Hop til indhold

Recommended Posts

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/307165

Burde egentlig overveje om jeg har stof nok til en anmeldelse, for nok den hurtigste omgang sex til dato... 

Min faste besøgspartner i området havde travlt, så ville lige besøge den nye pige i byen. 

Blev en del forsinket i forhold til aftalen og skrev undervejs flere gange, hvilket ikke var noget problem og bare en fin dialog. 

Blev lukket ind i sammen sted som Tisha tidligere var og modtaget af en utrolig smilende og glad pige, som resulut tog min hånd og ind på kammeret. 

Hurtigt bad og tilbage, hvor hun hurtigt fik skubbet mig omkuld på sengen, hun fik smidt tøjet og et par dansetrin, hvor hun fik præsenteret hendes krop, kæmpe naturlige babser, dejlig stor røv, en smule buttet, let behåret og smukt ansigt, herligt syn. Time is money (havde selv presset tiden) så under 1 min på ryggen, fik hun suttet kalorius op fra slap, inden jeg kunne have stavet til Ib, hurtigt men godt økoblow, som jeg var nød til at bremse. Min tur, som hun reagerede fint på, letantændelig og meget berøring venlig. Indledningsvis fik jeg nævnt om der var stoft nok til en anmeldelse, for da hun fik rullet kondomet på var min tid ovre :wacko: hun hoppede dog med et smil på den faldende stang og vi fik da et billigt grin sammen.. 

Tja, vi havde da rigelig med tid efterfølgende, så fik vendt hendes færden, som giver lidt info til dem der har behov for yderligere info om hendes ydelser. Hun har været i Danmark 2 mdr. og kommer fra en stilling i Vejle, hvor hun hed Ava, måske nogle EG brugere der har haft længere oplevelse. 

Ja ja, må nok hellere give hende eller nærmere mig selv en tur mere, for en rigtig glad pige, der helt sikkert har mere at byde på. 

Det er hende på billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 6 timer siden:

Er det Tisha som før har været i Aarhus? Meget lille pige med lys stemme?

Nej, men sammen sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 18 timer siden:

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/307165

Burde egentlig overveje om jeg har stof nok til en anmeldelse, for nok den hurtigste omgang sex til dato... 

Min faste besøgspartner i området havde travlt, så ville lige besøge den nye pige i byen. 

Blev en del forsinket i forhold til aftalen og skrev undervejs flere gange, hvilket ikke var noget problem og bare en fin dialog. 

Blev lukket ind i sammen sted som Tisha tidligere var og modtaget af en utrolig smilende og glad pige, som resulut tog min hånd og ind på kammeret. 

Hurtigt bad og tilbage, hvor hun hurtigt fik skubbet mig omkuld på sengen, hun fik smidt tøjet og et par dansetrin, hvor hun fik præsenteret hendes krop, kæmpe naturlige babser, dejlig stor røv, en smule buttet, let behåret og smukt ansigt, herligt syn. Time is money (havde selv presset tiden) så under 1 min på ryggen, fik hun suttet kalorius op fra slap, inden jeg kunne have stavet til Ib, hurtigt men godt økoblow, som jeg var nød til at bremse. Min tur, som hun reagerede fint på, letantændelig og meget berøring venlig. Indledningsvis fik jeg nævnt om der var stoft nok til en anmeldelse, for da hun fik rullet kondomet på var min tid ovre :wacko: hun hoppede dog med et smil på den faldende stang og vi fik da et billigt grin sammen.. 

Tja, vi havde da rigelig med tid efterfølgende, så fik vendt hendes færden, som giver lidt info til dem der har behov for yderligere info om hendes ydelser. Hun har været i Danmark 2 mdr. og kommer fra en stilling i Vejle, hvor hun hed Ava, måske nogle EG brugere der har haft længere oplevelse. 

Ja ja, må nok hellere give hende eller nærmere mig selv en tur mere, for en rigtig glad pige, der helt sikkert har mere at byde på. 

Det er hende på billederne. 

Dejligt med sådan en pige, hunlyder næsten som min nye favorit på jordbrovej i kælderen :rolleyes: dejligt med så meget glæde og indlevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 26 minutter siden:

Hvor henne i byen er det ca., og ved du om hun kysser?

Hun holder til på Langenæs (Tisha gl. sted) og jeg kysser normalt ikke, men fik da et dejligt smil og kys på vej ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 28 minutter siden:

Hun holder til på Langenæs (Tisha gl. sted) og jeg kysser normalt ikke, men fik da et dejligt smil og kys på vej ud. 

Jeg har besøgt Tisha et andet sted end Langenæs, så skulle bare lige være sikker. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har besøgt Tisha et andet sted end Langenæs, så skulle bare lige være sikker. :)

Ja, vi er vel nogle stykker :D Tisha har det iøvrigt fint i Thailand og kommet tilbage på normal kost der hjemme... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 3/11/2020 at 12:31:

Dejligt med sådan en pige, hunlyder næsten som min nye favorit på jordbrovej i kælderen :rolleyes: dejligt med så meget glæde og indlevelse 

hejsa hvem er din favorit på jordbrovej

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 7 timer siden:

Hun kalder sig sandra:)

er det hende med lidt acne ar ?

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Ticha. Hun er en fantastisk sød pige, med nogle kæmpe, tilsyneladende øko, bryster.

Så snart jeg kom ind af døren tog hun mig i hånden, og trak mig ind på værelset. Det gad jeg godt nok godt at flere GPer gjorde, det giver bare lidt mere en GFE oplevelse at de virker spændte på den måde.

Der blev betalt, og jeg tog et hurtigt skyl i det utroligt grimme badeværelse på stedet.

Vi starter ud med noget olieplaskeri af en massage. Hun har varme hænder, men er ikke den store massør. Jeg begynder at se hende på benet, og vi vender os om til et ivrigt økoblow. Næste for ivrigt, da kalorious hurtigt blev så følsom at det næsten gjorde ondt. Hun kører dog langsommere på efter jeg beder om det.

Vi kommer igennem alle stillingerne, og specielt da hun red mig med de store bryster hængende i mit ansigt fungerer godt.

Efter afslutning snakker vi lidt. Hun er ret hyggelig, og sidder og småsynger med på den thai-popmusik der har kørt under agten. Hun regner med at blive i Århus i noget tid.

 

Alt i alt en rigtig god oplevelse, hvis man er til søde thaier med store bryster, og dejlige smil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Horus skrev, for 1 time siden:

Skal ihvertfald derhen idag 

Du må endeligt skrive om hun stadigvæk er så dejlig som før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 11 timer siden:

Så er hun vidst tilbage igen. :)

https://annoncelight.dk/showad/317712

Bare af ren nysgerrighed, hvordan kan du være sikker på at det er den samme pige?

Jeg mener nye billeder og ny profil + at billederne viser ikke hendes ansigt som de gamle gjorde, jeg indrømmer gerne at der er lighedspunkter med de gamle billeder kropsmæssigt men alligevel.

Nu skriver hun at hun kun er i Aarhus i én uge så vil jeg da håbe at hun bagefter begiver sig lidt sydvest på, for hendes “blikfang” virker ihverfald på mig.

Redigeret af Max Power
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 11 timer siden:

Bare af ren nysgerrighed, hvordan kan du være sikker på at det er den samme pige?

Kan genkende hendes smile (lyder måske lidt fjollet) og hendes nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog en for holdet for at tjekke hende ud.

Hun fortalte hun hed Ticha og har været i Århus før. Næste uge besøger hun Vejle, så i kan godt glæde jer ;-)

Adressen er tæt på Langenæs kirken og et af byens kendte "vandhuller". Jeg har været der før.

Om det er den "gamle" Ticha ved jeg ikke, da jeg ikke nåede at besøge hende sidst hun var i Århus.

Billederne er vellignende, men jeg kan ikke se en tatovering på hendes højre lår, men den kan hun jo ha' fået senere.

Køn pige med gode former og nogle lækre store bryster, som behager en babsoman som mig ;-)

Hun er sød og serviceminded. Op på madrassen og en dejlig afslappende massage der havde elementer af b2b til sidst. Om på ryggen og lidt mere b2b, hvor de store bryster kunne undersøges. Herefter økoblow som er godkendt. En slikketur til hende med lidt støn og hvad der nu høre sig til.

På med gummi og så i mål. Hvad kan man ønske sig mere en kold og våd Tirsdag formiddag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 7 timer siden:

Kan genkende hendes smile (lyder måske lidt fjollet) og hendes nummer.

Nummeret kan jeg bedre følge end et smil på slørede billeder men tak alligevel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en anden pige på de billeder end ticha. Både med hårfarve, hårlængde men også selve kroppen... Så er det en ny pige eller den tischa som var i Aarhus noget tid førhen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

de første 3 foto er sikkert en JAV eller en Kpop !

med kunne godt være hende (men det er det ikke ;) )

de sidste 4 fotos er helt sikkert Tischa - så bare så vi er enige om hvad jeg mener,

så er det de 4 fotos med hjerte og stjerner de er Tischa! 

det er 112% sikkert :) 

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...