Guest Coppola Skrevet 28. Oktober, 2020 Jeg var forbi Lyngby Thaimassage, stedet ligger meget diskret og butikken er pæn, meget ren og nydelig indrettet. Der er kun ejeren i butikken, har glemt hendes navn. Hun giver en dejlig hård kompetent massage og hun er ret sød/sjov at snakke med. Der blev flirtet en del Hun er ca 1.60 og vejer ca 46 kg, en rigtig nips. Hun ser ret godt ud og kunne godt tænke mig at gå skridtet videre.... Men ved ikke om det er muligt. Tænker jeg skal komme der nogle gange inden jeg prøver. Jeg kommer helt sikkert igen pga den gode massage og hendes søde væsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 28. Oktober, 2020 Coppola skrev, for 6 minutter siden: Jeg var forbi Lyngby Thaimassage, stedet ligger meget diskret og butikken er pæn, meget ren og nydelig indrettet. Der er kun ejeren i butikken, har glemt hendes navn. Hun giver en dejlig hård kompetent massage og hun er ret sød/sjov at snakke med. Der blev flirtet en del Hun er ca 1.60 og vejer ca 46 kg, en rigtig nips. Hun ser ret godt ud og kunne godt tænke mig at gå skridtet videre.... Men ved ikke om det er muligt. Tænker jeg skal komme der nogle gange inden jeg prøver. Jeg kommer helt sikkert igen pga den gode massage og hendes søde væsen Link? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Oktober, 2020 (edited) Coppola skrev, for 25 minutter siden: Jeg var forbi Lyngby Thaimassage, stedet ligger meget diskret og butikken er pæn, meget ren og nydelig indrettet. Er det her ? https://lyngbythaimassage.dk/ Redigeret 28. Oktober, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coppola Skrevet 28. Oktober, 2020 Agurken skrev, for 8 minutter siden: Er det her ? https://lyngbythaimassage.dk/ Yes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fun_for_me Skrevet 28. Oktober, 2020 pdrhan skrev, for 2 timer siden: Link? Det ord består 75% af dine indlæg af (muligvis flere). Man kumme jo også starte med at skrive tak for anmeldelsen, med mindre det er for meget for langt. en af hverdagens helte herinde er Agurken, som ufortrødent pumper det ene link id efter det andet, til trods for at det dog er god stil at huske et link i anmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 29. Oktober, 2020 Coppola skrev, for 15 timer siden: Der er kun ejeren i butikken, har glemt hendes navn. Hun hedder Puangpich Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 29. Oktober, 2020 Og hun er fakstisk god til at masserer. Og ja en humør bombe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anacondaen 186 Skrevet 29. Oktober, 2020 Ja hende kan man godt lokke mere ud af end en håndtrold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 2. November, 2020 Anacondaen skrev, den 29.10.2020 at 14:07: Ja hende kan man godt lokke mere ud af end en håndtrold Taler du af erfaring? Så må du gerne specificere lidt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 2. November, 2020 Anacondaen skrev, den 29.10.2020 at 14:07: Ja hende kan man godt lokke mere ud af end en håndtrold Hun ser nydelig ud. Kan du sige noget om hvad der gemmer sig under det fine beige klædningsstykke? Jeg er især interesseret i om der er pæne fyldige ÆGTE bryster? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hingsten 39 15 Skrevet 11. Marts, 2023 har været forbi 4-5 gange god massaghe og lækkert håndjob var så forbi her tirsdag aften hvor hun virkede meget villig og tilbud hun kunne være nøgen eller fp det endte ud i hun var nøgen hvor vi berørte hinanden og jeg fik et frækt håndjob hendes krop er lille og stram dov meget små bryster alt i alt en dejlig oplevelse dov lidt i den i den dyre ende hun tilbød fp for 1500 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 12. Marts, 2023 hingsten 39 skrev, for 9 timer siden: har været forbi 4-5 gange god massaghe og lækkert håndjob var så forbi her tirsdag aften hvor hun virkede meget villig og tilbud hun kunne være nøgen eller fp det endte ud i hun var nøgen hvor vi berørte hinanden og jeg fik et frækt håndjob hendes krop er lille og stram dov meget små bryster alt i alt en dejlig oplevelse dov lidt i den i den dyre ende hun tilbød fp for 1500 Nu er 1500 for fp ret standard, så vil næppe kalde det dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr Piper Skrevet 12. Marts, 2023 Hun er meget dejlig, sød sjov, giver super massage, flot stram krop, hun knepper også ganske godt, eneste minus er at hun ikke er så vild med at sutte..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 12. Marts, 2023 Mr Piper skrev, for 59 minutter siden: eneste minus er at hun ikke er så vild med at sutte..... Så erhun ikke et besøg værd for mig, men måske for andre… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 942 Skrevet 12. Marts, 2023 Bødlen skrev, for 6 timer siden: Så erhun ikke et besøg værd for mig, men måske for andre… Tak for info. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nettoboy 58 Skrevet 12. Marts, 2023 Har besøgt hende 3 gange, og hun kan sagtens overtales til fp... og nyder det vidst ret godt. Sidste gang gik vi næsten 1 time over tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Avforhelvede! Skrevet 6. April, 2023 Jeg var hos hende en formiddag sidste sommer, og hun var sgu sjov og noget anderledes end, man er vant til i thai-verdenen Humøret var højt lige fra starten, og jeg gik glad og tilfreds derfra. Massagen var godkendt, men ikke det bedste jeg har oplevet Jeg blev tilbudt et bad bagefter, og der var tid til lidt hyggesnak, mens jeg klædte mig på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicosRejse 20 Skrevet 7. April, 2023 Avforhelvede! skrev, for 20 timer siden: Jeg var hos hende en formiddag sidste sommer, og hun var sgu sjov og noget anderledes end, man er vant til i thai-verdenen Humøret var højt lige fra starten, og jeg gik glad og tilfreds derfra. Massagen var godkendt, men ikke det bedste jeg har oplevet Jeg blev tilbudt et bad bagefter, og der var tid til lidt hyggesnak, mens jeg klædte mig på. Hvad fik du andet end massage? Hvis man må spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Avforhelvede! Skrevet 7. April, 2023 NicosRejse skrev, for 2 timer siden: Hvad fik du andet end massage? Hvis man må spørge Jeg tror, jeg vil droppe detaljerne, og blot henvise til Anacondaens kommentar tidligere i tråden… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hingsten 39 15 Skrevet 17. Oktober, 2023 Guest Mr Piper skrev, den 12.3.2023 at 11:12: Hun er meget dejlig, sød sjov, giver super massage, flot stram krop, hun knepper også ganske godt, eneste minus er at hun ikke er så vild med at sutte..... hvordan er hun knalde er hun stram og tager hun styringen ? og var det med kondom :)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nettoboy 58 Skrevet 17. Oktober, 2023 hingsten 39 skrev, for 3 timer siden: hvordan er hun knalde er hun stram og tager hun styringen ? og var det med kondom :)? Alt kan lade sig gøre hos hende, hvis kemien er der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hingsten 39 15 Skrevet 18. Oktober, 2023 Nettoboy skrev, for 10 timer siden: Alt kan lade sig gøre hos hende, hvis kemien er der okay så også uden ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Officeguy 93 Skrevet 18. Oktober, 2023 (edited) Er der nogen der ved hvor gammel hun cirka er... Og er der nogen billeder i annoncer eller lignende??? Jeg kan se lidt på hjemmesiden, men ikke meget.. Redigeret 18. Oktober, 2023 af Officeguy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forkæleren 92 Skrevet 19. Oktober, 2023 Besøgte hende i går. Fortalte mig uopfordret at hun er 48. Men hun holder sig godt og kan sagtens gå for at være midt i trediverne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg