Hop til indhold
TheDarkKnight

Linda - fantastisk GFE fra den smukkeste ladyboy

Recommended Posts

1955 skrev, for 17 timer siden:

Der er hul igennem og aftale indgået til i morgen, så jeg håber, men vil have en plan B klar belært af erfaring. Jeg betaler selvfølgelig ikke noget på forhånd

Den forelskede teenagedreng i mig har været forbi igen :wub::lol: og andet besøg gjorde mig ikke mindre forelsket :P

Hun fortalte at mange havde lavet aftaler uden at dukke op, hvorfor hun havde forsøgt med et depositum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDarkKnight skrev, 1 time siden:

Den forelskede teenagedreng i mig har været forbi igen :wub::lol: og andet besøg gjorde mig ikke mindre forelsket :P

Hun fortalte at mange havde lavet aftaler uden at dukke op, hvorfor hun havde forsøgt med et depositum. 

Ja okay historien holder bare ikke helt når 1955 er forbi og finder ud af at hun slet ikke er der, hun har fri, samtidig med at hun beder om et depositum, men jeg forsøger at få mødt hende en anden dag alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, den 2.11.2020 at 23:22:

Hun er  vist et mysterium. Haar fundet en opdateret side hvor hun er aktiv https://annoncelight.dk/showad/297383 hvor hun også kalder sig Dalin? Prøver om jeg kan lave aftale til onsdag (smuttede jo for en uge siden hos TopThai i Valby)

Jeg havde også store problemer med at få en aftale i stand med hende oprindeligt, men det betalte sig at være tålmodig. Hun er det nærmeste en ægte hermafrodit man kan komme! Glæder mig til at høre om din oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
TheDarkKnight skrev, for 5 timer siden:

Hvor i valby er vi ca ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 6 timer siden:

Jeg havde også store problemer med at få en aftale i stand med hende oprindeligt, men det betalte sig at være tålmodig. Hun er det nærmeste en ægte hermafrodit man kan komme! Glæder mig til at høre om din oplevelse. 

så fik jeg besøgt den meget berømmede Linda / Pia / Dalin et sted i Valby langs den meget lange Folehave.

Kommunikationen har været nogenlunde - ikke hurtig - men har dog været der så jeg ikke gav op. Blev taget imod af Linda i døren med et håndtryk!! mens hun kiggede på telefonen. Blev peget ind på et værelse, hvorefter hun gik. efter et par min. kom hun tilbage og bad om de aftalte penge for 45 min. Lagde rent på sengen (nyt thaiklæde) og bad mig tage tøjet af, ,og gik igen. Kom nu tilbage efter 5 min (lang tid synes jeg) nu satte hun sig i fodenden og, hun spurgte om hun skulle kneppe mig eller jeg hende, og jeg sagde begge dele, og om hun skulle komme og hvo jeg ønskede det - i munden sagde jeg - ok. DEt var som aftalt på forhånd. Nu tog olie og hældte det på min sadig slappe pik, og begyndte et voldsomt spilleri for at få liv i den, hvilket lykkedes men var ikke spor behageligt. Jeg ville gerne røre hende, ville gerne ligge og mærke og hygge roligt, for at kommei den rigtige stemning. Hun lagde sig lidt modvilligt, men tog daogså sine trusser af, og der så og mærkede jeg den allermindste pik eller største klitoris jeg har oplevet,Jeg måtte næsten ikke røre den, ikke trække forhuden tilbage, ikke sutte - kun meget blødt slikke. Da jeg spurgte hend eom hun ville kneppe mig, kune hun ddesværre ikke, da hun var træt,, hun kunne heller ikke komme, da hun var kommet mange gange idag (kl, var 12.30) Jeg tænkte at så måtte hun give mig en udløsning og så ville jeg have halvdelen af pengene retur. Det kunne der ikke være tale om, men nu mentehun da at hun godt kunne komme alligevel, efter hun havde fået mig op og ringe, da jeg bad hende give mig finger bagi (ALT  foregår med kondom). EFter en heftig gng spilleri kom hun, og så var dt elleers slut. Der var gået 20 min ud af 45. hun forlod lokalet for at hente vand til mig. Jeg spurgte om hun kunne goive noget massage de sidste 20 min - je det kunnen hun godt - og så gik hun.  EFer ygerligere 5 min rejstejeg mig og var ved at tage tøjet på da hun kom retur, hum forstod ikke hvorfor jeg stod op? Hun tilbød et bad som jeg tog imod, da jeg var færdig, var der ingen Linda, først da jeg var på vej ud kom hun gående med mad i munden, og sagde tak for idag og lukkede mig ud på  trappeopgangen. Her bagefter er jeg dybt skuffet, og på trods af, at hun er blandt de smukkeste (idagså hun dog slidt og træt ud, hvilket hun også sagede hun var) er det jo ikke nokat se godt ud, der skal bestemt også præsteres, ellers er det ligemeget. men mine penge kunne hun åbenbart godt bruge.

Jeg gider ikke komme tilbage så længe der findes andre shemales / ladyboys.

Øv for en kedelig anmeldelse -men håber I kan bruge den.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusin tak @1955 ventede spændt på din anmeldelse da hun lød rigtig spændende. Ville være en kedelig debut i den verden, så det har du sparet mig for. Sur oplevelse for dig

Mvh nt

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 4 timer siden:

kedelig

Hej, 1955. Det er jeg ked af at høre. Jeg tror dig, men min oplevelse var helt anderledes. Bevars, hun ved hun er lækker men jeg syntes jeg fik god service og opmærksomhed. Pikken blev også stiv og jeg synes den var ok (er nok heller ikke til at blive fuldstændig blokket. :-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager det måske lidt “dumme” spørgsmål, har ikke været sammen med en ladyboy før, men har overvejet Linda. 
Når de nu tilbyder FP, så modtager de vel anal eller giver de kun? 

Hvad med deres vedhæng under sex hænger det, en den stiv hos dem? 

Beklager hvis nogen syntes det er dumme spørgsmål, men håber stadigvæk på respektfulde svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Why Not skrev, for 1 time siden:

Beklager det måske lidt “dumme” spørgsmål, har ikke været sammen med en ladyboy før, men har overvejet Linda. 
Når de nu tilbyder FP, så modtager de vel anal eller giver de kun? 

Hvad med deres vedhæng under sex hænger det, en den stiv hos dem? 

Beklager hvis nogen syntes det er dumme spørgsmål, men håber stadigvæk på respektfulde svar. 

Ja det sidste er godt nok et dumt spørgsmål, deres vedhæng bliver kun stiv ligesom dit eget, hvis du er tændt på modparten el seksuel ophidset/liderlig.

En Ladyboy er et normalt menneske ligesom du og jeg.

Til det første spørgsmål, mange Ladyboy/shemale er både Aktiv/passiv, dvs de både knepper og selv vil kneppes .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...