Hop til indhold
TheDarkKnight

Linda - fantastisk GFE fra den smukkeste ladyboy

Recommended Posts

Smukke Linda: https://annoncelight.dk/showad/297383

Jeg har gennem et par uger gået som katten om den varme grød i forhold til Linda. I går var jeg så nået til det punkt, hvor hun bare måtte besøges :P

Linda holder til i en klassisk Thai massageklinik med gode parkeringsmuligheder i nærheden. Jeg frygtede lidt af billederne var blevet pyntet lidt rigeligt i Photoshop, men jeg blev modtaget af den smukkeste og mest feminine pige. Linda er en af de smukkeste thailandske pige jeg har set - og uden tvivl den smukkeste og mest feminine ladyboy.

Linda taler et fint engelsk, hvilket gør det muligt at hyggesnakke både før og efter akten. 
Jeg blev hjulpet ud af tøjet og så gik den næste time med den ultimative GFE. 
jeg vil ikke gå i en masse detaljer, men vi nåede vist alle tænkelige stillinger i løbet af den time :twisted:

Efter lidt afsluttende pillow forlod jeg stedet med sommerfugle i maven og et kæmpe smil på læberne :wub:

Er man bare den mindste smule nysgerrig i forhold til ladyboys, må man ikke snyde sig selv for et besøg hos Linda.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDarkKnight skrev, for 28 minutter siden:

Smukke Linda: https://annoncelight.dk/showad/297383

Jeg har gennem et par uger gået som katten om den varme grød i forhold til Linda. I går var jeg så nået til det punkt, hvor hun bare måtte besøges :P

Linda holder til i en klassisk Thai massageklinik med gode parkeringsmuligheder i nærheden. Jeg frygtede lidt af billederne var blevet pyntet lidt rigeligt i Photoshop, men jeg blev modtaget af den smukkeste og mest feminine pige. Linda er en af de smukkeste thailandske pige jeg har set - og uden tvivl den smukkeste og mest feminine ladyboy.

Linda taler et fint engelsk, hvilket gør det muligt at hyggesnakke både før og efter akten. 
Jeg blev hjulpet ud af tøjet og så gik den næste time med den ultimative GFE. 
jeg vil ikke gå i en masse detaljer, men vi nåede vist alle tænkelige stillinger i løbet af den time :twisted:

Efter lidt afsluttende pillow forlod jeg stedet med sommerfugle i maven og et kæmpe smil på læberne :wub:

Er man bare den mindste smule nysgerrig i forhold til ladyboys, må man ikke snyde sig selv for et besøg hos Linda.

 

Pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr_big_stuff skrev, for 1 time siden:

Det lyder som noget man ikke må gå glip af. Er pris niveauet i den høje ende eller er det ca 1500 for én time som så mange andre steder?

Det er standard. Fik oplyst at prisen for en halv time var 1000. Min oplevelse er at en halv time altid ender med at blive lidt småstresset. Foreslog derfor 1600 for en time og det accepterede hun :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er helt enig med TheDarkKnight, hun er i en liga for sig selv!! Glad for at du også fik en god oplevelse. Var hun både aktiv og passiv med dig?

JA - jeg har ikke haft sådan en købesexoplevelse før

Jeg går sgu med sommerfugle i maven i dag. Det er næsten som en hemmelig teenageforelskelse i hende den lækre fra parallelklassen ;)

jeg var kun aktiv i går - men vi snakkede lidt om at jeg skulle prøve at være passiv næste gang.

Redigeret af TheDarkKnight

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDarkKnight skrev, for 3 timer siden:

Beautiful Linda: https://annoncelight.dk/showad/297383

I have for a few weeks been walking like the cat about the hot porridge in relation to Linda. Yesterday I had then reached the point where she just had to be visited : P

Linda lives in a classic Thai massage clinic with good parking nearby. I feared a bit of the images had been embellished a bit abundantly in Photoshop, but I was greeted by the most beautiful and feminine girl. Linda is one of the most beautiful Thai girls I have ever seen - and without a doubt the most beautiful and feminine ladyboy.

Linda speaks fine English, which makes it possible to have a nice chat both before and after the act. 
I was helped out of my clothes and then the next hour went by with the ultimate GFE. 
I do not want to go into a lot of details, but we apparently reached every conceivable position during that hour : twisted:

After a bit of finishing pillow I left the place with butterflies in my stomach and a huge smile on my lips : wub:

If you are just the slightest bit curious about ladyboys, do not deceive yourself for a visit to Linda.

 

No doubt that she is the most feminime ladyboy. But when you say GFE, where there kissing and sucking without?

For a long time, she advertised that she doesn't do these. 

If she changed her rules, definetly a second visit is needed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 21 minutter siden:

No doubt that she is the most feminime ladyboy. But when you say GFE, where there kissing and sucking without?

For a long time, she advertised that she doesn't do these. 

If she changed her rules, definetly a second visit is needed.

We didn’t discuss kisses beforehand, but did end up kissing. To be on the safe side, I’m not interested in OWO when paying for sex, and had informed of that prior to meeting her.
I don’t know if she offers kissing and OWO routinely.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDarkKnight skrev, den 25.10.2020 at 09:12:

Jeg havde ikke centimetermålet med ;) jeg vil skyde hende til en 13-14-15 cm

Trekker det af i morgen, med de positive beretninger ovenfor, tror jeg jeg har noget at glæde mig til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 10 minutter siden:

Pulling it off tomorrow, with the positive stories above, I think I have something to look forward to :-)

Looking forward to hear your experience :)

You can be excited for those boobs :)

Enjoy!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, 1 time siden:

She wants 300, - on MobilPay in advance from me, I'm not happy about that ...

That is very interesting. I think normaly she never does that.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 56 minutter siden:

That is very interesting. I think normaly she never does that.

Har hun skiftet nummer? Er der risiko for at det ikke er hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, den 27.10.2020 at 22:33:

Looking forward to hear your experience :)

You can be excited for those boobs :)

Desværre oplevede jeg det man meget ofte oplever hos Top Thai, at den eller dem de lover man kan besøge, ikke er tilstede, men at de da har en anden ny massøse som man da bør prøve istedet. Træt af, at de snyder. Jeg havde specifikt bedt om Linda ladyboy og Pim. Hver til ½ times hygge, Pim til soft massage og Linda til sex. Svar fra Top  Thai - "OK its is a deal."

Da jeg bekræftede aftalen idag, var ingen af dem tilstede, Linda havde ferie, og Pim ved jeg ikke noget om.

Jeg tog en tur til Tuborgvej og besøgte altid sikre Champagne :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn, Linda har ferie, så det er ikke hende jeg har skrevet med, tror også det er et nyt nummer, jeg skulle skifte det ud da jeg skrev i dag, men ved ikke hvor længe siden det er jeg kodede det ind, så er ikke sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen der har været hos Linda siden i onsdags? Tænker det var noget fusk hun ikke har med at gøre da jeg blev opkrævet forskud, de som har besøgt hende siden blev ikke opkrævet forskud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 49 minutter siden:

Ingen der har været hos Linda siden i onsdags? Tænker det var noget fusk hun ikke har med at gøre da jeg blev opkrævet forskud, de som har besøgt hende siden blev ikke opkrævet forskud?

Hun er  vist et mysterium. Haar fundet en opdateret side hvor hun er aktiv https://annoncelight.dk/showad/297383 hvor hun også kalder sig Dalin? Prøver om jeg kan lave aftale til onsdag (smuttede jo for en uge siden hos TopThai i Valby)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 4 timer siden:

Hun er  vist et mysterium. Haar fundet en opdateret side hvor hun er aktiv https://annoncelight.dk/showad/297383 hvor hun også kalder sig Dalin? Prøver om jeg kan lave aftale til onsdag (smuttede jo for en uge siden hos TopThai i Valby)

Ja, men det er umiddelbart samme link som i toppen af tråden her.

 

Håber ikke hun beder om mobilepay, det er desværre samme nummer jeg skrev med sidste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 11 timer siden:

Ja, men det er umiddelbart samme link som i toppen af tråden her.

 

Håber ikke hun beder om mobilepay, det er desværre samme nummer jeg skrev med sidste uge.

Der er hul igennem og aftale indgået til i morgen, så jeg håber, men vil have en plan B klar belært af erfaring. Jeg betaler selvfølgelig ikke noget på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...