Domin 65 Skrevet 29. Oktober, 2020 (edited) Hej brødre Hvis i ønsker en rigtig skøn medlevende og flot pige, dejlig massage, og en kanon fræk oplevelse, så ta til Skjern Jeg bestilte en halv time med hende iført frække lingeri og lange støvler Og Wow en pige der stod foran mig da jeg kom. Efter en kop kaffe og lidt hygge snak startede en uforglemmelig massage. Kunne mærke hendes hænder overalt imens støvlerne blev presset i mod mine lår, uhmm mega frækt! Hun lider bestemt ikke af berøringsangst, tværtimod, er super dejlig hele vejen. Pas godt på hende, hun har, og giver alt det vi mænd drømmer om. PS. Jeg er ikke så god til det med links så håber én af jer brødre vil hjælpe her. Se under vestjylland/forførende massage Tak Redigeret 29. Oktober, 2020 af Domin Komma fejl 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1029 Skrevet 29. Oktober, 2020 Hermed link https://annoncelight.dk/showad/305906 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 29. Oktober, 2020 (edited) @Domin Tak for tippet. Ser lidt interessant ud. Var der afslutning med? Handjob, blowjob eller sex? Og hvad var prisen? Redigeret 29. Oktober, 2020 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 29. Oktober, 2020 Midtvestagurken skrev, for 5 timer siden: @Domin Tak for tippet. Ser lidt interessant ud. Var der afslutning med? Handjob, blowjob eller sex? Og hvad var prisen? Jeg kan også varmt anbefale damen. Hun tilbyder både "happy ending" og sex oveni massagen. Skriv til hende, så får du priserne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Domin 65 Skrevet 29. Oktober, 2020 Hun er virkelig dejlig så nyd hende brødre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 29. Oktober, 2020 Er det private omgivelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 30. Oktober, 2020 Hmm igår var hun 39 i dag er hun 44 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 328 Skrevet 30. Oktober, 2020 Lavede en aftale i går eftermiddags. I god tid...Hun ville sende adressen en times tid før. Adressen kom aldrig.Hun svarede hverken på sms eller opkald. Man kan blive forhindret eller andet, men dårlig stil, blot at ignorere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonstrømpen 15 Skrevet 30. Oktober, 2020 Luxuria skrev, 1 time siden: Lavede en aftale i går eftermiddags. I god tid...Hun ville sende adressen en times tid før. Adressen kom aldrig.Hun svarede hverken på sms eller opkald. Man kan blive forhindret eller andet, men dårlig stil, blot at ignorere... Det er da bundærgeligt, hvis man er kørt langt efter det. Jeg har 2 timer derover. Er der nogen, som kender til en med samme ydelser lidt tættere på Randers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 30. Oktober, 2020 nylonstrømpen skrev, 1 time siden: Det er da bundærgeligt, hvis man er kørt langt efter det. Jeg har 2 timer derover. Er der nogen, som kender til en med samme ydelser lidt tættere på Randers? Du kunne prøve Dansk Housewife i Ikast https://annoncelight.dk/showad/297841 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 22 Skrevet 31. Oktober, 2020 Er blow og sex med eller uden kondom? Må man komme i hendes mund? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 31. Oktober, 2020 Mikkel34 skrev, den 29.10.2020 at 12:36: Er det private omgivelser Ja Kajak skrev, den 29.10.2020 at 13:34: Er det diskret Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 31. Oktober, 2020 Okay tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spir 10 Skrevet 4. November, 2020 Besøgte denne skønne dejlige pige i en time igår formiddag - det er ikke sidste gang hun får mit besøg. Ja, det er et diskret sted i private omgivelser og Hun svare hurtig med ydelser og priser mm. på SMS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 5. November, 2020 Gør hun noget uden kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 120 Skrevet 5. November, 2020 Mikkel34 skrev, for 7 timer siden: Gør hun noget uden kondom? Ja hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 410 Skrevet 7. November, 2020 Var en tur forbi idag lørdag havde bestilt 2 timer uhaa siger jeg bare dejlig dejlig og så er hun bare mega liderlig, man er ikke i tvivl om at hun virkelig nyder det, vi fik hurtig 2 timer til at gå med lidt af det hele Hvad vi lavede i de 2 timer holder vi for os selv men kan kun gentage fuck det var godt hun er virkelig sød og er man god ved hende så får man en service ud over det sædvanlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 9. November, 2020 Hvad er prisen for FP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 410 Skrevet 10. November, 2020 Rockhard skrev, for 13 timer siden: Hvad er prisen for FP Skriv til hende hun bider ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spir 10 Skrevet 10. November, 2020 Ring eller skriv til hende - så får du prisen på det du ønsker af hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 14. November, 2020 Kloge ord .. dette Forum er vel til at stille bla. Den slags spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 14. November, 2020 Domin skrev, den 29.10.2020 at 04:43: Hej brødre Hvis i ønsker en rigtig skøn medlevende og flot pige, dejlig massage, og en kanon fræk oplevelse, så ta til Skjern Jeg bestilte en halv time med hende iført frække lingeri og lange støvler Og Wow en pige der stod foran mig da jeg kom. Efter en kop kaffe og lidt hygge snak startede en uforglemmelig massage. Kunne mærke hendes hænder overalt imens støvlerne blev presset i mod mine lår, uhmm mega frækt! Hun lider bestemt ikke af berøringsangst, tværtimod, er super dejlig hele vejen. Pas godt på hende, hun har, og giver alt det vi mænd drømmer om. PS. Jeg er ikke så god til det med links så håber én af jer brødre vil hjælpe her. Se under vestjylland/forførende massage Tak Bliver lidt forvirret over at overskriften siger Skjern, og hendes annonce siger Ikast. Hvor er det mon henne, for lyder jo dejligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
detgodeliv 23 Skrevet 15. November, 2020 youngatheart skrev, for 2 timer siden: Bliver lidt forvirret over at overskriften siger Skjern, og hendes annonce siger Ikast. Hvor er det mon henne, for lyder jo dejligt ? to forskelige link ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 106 Skrevet 15. November, 2020 Bull1958 skrev, den 10.11.2020 at 12:25: Skriv til hende hun bider ikke Er det kun hvis man beder hende om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg