Hop til indhold
Guest Melody

Ordblind tale-tekst hjælp

Recommended Posts

Guest Melody
MickeyM skrev, for 43 minutter siden:

Du virker på ingen måde dum, Tværtimod! :)

Tak, det var pænt skrevet<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 8 timer siden:

Ååh lad mig silke din pil og du skal silke min fille. Til jeg kommer. Vi kysser og har hedning seks til vi begge kommer i en organ:lol:

Ha, Robin Hood eller Lille John ville rødme, når du taler så frækt. Kan godt se din app volder lidt problemer. Mut mæ iført æ pusse! 
Du er mere synnejyde end jeg. Nu har jeg vist afsporet dit spørgsmål nok. Sry. Fedt at du skriver løs og giver dit handicap en stor, fed skråt-op-finger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ordblindhed og dumhed  (dårlig begavelse, lille IQ) er ikke det samme. Ordblindhed er en lille fejl i hjernen, der betyder at man har svært ved at skrive og læse visse ting. Desværre er der mange som forveksler begreberne. Ligeledes er der mange som har en lille IQ, der siger de er ordblinde selv om de ikke er det. 

Man skal skille tingene ad, hvilket mange ikke gør. Jeg har lært at leve med min ordblinghed, også selv om det kan give en del ekstra arbejde en gang imellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja. Jeg er medlem hos mensa

131 iq

Men ordblind oq:D

Dum? Måske i mange at livets udfordringer  men kan pi i lidt over 200 decimaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...