Hop til indhold
Domin

Vidunderlig forførende massage i Skjern

Recommended Posts

Hej brødre 

Hvis i ønsker en rigtig skøn medlevende og flot pige, dejlig massage, og en kanon fræk oplevelse, så ta til Skjern :):):)

Jeg bestilte en halv time med hende iført frække lingeri og lange støvler Og Wow en pige der stod foran mig da jeg kom.:):) Efter en kop kaffe og lidt hygge snak startede en uforglemmelig massage. Kunne mærke hendes hænder overalt imens støvlerne blev presset i mod mine lår, uhmm mega frækt! Hun lider bestemt ikke af berøringsangst, tværtimod, er super dejlig hele vejen. Pas godt på hende, hun har, og giver alt det vi mænd drømmer om.

PS. Jeg er ikke så god til det med links så håber én af jer brødre vil hjælpe her. Se under vestjylland/forførende massage :) Tak

Redigeret af Domin
Komma fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 5 timer siden:

@Domin Tak for tippet.:) Ser lidt interessant ud. Var der afslutning med?  Handjob, blowjob eller sex? Og hvad var prisen? 

Jeg kan også varmt anbefale damen.

Hun tilbyder både "happy ending" og sex oveni massagen. Skriv til hende, så får du priserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lavede en aftale i går eftermiddags. I god tid...Hun ville sende adressen en times tid før. Adressen kom aldrig.Hun svarede hverken på sms eller opkald. Man kan blive forhindret eller andet, men dårlig stil, blot at ignorere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luxuria skrev, 1 time siden:

Lavede en aftale i går eftermiddags. I god tid...Hun ville sende adressen en times tid før. Adressen kom aldrig.Hun svarede hverken på sms eller opkald. Man kan blive forhindret eller andet, men dårlig stil, blot at ignorere...

Det er da bundærgeligt, hvis man er kørt langt efter det. Jeg har 2 timer derover. Er der nogen, som kender til en med samme ydelser lidt tættere på Randers?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel34 skrev, den 29.10.2020 at 12:36:

Er det private omgivelser

Ja

Kajak skrev, den 29.10.2020 at 13:34:

Er det diskret 

Ja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte denne skønne dejlige pige i  en time igår formiddag - det er ikke sidste gang hun får mit besøg.

Ja, det er et diskret sted i private omgivelser og 

Hun svare hurtig med ydelser og priser mm. på SMS.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var en tur forbi idag lørdag havde bestilt 2 timer

uhaa siger jeg bare dejlig dejlig og så er hun bare mega liderlig, man er ikke i tvivl om at hun virkelig nyder det, vi fik hurtig 2 timer til at gå med lidt af det hele Hvad vi lavede i de 2 timer holder vi for os selv men kan kun gentage fuck det var godt

hun er virkelig sød og er man god ved hende så får man en service ud over det sædvanlige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domin skrev, den 29.10.2020 at 04:43:

Hej brødre 

Hvis i ønsker en rigtig skøn medlevende og flot pige, dejlig massage, og en kanon fræk oplevelse, så ta til Skjern :):):)

Jeg bestilte en halv time med hende iført frække lingeri og lange støvler Og Wow en pige der stod foran mig da jeg kom.:):) Efter en kop kaffe og lidt hygge snak startede en uforglemmelig massage. Kunne mærke hendes hænder overalt imens støvlerne blev presset i mod mine lår, uhmm mega frækt! Hun lider bestemt ikke af berøringsangst, tværtimod, er super dejlig hele vejen. Pas godt på hende, hun har, og giver alt det vi mænd drømmer om.

PS. Jeg er ikke så god til det med links så håber én af jer brødre vil hjælpe her. Se under vestjylland/forførende massage :) Tak

Bliver lidt forvirret over at overskriften siger Skjern, og hendes annonce siger Ikast. Hvor er det mon henne, for lyder jo dejligt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

Bliver lidt forvirret over at overskriften siger Skjern, og hendes annonce siger Ikast. Hvor er det mon henne, for lyder jo dejligt ?

to forskelige link ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...