Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Coppola

Jeg var forbi Lyngby Thaimassage, stedet ligger meget diskret og butikken er pæn, meget ren og nydelig indrettet.

Der er kun ejeren i butikken, har glemt hendes navn. Hun giver en dejlig hård kompetent massage og hun er ret sød/sjov at snakke med. Der blev flirtet en del:D

Hun er ca 1.60 og vejer ca 46 kg, en rigtig nips. Hun ser ret godt ud og kunne godt tænke mig at gå skridtet videre.... Men ved ikke om det er muligt. Tænker jeg skal komme der nogle gange inden jeg prøver.

Jeg kommer helt sikkert igen pga den gode massage og hendes søde væsen<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coppola skrev, for 6 minutter siden:

Jeg var forbi Lyngby Thaimassage, stedet ligger meget diskret og butikken er pæn, meget ren og nydelig indrettet.

Der er kun ejeren i butikken, har glemt hendes navn. Hun giver en dejlig hård kompetent massage og hun er ret sød/sjov at snakke med. Der blev flirtet en del:D

Hun er ca 1.60 og vejer ca 46 kg, en rigtig nips. Hun ser ret godt ud og kunne godt tænke mig at gå skridtet videre.... Men ved ikke om det er muligt. Tænker jeg skal komme der nogle gange inden jeg prøver.

Jeg kommer helt sikkert igen pga den gode massage og hendes søde væsen<3

 

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Coppola skrev, for 25 minutter siden:

Jeg var forbi Lyngby Thaimassage, stedet ligger meget diskret og butikken er pæn, meget ren og nydelig indrettet.

Er det her ?

https://lyngbythaimassage.dk/

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
pdrhan skrev, for 2 timer siden:

Link?

Det ord består 75% af dine indlæg af (muligvis flere). 
Man kumme jo også starte med at skrive tak for anmeldelsen, med mindre det er for meget for langt. 
en af hverdagens helte herinde er Agurken, som ufortrødent pumper det ene link id efter det andet, til trods for at det dog  er god stil at huske et link i anmeldelsen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, den 29.10.2020 at 14:07:

Ja hende kan man godt lokke mere ud af end en håndtrold

Taler du af erfaring? ;) Så må du gerne specificere lidt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, den 29.10.2020 at 14:07:

Ja hende kan man godt lokke mere ud af end en håndtrold

Hun ser nydelig ud. Kan du sige noget om hvad der gemmer sig under det fine beige klædningsstykke? Jeg er især interesseret i om der er pæne fyldige ÆGTE bryster? :-)

På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har været forbi 4-5 gange god massaghe og lækkert håndjob

var så forbi her tirsdag aften hvor hun virkede meget villig og tilbud hun kunne være nøgen eller fp

det endte ud i hun var nøgen hvor vi berørte hinanden og jeg fik et frækt håndjob

hendes krop er lille og stram dov meget små bryster

alt i alt en dejlig oplevelse dov lidt i den i den dyre ende hun tilbød fp for 1500 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hingsten 39 skrev, for 9 timer siden:

har været forbi 4-5 gange god massaghe og lækkert håndjob

var så forbi her tirsdag aften hvor hun virkede meget villig og tilbud hun kunne være nøgen eller fp

det endte ud i hun var nøgen hvor vi berørte hinanden og jeg fik et frækt håndjob

hendes krop er lille og stram dov meget små bryster

alt i alt en dejlig oplevelse dov lidt i den i den dyre ende hun tilbød fp for 1500 

 

Nu er  1500 for fp ret standard, så vil næppe kalde det dyrt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper

Hun er meget dejlig, sød sjov, giver super massage, flot stram krop, hun knepper også ganske godt, eneste minus er at hun ikke er så vild med at sutte.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 59 minutter siden:

eneste minus er at hun ikke er så vild med at sutte.....

Så erhun ikke et besøg værd for mig, men måske for andre…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende 3 gange, og hun kan sagtens overtales til fp... og nyder det vidst ret godt.

Sidste gang gik vi næsten 1 time over tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Avforhelvede!

Jeg var hos hende en formiddag sidste sommer, og hun var sgu sjov og noget anderledes end, man er vant til i thai-verdenen :D Humøret var højt lige fra starten, og jeg gik glad og tilfreds derfra. Massagen var godkendt, men ikke det bedste jeg har oplevet :) Jeg blev tilbudt et bad bagefter, og der var tid til lidt hyggesnak, mens jeg klædte mig på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Avforhelvede! skrev, for 20 timer siden:

Jeg var hos hende en formiddag sidste sommer, og hun var sgu sjov og noget anderledes end, man er vant til i thai-verdenen :D Humøret var højt lige fra starten, og jeg gik glad og tilfreds derfra. Massagen var godkendt, men ikke det bedste jeg har oplevet :) Jeg blev tilbudt et bad bagefter, og der var tid til lidt hyggesnak, mens jeg klædte mig på. 

Hvad fik du andet end massage? Hvis man må spørge ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
NicosRejse skrev, for 2 timer siden:

Hvad fik du andet end massage? Hvis man må spørge ^_^

Jeg tror, jeg vil droppe detaljerne, og blot henvise til Anacondaens kommentar tidligere i tråden…:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper skrev, den 12.3.2023 at 11:12:

Hun er meget dejlig, sød sjov, giver super massage, flot stram krop, hun knepper også ganske godt, eneste minus er at hun ikke er så vild med at sutte.....

 

hvordan er hun knalde er hun stram og tager hun styringen ?  og var det med kondom :)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hingsten 39 skrev, for 3 timer siden:

hvordan er hun knalde er hun stram og tager hun styringen ?  og var det med kondom :)?

Alt kan lade sig gøre hos hende, hvis kemien er der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved hvor gammel hun cirka er... Og er der nogen billeder i annoncer eller lignende??? 

Jeg kan se lidt på hjemmesiden, men ikke meget.. 

Redigeret af Officeguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...