travlt

 

Du må meget undskylde men jeg forstår virkelig ikke hvorfor du besøger mig….

Du har fra dag 1 kørt din egen lille ubehagelige hetz på mig herinde og så vælger du helt anonymt at stikke din pik i min mund. Ikke 1 men 5 gange ifølge dig selv . Jeg aner ikke om det er sandt men det vil jeg gerne frabedes fremover. 
Du må kunne fortælle noget privat uden at afsløre for meget. Hvor har du mødt mig? Og hvornår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har været sammen med hende 2 gange med sex - og 3 gange kun med sutter - jeg syntes ikke sexén er den bedste, men at mødes med hende, til en fræk sutter passer mig fint.

hun er sød nok at mødes med - det virker aldrig som hun har travlt

 

Din beskrivelse af oplevelser med Ida, ligger så langt fra mine som det er overhovedet er muligt.

Jeg har hver gang oplevet en der er 100 % tilstede og som både nyder at modtage og give. Har heller aldrig haft følelsen af, at hun har travlt. I mine øjne leverer Ida på aller højeste kvalitetsniveau, med en fin fornemmelse for, hvad lige jeg nyder mest i sexens verden.

Jeg besøgte gerne Ida i eftermiddag, hvis jeg ellers havde haft muligheden!

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 13 timer siden:

Jeg har været sammen med hende 2 gange med sex - og 3 gange kun med sutter - jeg syntes ikke sexén er den bedste, men at mødes med hende, til en fræk sutter passer mig fint.

hun er sød nok at mødes med - det virker aldrig som hun har travlt

 

De gange jeg har været sammen med Ida har hun altid virket til at have god tid  og det har været en god oplevelse.
Jeg har ikke besøgt hende til kun en sutter, og aldrig i naturen.

Det eneste jeg har at brokke mig over er at hun meget sjældent kan besøges i Aalborg, men mest rundt i Jylland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid været godt tilfreds efter jeg har haft besøgt hende. Hun yder og nyder . Og er behagelig at værer sammen med 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...