Tantra 1634 Skrevet 22. Oktober, 2020 We girls like beautiful lingerie, I think the gentlemen like to see that on us ... We girls like to dress sexy, seductive ... a sexy evening dress, a corset, some like leather ... depending on your taste ... Some gentlemen are happy to help with undressing ... But I have also met some women who open the door wrapped in a towel and generally pay little attention to their own external appearance. However, some men stay and pay money ... that made me wonder how important a lady's appearance is to a gentleman. Maybe it doesn't matter to some men?... how do that the other girls see? Personally, I attach great importance to: well-groomed appearance, sexy look, subtle fragrance, I want the gentleman to enjoy what he sees. After all, I am also expecting a well-groomed gentleman. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sherlock 269 Skrevet 22. Oktober, 2020 I am on the exact same page as you are @Tantra, but I am only one of about 4.000.000.000 men in the world - so ... some might disagree 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 22. Oktober, 2020 Tantra skrev, for 13 minutter siden: We girls like beautiful lingerie, I think the gentlemen like to see that on us ... We girls like to dress sexy, seductive ... a sexy evening dress, a corset, some like leather ... depending on your taste ... Some gentlemen are happy to help with undressing ... But I have also met some women who open the door wrapped in a towel and generally pay little attention to their own external appearance. However, some men stay and pay money ... that made me wonder how important a lady's appearance is to a gentleman. Maybe it doesn't matter to some men?... how do that the other girls see? Personally, I attach great importance to: well-groomed appearance, sexy look, subtle fragrance, I want the gentleman to enjoy what he sees. After all, I am also expecting a well-groomed gentleman. Det er jo kun indpakning -kan naturligvis være frækt -men det kan en kvinde der kun har en håndklæde om sig så sandelig også være;-) For mig betyder tøjet intet -øjne, udtryk, krop det er det der betyder noget... og det hun siger til mig:-) Men hvis hun havde et par beskidte kansas overals på vil det da tænde mig for vildt gg Behøver ikke være eksklusivt for det er fedt/hot. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 22. Oktober, 2020 To me a lady's appearance is pretty important. I love sexy underwear, stockings, suspenders, corsets, fragrances etc. If a girl/lady meets me totally naked, or wrapped in a towel only, I feel a bit deprived of the opportunity to help undressing her, opening her bra while kissing her, smelling her fragrance, etc. To me that is a valued part of foreplay. Just my 5 eurocent 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 22. Oktober, 2020 Tantra skrev, for 42 minutter siden: We girls like beautiful lingerie, I think the gentlemen like to see that on us ... We girls like to dress sexy, seductive ... a sexy evening dress, a corset, some like leather ... depending on your taste ... Some gentlemen are happy to help with undressing ... But I have also met some women who open the door wrapped in a towel and generally pay little attention to their own external appearance. However, some men stay and pay money ... that made me wonder how important a lady's appearance is to a gentleman. Maybe it doesn't matter to some men?... how do that the other girls see? Personally, I attach great importance to: well-groomed appearance, sexy look, subtle fragrance, I want the gentleman to enjoy what he sees. After all, I am also expecting a well-groomed gentleman. Well thats a good question, i dont really know what men like. But when i did it, i mostly had a cute dress on and a bra that would keep them a little bigger. And ofcause a g-string. Sometime a costume ( little red ridding hood) And sometime just normal every day clothes. What i found out was, it didnt mean anything for the men what i was wearing. So i just dress for me. Not for them. It all would be on the floor anyway I think the most important is that you feel sexy. And that you are happy to see them and feel them, and that you loved your self. I think the most sexy girls are the girls who look like they are inlove all the time Sorry my bad english Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bujan 175 Skrevet 22. Oktober, 2020 Ich glaube nicht, dass es allein die Kleidung einer Frau ist, die das Ergebnis und die Bedeutung für den Mann ausmacht. Ich denke es ist das Ganze und die Atmosphäre. Sexy evokative Kleidung bedeutet unermesslich viel, wenn die Frau, die sie trägt, das Gleiche denkt, wie es die Kleidung ausdrückt. Es gibt nichts, was eine schöne sinnliche Frau übertrifft, die den Raum mit einem seidigen, transparenten Ding, Stöckelschuhen, Duft und Haaren hoch betritt, wenn sie gleichzeitig anwesend ist und ein Funkeln, ein sinnliches Lächeln, einen intensiven Blick ausdrückt, der etwas Tiefes sagt und liebevoll wird bald passieren. Aber die Kleidung bedeutet keinen Stock, wenn sie mit derselben Kleidung den Raum betritt und lässig, gleichgültig und distanziert handelt. Hat ein Telefon, an dem sie tippt, Kaugummi und halb faule Hinweise auf jemanden, der sich auf das Bett legen soll. Ich denke also, wenn eine Frau präsent und spirituell präsent ist und eine Atmosphäre um sich herum schaffen kann - entweder mit sinnlicher Kleidung oder mit einer magischen Anziehungskraft, dann schafft sie es, den Mann zu der Erwartung zu verzaubern, dass etwas Erstaunliches passieren wird - selbst wenn sie nur ein Handtuch über das Leben haben oder einfach nichts - nur ein Gedanke. Sauberkeit und Patentierbarkeit in beide Richtungen sind natürlich Voraussetzung. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bujan 175 Skrevet 23. Oktober, 2020 Bujan skrev, 1 time siden: Ich glaube nicht, dass es allein die Kleidung einer Frau ist, die das Ergebnis und die Bedeutung für den Mann ausmacht. Ich denke es ist das Ganze und die Atmosphäre. Sexy evokative Kleidung bedeutet unermesslich viel, wenn die Frau, die sie trägt, das Gleiche denkt, wie es die Kleidung ausdrückt. Es gibt nichts, was eine schöne sinnliche Frau übertrifft, die den Raum mit einem seidigen, transparenten Ding, Stöckelschuhen, Duft und Haaren hoch betritt, wenn sie gleichzeitig anwesend ist und ein Funkeln, ein sinnliches Lächeln, einen intensiven Blick ausdrückt, der etwas Tiefes sagt und liebevoll wird bald passieren. Aber die Kleidung bedeutet keinen Stock, wenn sie mit derselben Kleidung den Raum betritt und lässig, gleichgültig und distanziert handelt. Hat ein Telefon, an dem sie tippt, Kaugummi und halb faule Hinweise auf jemanden, der sich auf das Bett legen soll. Ich denke also, wenn eine Frau präsent und spirituell präsent ist und eine Atmosphäre um sich herum schaffen kann - entweder mit sinnlicher Kleidung oder mit einer magischen Anziehungskraft, dann schafft sie es, den Mann zu der Erwartung zu verzaubern, dass etwas Erstaunliches passieren wird - selbst wenn sie nur ein Handtuch über das Leben haben oder einfach nichts - nur ein Gedanke. Sauberkeit und Patentierbarkeit in beide Richtungen sind natürlich Voraussetzung. Også på dansk : Jeg tror ikke, at det er en kvindes tøj alene, der bestemmer resultatet og betydningen for manden. Jeg tror, det er helheden og atmosfæren. Sexet stemningsfuldt tøj betyder umådeligt meget, hvis kvinden, der bærer dem, synes det samme som tøjet udtrykker det. Der er intet, der slår en smuk sensuel kvinde, der går ind i rummet med en silkeagtig, gennemsigtig ting, høje hæle, duft og opsat hår, når hun er tilstedeværende på samme tid og udtrykker en gnist, et sensuelt smil, et intens blik, der intenst og dybt siger at noget sex og kærlighed vil ske snart. Men tøjet betyder ikke en pind, hvis hun kommer ind i rummet med det samme tøj og opfører sig på en ligegyldig ligeglad og fjern måde. Har en telefon hun skriver på, tyggegummi og halvt dovne antydning til at man bare skal ligge sig på sengen. Så jeg tror, at hvis en kvinde er nærværende og åndeligt til stede og kan skabe en atmosfære omkring hende - enten med sensuel tøj eller med en eller anden magisk tiltrækning, så formår hun at fortrylle manden i forventningen om, at der kommer noget fantastisk til at ske, selvom de bare har et håndklæde om livet eller bare ingenting på - bare en tanke. Renlighed og patentlighed hos begge parter er naturligvis en forudsætning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 23. Oktober, 2020 Bedste dress for mig er smil og glimt i øjet, en velplejet og elegant kvinde er noget som jeg fortrækker, men hvis hun har noget frækt lingeri så er jeg solgte, kan ikke sige nej, haft en kæreste som viste hvordan kan hun nemmest får ønsket gave fra mig Men som sagt heller i morgenkåbe med smil og glimt i øjnene 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 23. Oktober, 2020 Påklædning er vigtig. Jeg tager stort set altid pænt tøj på når jeg skal ud, både på arbejde eller ud og handle. Jeg bryder mig heller ikke om at se andre uden at være barberet og vasket. Det sender et signal om man ikke er sjusket. Nå jeg er sammen med en kvinde, kan jeg godt lide hun også er pænt påklædt. Jeg syntes kjoler er mere klædelige for kvinder end bukser er, men kvinder kan også undtagelsesvis se godt ud i bukser. Nå jeg er sammen med en kvinde, betyder påklædningen noget. Det at tage tøjet af kvinden er en del af forøgelsen, lige som der er når hun tager tøjet af mig. Sexet undertøj er for mig ikke vigtigt. Jeg tænder mere på hvis hun ikke har trusser på under kjolen, selv om det er sexet at pille trusserne af hende. GP'ere der har sexet undertøj på virker ikke sexet på mig. Det har ikke samme udstråling som hvis de var fuldt påklædte. Problemet hos en GP'er er at meget forsvinder når man skal i bad. Forståeligt da jeg også forventer at pigen er nyvasket. Slutresultatet bliver det samme. Alt tøj skal af. Piger i korset og med lange strømper på tænder mig ikke. De skal ende med at blive helt nøgne, lige som jeg selv også skal. Det er selve afklædningen som også er vigtig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sleins Skrevet 23. Oktober, 2020 Melody skrev, for 8 timer siden: Well thats a good question, i dont really know what men like. But when i did it, i mostly had a cute dress on and a bra that would keep them a little bigger. And ofcause a g-string. Sometime a costume ( little red ridding hood) And sometime just normal every day clothes. What i found out was, it didnt mean anything for the men what i was wearing. So i just dress for me. Not for them. It all would be on the floor anyway I think the most important is that you feel sexy. And that you are happy to see them and feel them, and that you loved your self. I think the most sexy girls are the girls who look like they are inlove all the time Sorry my bad english Spot on Melody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 23. Oktober, 2020 I have been thinking about this a bit. Both scenarios you describe has their merits. There's something incredibly erotic about a girl opening the door in nothing but a towel , looking like she just stepped out of the shower. Of course, this is assuming she is taking care of herself. That's like coming over to a girlfriend. But, meeting a girl dressed up to the nine's... Well, that's amazing to. In my limited experience, one girl asked if I wanted something in particular in advance. So I said, well, I like black... Oh, and that vision of beauty that opened the door, dressed in black lace... My God! I could believe it. That does get a tad lost by the required shower. Which is why I now always bring a bathrobe. Because I felt a bit silly in a towel and her in expensive lace... I don't quite have the nerve yet to ask for something, maybe I should? This is also why I only book longer visits, since then you can kind of have the best of both worlds. Since the same girl in black then spent some time walking around completely naked and me more or less just staring , Hehe . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 23. Oktober, 2020 (edited) Det handler om at føle sig tilpas i det tøj man har på. Hvis en kvinde føler sig " forkert" og akavet ved at stolpe rundt i tårnhøje hæle og med pikant lingeri, så vil hendes indre følelse skinne igennem. Hun vil " se forkert" ud i sit tøj fordi hun føler sig forkert. Hun vil ikke have det glimt i øjnene og den selvsikkerhed i sin fremtoning som er så sexet. Hvis kvinden selv føler sig sexet og fræk nøgen i et par gummistøvler, så vil hun også have et sexet og frækt blik i sine øjne. Hvis kvinden selv føler sig forførende og lækker med et håndklæde svøbt om hofterne, ja så vil hun opføre sig lækkert og forførende. Det er den indvendige følelse der er vigtigt. Derfor vil jeg gerne anfægte den påstand at alle kvinder ser lækre ud i lingeri. Kvinder er lækreste når de føler sig lækre. For hvis jeg eks tager noget på som jeg ikke føler mig kropsligt hjemme i - ja så agerer jeg ikke forførende og sexet som hvis jeg havde noget på jeg selv følte jeg var hjemme i. Redigeret 23. Oktober, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 23. Oktober, 2020 Lingerie fungerer ikke på mig. Føler mig totalt akavet. Desuden kan jeg altså ikke gå i tårnhøje hæle, uanset hvor meget jeg træner. Så jeg tager mine Zeb Macahan-bukser og min kniv på inden jeg skal på eventyrlige besøg. De lugter lidt, men fuck hvor er de lækre og mandlige. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. Oktober, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Det handler om at føle sig tilpas i det tøj man har på. Hvis en kvinde føler sig " forkert" og akavet ved at stolpe rundt i tårnhøje hæle og med pikant lingeri, så vil hendes indre følelse skinne igennem. Hun vil " se forkert" ud i sit tøj fordi hun føler sig forkert. Hun vil ikke have det glimt i øjnene og den selvsikkerhed i sin fremtoning som er så sexet. Hvis kvinden selv føler sig sexet og fræk nøgen i et par gummistøvler, så vil hun også have et sexet og frækt blik i sine øjne. Hvis kvinden selv føler sig forførende og lækker med et håndklæde svøbt om hofterne, ja så vil hun opføre sig lækkert og forførende. Det er den indvendige følelse der er vigtigt. Derfor vil jeg gerne anfægte den påstand at alle kvinder ser lækre ud i lingeri. Kvinder er lækreste når de føler sig lækre. For hvis jeg eks tager noget på som jeg ikke føler mig kropsligt hjemme i - ja så agerer jeg ikke forførende og sexet som hvis jeg havde noget på jeg selv følte jeg var hjemme i. Det tror jeg du har fuldstændig ret i, og det gælder nok også mænd, hvis man får noget lækker tøj på der sidde godt og man føler sig veltilpas i, så udstråler man komfort og selvtillid. Og er der noget meget mere sexet end en person der hviler i sig selv og ser komfortabel ud.? Så liiige omkring dig @Lady C kan jeg simpelthen ikke tænke på noget du ikke ville se sexet ud i , et blik på dine smukke øjne, og jeg er i knæ MIsjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 23. Oktober, 2020 Den bedste påklædning er den pigen selv foretrækker og som hun føler gør hende lækker og sexet. Derudover et smil og en attitude som gør jeg føler at jeg er velkommen. Min beskedende erfaring har vist mig hvis pigen har det godt bliver det sikkert osse godt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 23. Oktober, 2020 Very interesting points of view. Thanks to everyone for your contributions .... I recognize some of the insights and ideas of the gentleman with whom I am on the same wavelength. Amazingly, you get to know some people through writing, talk about different ideas and desires, and suddenly find some people likeable and attractive without ever meeting the person. (Sherlock, Midtvestagurken, Keaper, Sebmus, migmanden ....) Gentlemen I know personally also get one from me. If I could "bake" a man for myself, I would choose a few from this thread as role models. A very good approach from Lady C that every girl has to feel comfortable in what she is wearing. True words. Also the words of Melodie that a girl wears something beautiful for herself ... Yes, I do it for myself and also for my date ... I saw a small detail in a post by a male user ... When I am wearing an evening dress, I sometimes "forget" to wear "something" under the dress ... I understand that a towel can look sexy if the girl is freshly showered and clean ... I also found the funny article by Bananas interesting. Of course you can see it that way ... 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 23. Oktober, 2020 Tantra skrev, for 2 timer siden: Very interesting points of view. Thanks to everyone for your contributions .... I recognize some of the insights and ideas of the gentleman with whom I am on the same wavelength. Amazingly, you get to know some people through writing, talk about different ideas and desires, and suddenly find some people likeable and attractive without ever meeting the person. (Sherlock, Midtvestagurken, Keaper, Sebmus, migmanden ....) Gentlemen I know personally also get one from me. If I could "bake" a man for myself, I would choose a few from this thread as role models. A very good approach from Lady C that every girl has to feel comfortable in what she is wearing. True words. Also the words of Melodie that a girl wears something beautiful for herself ... Yes, I do it for myself and also for my date ... I saw a small detail in a post by a male user ... When I am wearing an evening dress, I sometimes "forget" to wear "something" under the dress ... I understand that a towel can look sexy if the girl is freshly showered and clean ... I also found the funny article by Bananas interesting. Of course you can see it that way ... Vielen Dank für Ihren Beitrag. Es ist interessant, dass es so viele verschiedene Arten geben kann, wie eine Frau sexy sein kann. Ebenso interessant ist, dass wahrscheinlich die Persönlichkeit zählt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1658 Skrevet 24. Oktober, 2020 Lady C skrev, den 23.10.2020 at 09:41: nøgen i et par gummistøvler Satans Lady C, nu er den lige røgt på fantasi listen, en lækker nøgen kvinde kun i gummistøvler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1658 Skrevet 24. Oktober, 2020 I like when the woman opens the door looking incredible sexy in lingeri and one's jaw just drops. For me it shows she has made an effort already before I have arrived. The same effort that she should expect from me. Like bathing, shaving(not only the face) and brushing me teeth multiple times so my breath smells of peppermint and of course clean clothes. Because it's a fantasy world we men walk into when visiting profesionel women, and both parties have to do our part to make it awesome. So thanks to all the women that make an effort, it is very appreciated 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 24. Oktober, 2020 Tantra skrev, den 23.10.2020 at 20:24: Very interesting points of view. Thanks to everyone for your contributions .... I recognize some of the insights and ideas of the gentleman with whom I am on the same wavelength. Amazingly, you get to know some people through writing, talk about different ideas and desires, and suddenly find some people likeable and attractive without ever meeting the person. (Sherlock, Midtvestagurken, Keaper, Sebmus, migmanden ....) Gentlemen I know personally also get one from me. If I could "bake" a man for myself, I would choose a few from this thread as role models. A very good approach from Lady C that every girl has to feel comfortable in what she is wearing. True words. Also the words of Melodie that a girl wears something beautiful for herself ... Yes, I do it for myself and also for my date ... I saw a small detail in a post by a male user ... When I am wearing an evening dress, I sometimes "forget" to wear "something" under the dress ... I understand that a towel can look sexy if the girl is freshly showered and clean ... I also found the funny article by Bananas interesting. Of course you can see it that way ... Thank you for being so kind. I have to say, I do enjoy talking with you as well. You do offer some interesting insights and thought to the perspective of the woman we meet. And that is something I greatly prefer, to meet women that I can talk with, for me being able to have a conversation, before, during and after is as important as anything else in a meeting. I do very much like that thought. Of a woman opening the door, wearing a evening dress, and while getting to know each-other a bit, " accidentally" lets slip that she has nothing at all underneath... Things like this is why I like visits of at least two hours. It allows for time for these little things that like 1/2 says, creates the fantasy. This is why having a bit of a talk on Whatsapp a couple days in advance is great. And also like he says, I would not dream of arriving not being Very ready myself as well. Same as him, well dressed, well showered and so on. Like I said, interesting topic, for when the world gets back to normal again. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 25. Oktober, 2020 Jeg synes et par stramtsiddende hvide bomuldstrusser på en god røv, slår alle krummelyre og tingeltangeltrusser, med flere længder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bujan 175 Skrevet 25. Oktober, 2020 Tantra skrev, den 23.10.2020 at 20:24: Very interesting points of view. Thanks to everyone for your contributions .... I recognize some of the insights and ideas of the gentleman with whom I am on the same wavelength. Amazingly, you get to know some people through writing, talk about different ideas and desires, and suddenly find some people likeable and attractive without ever meeting the person. (Sherlock, Midtvestagurken, Keaper, Sebmus, migmanden ....) Gentlemen I know personally also get one from me. If I could "bake" a man for myself, I would choose a few from this thread as role models. A very good approach from Lady C that every girl has to feel comfortable in what she is wearing. True words. Also the words of Melodie that a girl wears something beautiful for herself ... Yes, I do it for myself and also for my date ... I saw a small detail in a post by a male user ... When I am wearing an evening dress, I sometimes "forget" to wear "something" under the dress ... I understand that a towel can look sexy if the girl is freshly showered and clean ... I also found the funny article by Bananas interesting. Of course you can see it that way ... Vielen Dank für Ihre nette Antwort und das schöne Thema. Das Thema ist perfekt, wenn es von Ihnen kommt, da Sie immer stolz darauf sind, die perfekte Atmosphäre zu schaffen, wenn Sie Ihr Zuhause betreten. Ich muss Ihnen auch sagen, dass Sie es immer schaffen, von der ersten Minute an zu atmen, in der man vor Ihnen steht. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 26. Oktober, 2020 mature man skrev, den 23.10.2020 at 11:08: Derudover et smil og en attitude som gør jeg føler at jeg er velkommen. Så enig - et smil og lunefuldhed , er dejlig og fræk påklædning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg