Hop til indhold

Recommended Posts

ild i piben skrev, den 2.1.2021 at 01:57:

Da jeg oplevede denne fiasko, var det Nyborg/Odense. Suk suk..

Jeg mødte hende dog i Odense.

Vil gerne vide hvorfor du ikke fik hvad du forventede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 26.12.2020 at 10:33:

 

Hmm jeg har det nu meget rart med det, tak. Jeg kan godt mærke efter når jeg ikke lige har lyst til sex. Måske i skulle møde mig til et kemi møde i stedet for det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardating kan være dejligt, berigende, udviklende, og enormt livsbekræftende. Og det kan være det modsatte, hvis det kun kommer til at handle om hurtige penge.

Afhænger helt af hvem man vælger at mødes med, både som mand og kvinde.  Og hvad man selv lægger i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Katrin. E skrev, den 9.3.2021 at 17:52:

Nogengange skla i måske liiige vende den rundt, kigge på jer selv og se. Hvorfor jeg tager 1500 for det. Jeg er en tøjdesigner med et kønt ansigt, og et godt hjerte.

Det er du eller var. Vi har mødtes et par gange. Pludselig overholder du ikke aftaler, ser hvad jeg skriver til dig,vælger at blokere en uden grund på flere sider,svarer ikke tilbage...hmm..

Ved ikke hvad man skal ligge i det? Vi kan godt tage den i privat besked eller her. Gider du svare på den? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu K har været sød og rar de gange jeg har mødtes med hende. 

Har aldrig betalt for noget, kun hjulpet hende med hjem transport to gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smooth skrev, for 30 minutter siden:

Jeg synes nu K har været sød og rar de gange jeg har mødtes med hende. 

Har aldrig betalt for noget, kun hjulpet hende med hjem transport to gange. 

Også hjulpet hende med flere ting.Og?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 23 timer siden:

Det er du eller var. Vi har mødtes et par gange. Pludselig overholder du ikke aftaler, ser hvad jeg skriver til dig,vælger at blokere en uden grund på flere sider,svarer ikke tilbage...hmm..

Ved ikke hvad man skal ligge i det? Vi kan godt tage den i privat besked eller her. Gider du svare på den? ;)

Hmm måske at jeg ikke gider dig:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, den 9.3.2021 at 19:09:

Sugardating kan være dejligt, berigende, udviklende, og enormt livsbekræftende. Og det kan være det modsatte, hvis det kun kommer til at handle om hurtige penge.

Afhænger helt af hvem man vælger at mødes med, både som mand og kvinde.  Og hvad man selv lægger i det.

Og for mig er det ikke kun penge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, den 10.3.2021 at 20:36:

Også hjulpet hende med flere ting.Og?

Det lyder lidt som du har noget i klemme her. Kom dog videre, K bestemmer da selv om hun

gider dig, måske hun ikke føler i har kemi. Der er masser andre at søge. 

Redigeret af Smooth

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smooth skrev, for 2 timer siden:

Det lyder lidt som du har noget i klemme her. Kom dog videre, K bestemmer da selv om hun

gider dig, måske hun ikke føler i har kemi. Der er masser andre at søge. 

Du kender ikke situationen. Men fair nok du snakker og tror du har et godt kendskab til hende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 8 timer siden:

Du kender ikke situationen. Men fair nok du snakker og tror du har et godt kendskab til hende. ;)

LOL du har heler ikke kendskab til mig,, du skulle nødigt snakke selv. Og hvis det dig der lige har truet med at du ved hvad min mor hedder. Grow the fuck up. Og lad mig vær. Ha en god dag, og et godt liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...