Hop til indhold

Recommended Posts

Liverpool skrev, for 19 timer siden:

Hej

Fk du besøgt hende?

 

Er der nogen som kan anbefale pigen?

Har besøgt hende

Trods at jeg blev - via PM, frarådt at besøge pigen, faldt jeg i alligevel. Suk suk

Meget trist oplevelse, og der blev ganske rigtigt tygget tyggegummi under agten.. der forresten, bare skal overståes:(

Det er hende på billederne.

Jeg kommer aldrig tilbage. Suk suk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 7 minutter siden:

Takker. Trist når piger sælger sex, når det gør vold mod dem :(. Tak for at sparre mig og hende for den oplevelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende to gange. Første gang, da hun lige var startet, var en rigtig god oplevelse. Der blev snakket rigtig meget og på trods af rigtig mange gode SD oplevelser, var hun klart blandt de bedre. Køn, sjov, engageret og ikke nogen fornemmelse af at hun ville have mig ud af døren. Jeg måtte selv trække stikket efter ca. 3 timer.

Så måtte selvfølgelig se hende igen ca. 10-12 dage efter. En helt anden pige, som beskrevet af de øvrige indlæg. Hun har klart været alt for aktiv. Der var kondomer synligt flere steder. Hendes seng var brast sammen osv. Stadig køn, og sød. Men mere som en østeuropæisk GP. Du får sex med et kønt ansigt. Hverken mere eller mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker havde hende ellers i kikkerten og har også sms’et lidt med hende, selvom det ikke er nemt at blive klog på for hun svarer i meget korte beskeder, men efter at have læst det her dropper jeg det tror jeg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Oldboy2800 skrev, for 21 timer siden:

Hun er flyttet til København og er blevet aktiv igen

 

Det kunne vel også tænkes at hun blot er på tur?
For forleden stod der nu Odense i hendes profil. Og hendes annonce på annoncelight var også på Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Hun bor nu på Frederiksberg - og hun svarer når man skriver, så måske  .... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
ild i piben skrev, for 3 timer siden:

Jamen sååå må du da afsted:D:D

Det tror jeg så lige ikke. Frøkenen har fået fine fornemmelser efter hun er flyttet til Frederiksberg. Nu hedder det 5000 - blowjob uden slug, ikke analt og hun har heller ikke stedet.
Tænk hvor meget god fisse man kan få for 5000 - det bliver bare ikke hos frøken Katrine ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, for 3 timer siden:

Tænk hvor meget god fisse man kan få for 5000 - det bliver bare ikke hos frøken Katrine ;-)

 

For 5000 kan jeg få besøg af mine favoritter i 4døgn! Jeg får mælksyre i hele kroppen og bliver hudløs på dilleren bare ved tanken!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.NiceGuy1980 skrev, den 4.1.2021 at 11:13:

Har besøgt hende to gange. Første gang, da hun lige var startet, var en rigtig god oplevelse. Der blev snakket rigtig meget og på trods af rigtig mange gode SD oplevelser, var hun klart blandt de bedre. Køn, sjov, engageret og ikke nogen fornemmelse af at hun ville have mig ud af døren. Jeg måtte selv trække stikket efter ca. 3 timer.

Så måtte selvfølgelig se hende igen ca. 10-12 dage efter. En helt anden pige, som beskrevet af de øvrige indlæg. Hun har klart været alt for aktiv. Der var kondomer synligt flere steder. Hendes seng var brast sammen osv. Stadig køn, og sød. Men mere som en østeuropæisk GP. Du får sex med et kønt ansigt. Hverken mere eller mindre.

Tak for lort 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogengange skla i måske liiige vende den rundt, kigge på jer selv og se. Hvorfor jeg tager 1500 for det. Jeg er en tøjdesigner med et kønt ansigt, og et godt hjerte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, den 7.3.2021 at 17:18:

Det tror jeg så lige ikke. Frøkenen har fået fine fornemmelser efter hun er flyttet til Frederiksberg. Nu hedder det 5000 - blowjob uden slug, ikke analt og hun har heller ikke stedet.
Tænk hvor meget god fisse man kan få for 5000 - det bliver bare ikke hos frøken Katrine ;-)

 

Tager flere penge endnu 1000 kr hos dig. Fordi du er 70 år gammel det da klart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...