Hop til indhold

Recommended Posts

UnderSolen skrev, for 6 timer siden:

Standard priser for en øst europæisk piger i Aarhus.

Og hvor meget er det - undskyld uvidenheden, jeg er helt ny i gamet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShugD skrev, for 1 time siden:

Og hvor meget er det - undskyld uvidenheden, jeg er helt ny i gamet :)

Vi søger jo aldrig helt det samme, så prisen er også forskellig. Jeg nævner aldrig ting som pris og adressen herinde. 

Men hvis du kigger på div. annoncer, så er det vist meget tydeligt hvad der er standard. 

Et godt råd, kemi er vigtigere end at spare 100 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg


Jeg havde besøg af Alessia i Horsen her til aften, og hun skuffer på ingen måde.
Flottere end på hendes billeder, fuld af energi samt meget nærværende. 
Min første gang med besøg af en glædespige hun gjorde det til en dejlig oplevelse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
James_D skrev, for 28 minutter siden:


Jeg havde besøg af Alessia i Horsen her til aften, og hun skuffer på ingen måde.
Flottere end på hendes billeder, fuld af energi samt meget nærværende. 
Min første gang med besøg af en glædespige hun gjorde det til en dejlig oplevelse.  

Ikke dårlig, men vidste ikke hun kørte til Horsens når hun kun plejer at holde til i Aarhus?

Del dette indlæg


Link til indlæg
James_D wrote on 2/19/2021 at 7:33 PM:


I had a visit from Alessia in Horsen tonight, and she does not disappoint in any way.
Nicer than in her pictures, full of energy as well as very present. 
My first time with the visit of a girl of joy she made it a wonderful experience.  

: - * lots of kisses <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig de positive ord om Alessia. Jeg havde ikke haft besøg af en GP før, men hun gjorde det til en fantastisk førstegangsoplevelse.
Udseendesmæssigt lever hun bestemt op til sine billeder, og så er utrolig sød og vanvittig fræk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
alessiaårhus skrev, den 30.12.2020 at 02:25:

Hello Davsdu,

I remember our meeting very clearly. I am sorry, but for sure there has been a misunderstanding.  I know you left my apartment 15 min before but  I did not tell you that the time was up and you have to go. It was your choice to get up from the bed, get dressed and leave after you received all your wishes we agreed on the phone. I will not beg or force anyone to stay if that person  gives  me the feeling of "that's it", especially after I know I fulfilled  all  the services my client desires and he also had the ending he expected - if you know what I mean. 
Again, I did not kick you out before or told  you the time is finished, so please do not try to induce the fact that I did that. 
Also you were not so much of a chatter, I could barely got one- two sentences out of your mouth, so .. yeah ... I am sorry we  did not have such a good connection with each other. Hope you'll find the perfect girl  for you.
 

Wish you all the best and only great experiences from now on! :)
 

Ps. Thank you all! I am happy to see all the nice words you wrote here about our lovely meetings! Hope to see you again soon, guys! <3 

Kisses, 

Alessia. 

When is it my turn to play with you sweetie? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også tilslutte mig de positive ord og vendinger om dennne skønne kvinde. Jeg havde bestilt en halv time, som blev forlænget til en time da jeg så hende. Hendes krop er perfekt, hendes smil og humør ligeså. Jeg havde et ønske om at hun satte sig oven på min tunge, hvilket var helt fantastisk og endnu bedre så oplevede jeg hende få en orgasme. Derefter lidt sex i flere positioner og sluttede af med lidt blid massage. Jeg skal helt sikkert tilbage.

Bien8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
UngeAarhus skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen, som kan give mig en idé om, hvor i Aarhus den søde Alessia befinder sig?

Meget meget tæt på Bruuns galleri, and thats all you g’et from me.

Tag dog fat i pigen og spørg, hun bider absolut ikke, og hun er en helt igennem rigtig lækkermås.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskeraage skrev, for 42 minutter siden:

Meget meget tæt på Bruuns galleri, and thats all you g’et from me.

Tag dog fat i pigen og spørg, hun bider absolut ikke, og hun er en helt igennem rigtig lækkermås.:biggrin:

Hvis man ber hende om det, er hun nok ikke bleg for at bide lidt i en ;) .. Efter alle disse frække anmeldelse er det snart på tide at aflægge besøg nr. 3. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soldatoinkognito skrev, den 17.3.2021 at 15:42:

Holder skønheden pause? Ingen aktive annoncer mere? Ved I noget? 

altså hun er aktiv i dag, men tænker pigen også har et liv udover at være aktiv hver dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soldatoinkognito skrev, den 17.3.2021 at 15:42:

Holder skønheden pause? Ingen aktive annoncer mere? Ved I noget? 

Kørte forbi hindes lejlighed i går, og alle gardiner var rullet ned, det betyder som regel at hun er i gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem efter et besøg hos denne skønne skønne pige. Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger og udover at være åndsvagt lækker, så er hun også nærværende og snakkesalig. Normalt bestiller jeg kun en halv time (jeg er efterhånden så gammel at jeg kun kan en gang om dagen ;) ), men denne gang tænkte jeg, at jeg ville prøve en time. Om ikke andet så bare for at nyde hendes selskab. Hun tog udfordringen op og det lykkedes sgisme at få liv i den "gamle" for anden gang - kudos. ;)

Anyways - sørg nu for at behandle denne skønne kvinde med respekt. Det fortjener hun virkelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

LINK TIL Alessia

Jeg må sige at der findes få piger der virkelig gør noget for mig…men det gør Alessia. Jeg blev positiv overrasket over hendes nærvær og indlevelse. Imponerende pige jeg varmt kan anbefale. Ikke min sidste gang!

Redigeret af TC1977
Glemte link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...