Hop til indhold
Guest Hardrock_west

GFE/PSE

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 17 timer siden:

Du  må  for  min  skyld  have  alle  de  holdninger  og  meninger  du  har  lyst  til,  ligesom  jeg  har.  Jeg  holder  fast  i  min  mening  at  når  man  tilbyder  købesex  og  kalder  det  Kærestesex,  lyder  det  hult,  når  man  samtidig  har  en  masse  forbehold  og  sexer  på  tid, samtidig  med  at  man  har  Kærestesex  med  xx antal  forskellige  mænd  per  dag.  Det  er  ikke  hvad  jeg  forbinder  med  kærestesex.

Du ved jo reelt ikke, hvor mange forbehold eller antal mænd andre piger har, eller om der er tid på eller ej. Hver pige må køre sin butik og annoncering som hun vil, så hun tiltrækker de gæster der passer til hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Jeg  er  godt  klar  over  det  er  en  betegnelse, så  lad  være  med  at  forsøge  at  ligge  noget  på  mig,  som  jeg  ikke  har  skrevet.  Jeg er  ikke  mindre  begavet. Jeg  anfægter betegnelsen.  

Super. Jeg skriver ingen steder, at du er mindre begavet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Du ved jo reelt ikke, hvor mange forbehold eller antal mænd andre piger har, eller om der er tid på eller ej. Hver pige må køre sin butik og annoncering som hun vil, så hun tiltrækker de gæster der passer til hende :) 

Hvis  du  blot  læser  lidt  anmeldelser  hvor  manden  har  ønsket  GFE, hvor  gp'en  lige  er  optaget  eller  manden  bliver  "skubbet" ud  før  tid  får  jeg  en  lille  fornemmelse  af  hvordan  det  foregår  nogen  steder,  og  jeg  tvivler  også  på  at  én  gp  som  tilbyder  GFE og  holder  åbent  i 12  timer  kun  laver  en  enkelt  aftale.  

Men  jeg  kan  jo  ikke  vide  det  da  jeg  ikke  er  tilstede,  og  det  kan  du  jo  heller  ikke. 

Jeg  har  aldrig  skrevet  hvordan  andre  skal  køre  deres  butik, det  er  op  til  hver  enkelt,  og  jeg  forstår  virkelig  ikke  dit  behov  for  at  trække  det  kort.  Har  du  set  at  jeg  nogen  steder  har skrevet  hvordan  andre  skal  drive  deres  butik?

At  jeg  har  en holdning/mening  om  at  betegnelsen  GFE , når  vi  taler  købesex  lyder  hult  er  min mening,  men  jeg  er  da  fuldstændig  ligeglad  hvem  der  tilbyder  det  og  benytter  sig  af  det. 

Det  er  ikke  første  gang  at  du  fordrejer  det  jeg  skriver  og  pålægger  mig  andre  motiver.  Lad  venligst  være  med  det,  bliver  en  smule  træt, og  måske  en  god  ide  at  du  lytter  til  dit  eget  råd  om  at  lade  (piger) kvinder  kører  deres  egen  butik  og  dermed  også  have  deres  egne  meninger. 

Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Det  er  ikke  første  gang  at  du  fordrejer  det  jeg  skriver  og  pålægger  mig  andre  motiver.  Lad  venligst  være  med  det,  bliver  en  smule  træt, og  måske  en  god  ide  at  du  lytter  til  dit  eget  råd  om  at  lade  (piger) kvinder  kører  deres  egen  butik  og  dermed  også  have  deres  egne  meninger. 

Hvis du får det ud af, at læse hvad jeg skriver, så må du altså læse igen. Jeg hverken fordrejer dine ord eller pålægger dig andre motiver, hverken nu eller før. 
Man kan sagtens ha sin egen mening uden at fordømme andres mening. Jeg blander mig netop ikke i andres butikker ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Men  jeg  kan  jo  ikke  vide  det  da  jeg  ikke  er  tilstede,  og  det  kan  du  jo  heller  ikke.

Nej, men jeg ved hvordan jeg selv og flere andre kører butikkerne, det er bestemt hverken på samlebånd eller uden respekt for mændenes tid og penge.

Dermed ikke sagt, at det ikke foregår på den måde du beskriver.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du får det ud af, at læse hvad jeg skriver, så må du altså læse igen. Jeg hverken fordrejer dine ord eller pålægger dig andre motiver, hverken nu eller før. 
Man kan sagtens ha sin egen mening uden at fordømme andres mening. Jeg blander mig netop ikke i andres butikker ;) 

Når  du  nu  endelig  skal  have  det  sidste  ord,  vil  du  så  ikke  være  sød  at  forholde  dig  til  mit  eneste  spørgsmål?

"Jeg  har  aldrig  skrevet  hvordan  andre  skal  køre  deres  butik, det  er  op  til  hver  enkelt,  og  jeg  forstår  virkelig  ikke  dit  behov  for  at  trække  det  kort.  Har  du  set  at  jeg  nogen  steder  har skrevet  hvordan  andre  skal  drive  deres  butik?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Hvis  du  blot  læser  lidt  anmeldelser  hvor  manden  har  ønsket  GFE, hvor  gp'en  lige  er  optaget  eller  manden  bliver  "skubbet" ud  før  tid  får  jeg  en  lille  fornemmelse  af  hvordan  det  foregår  nogen  steder,  og  jeg  tvivler  også  på  at  én  gp  som  tilbyder  GFE og  holder  åbent  i 12  timer  kun  laver  en  enkelt  aftale.  

Men fordi det foregår på en måde et sted, så er det ikke ensbetydende med at det foregår på samme måde alle steder. Der er jo også rigtig mange gode anmeldelser af GFE.

Og jeg tror ikke på der er nogle gp'er der har åbent i 12 timer, der er fuldt booket i alle de timer. Om hun tager 1, 7 eller 17 kunder er hendes valg. Jeg forstår stadig ikke hvorfor det skulle gøre den enkelte oplevelse hul og falsk? Så længe hun har overskud til at det bliver godt for dem begge, så ser jeg intet galt i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Nej, men jeg ved hvordan jeg selv og flere andre kører butikkerne, det er bestemt hverken på samlebånd eller uden respekt for mændenes tid og penge.

Dermed ikke sagt, at det ikke foregår på den måde du beskriver.

Prøv  at  læse  et  par  anmeldelser,  så  vil  du  kunne  se  at  det  desværre  forekommer  ofte,  ligesom  manipulation med  billeder, snyd  med  alder  osv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Men fordi det foregår på en måde et sted, så er det ikke ensbetydende med at det foregår på samme måde alle steder. Der er jo også rigtig mange gode anmeldelser af GFE.

Og jeg tror ikke på der er nogle gp'er der har åbent i 12 timer, der er fuldt booket i alle de timer. Om hun tager 1, 7 eller 17 kunder er hendes valg. Jeg forstår stadig ikke hvorfor det skulle gøre den enkelte oplevelse hul og falsk? Så længe hun har overskud til at det bliver godt for dem begge, så ser jeg intet galt i det. 

Hvor  ser  du  at  jeg  skriver  det  foregår  alle  steder?

Jeg  gentager  lige mig  selv  endnu  engang.  Betegnelse  GFE lyder  hult  i  min  optik  når  vi  taler  købesex.

Det  er  min  mening, og  I må  jo  så  have  jeres  holdninger. 

Jeg  vælger  at  stoppe  denne  umulige  snak  med  jer,  medmindre  at  I pålægger  mig holdninger/udtalelser  som  ikke  er  mine. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Hvor  ser  du  at  jeg  skriver  det  foregår  alle  steder?

Jeg  gentager  lige mig  selv  endnu  engang.  Betegnelse  GFE lyder  hult  i  min  optik  når  vi  taler  købesex.

Det  er  min  mening, og  I må  jo  så  have  jeres  holdninger. 

Jeg  vælger  at  stoppe  denne  umulige  snak  med  jer,  medmindre  at  I pålægger  mig holdninger/udtalelser  som  ikke  er  mine. 

Men hvad vil du have vi skal bruge din kommentar om at det er hult og falskt til? Hvorfor ikke bare lade den negative kommentar blive hos dig selv? Jeg er ikke til at en flok mænd står rundt om mig og spermer mig i ansigtet, men jeg vil da aldrig skrive noget dårligt om det. Folk har forskellige lyster og det er der intet galt i uanset hvad det bliver kaldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Men hvad vil du have vi skal bruge din kommentar om at det er hult og falskt til? Hvorfor ikke bare lade den negative kommentar blive hos dig selv? Jeg er ikke til at en flok mænd står rundt om mig og spermer mig i ansigtet, men jeg vil da aldrig skrive noget dårligt om det. Folk har forskellige lyster og det er der intet galt i uanset hvad det bliver kaldt. 

Det  er  ét  åbent  forum,  hvor  man  har  lov  til  at  udtrykke  sine  holdninger. 

Det  er  selve  betegnelsen  jeg  anfægter  og  ikke  hvad  der  foregår. 

Jeg  troede  du  var  bedre, end  det  dit  skriv  lige  viser.  Det er  flot  du  bliver personlig  og  nævner  at  du  ikke  er  til  noget  af  det  som  jeg  tænder  på.  Tak  for  denne  omgang  eller  noget  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det  er  ét  åbent  forum,  hvor  man  har  lov  til  at  udtrykke  sine  holdninger. 

Det  er  selve  betegnelsen  jeg  anfægter  og  ikke  hvad  der  foregår. 

Jeg  troede  du  var  bedre, end  det  dit  skriv  lige  viser.  Det er  flot  du  bliver personlig  og  nævner  at  du  ikke  er  til  noget  af  det  som  jeg  tænder  på.  Tak  for  denne  omgang  eller  noget  

Men der er forskel på om man har ret og om man bør. Tilføjede din kommentar noget godt til stemningen? Nej. Så hvorfor skrive det? Det er det jeg mener. 

Ja, jeg nævnte noget jeg ved du er til, for at få dig til at forstå at det netop føles personligt. Det føles også som om du kalder os der tilbyder GFE for hule og falske. Og det sjove er at jeg netop ikke skrev noget dårligt om Bukake eller hvad det hedder. Jeg nævnte kun at jeg ikke er til det, og så tager du det personligt. Men hvis du ikke selv kan lide den følelse, så lad være med at gøre det mod os andre! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden:

Men der er forskel på om man har ret og om man bør. Tilføjede din kommentar noget godt til stemningen? Nej. Så hvorfor skrive det? Det er det jeg mener. 

Ja, jeg nævnte noget jeg ved du er til, for at få dig til at forstå at det netop føles personligt. Det føles også som om du kalder os der tilbyder GFE for hule og falske. Og det sjove er at jeg netop ikke skrev noget dårligt om Bukake eller hvad det hedder. Jeg nævnte kun at jeg ikke er til det, og så tager du det personligt. Men hvis du ikke selv kan lide den følelse, så lad være med at gøre det mod os andre! 

Du  har  stadig  ikke  forstået  at  jeg  anfægter  betegnelsen  og  ikke  selve  ydelsen,  selvom  jeg  efterhånden  har  nævnt  det  utallige  gange. 

Forskellen  på  dig  og  mig  er,  at  jeg  ikke  har  angrebet  nogen, men  du  vælger  til gengæld  at  trække  mine  lyster  ind  og  forholde  dig  til  at  du  ikke  er  til  dem. 

Du  vil  også  kunne  læse  dig  til  at  jeg  i stor  stil  nyder  nærvær  og  tæthed. 

Jeg  finder  det  usmagelig  at  du  bliver  personlig,  vil  ikke  spilde  mere  af  min  tid  på  dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Du  har  stadig  ikke  forstået  at  jeg  anfægter  betegnelsen  og  ikke  selve  ydelsen,  selvom  jeg  efterhånden  har  nævnt  det  utallige  gange. 

Forskellen  på  dig  og  mig  er,  at  jeg  ikke  har  angrebet  nogen, men  du  vælger  til gengæld  at  trække  mine  lyster  ind  og  forholde  dig  til  at  du  ikke  er  til  dem. 

Du  vil  også  kunne  læse  dig  til  at  jeg  i stor  stil  nyder  nærvær  og  tæthed. 

Jeg  finder  det  usmagelig  at  du  bliver  personlig,  vil  ikke  spilde  mere  af  min  tid  på  dig. 

Men Nem, jeg tænder jo netop på at det er som om vi var kærester. Jeg tænder på at skrive lidt frækt med dem inden, at det er intimt, nærværende og til begges fornøjelse. Og at både ham og jeg tænker tilbage på oplevelsen med et smil på læben og måske endda har lyst til at ses igen. Præcis som om vi var kærester. Derfor er det også mig du kalder hul og falsk ved at kalde betegnelsen hul og falsk og derfor startede du med at være personlig. Jeg kan ikke forklare det bedre, så hvis du stadig ikke forstår det, så kommer du desværre ikke til det. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 58 minutter siden:

Jeg  har  aldrig  skrevet  hvordan  andre  skal  køre  deres  butik, det  er  op  til  hver  enkelt,  og  jeg  forstår  virkelig  ikke  dit  behov  for  at  trække  det  kort.  Har  du  set  at  jeg  nogen  steder  har skrevet  hvordan  andre  skal  drive  deres  butik?"

Jeg har set dig skrive fordømmende om, hvordan andre driver deres butik, og det er hvad jeg refererer til. Dette var så mit sidste ord, tak for det. God weekend :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden:

Men Nem, jeg tænder jo netop på at det er som om vi var kærester. Jeg tænder på at skrive lidt frækt med dem inden, at det er intimt, nærværende og til begges fornøjelse. Og at både ham og jeg tænker tilbage på oplevelsen med et smil på læben og måske endda har lyst til at ses igen. Præcis som om vi var kærester.

Jeg deler nok ikke  alt indholdet i @Nemtøs inlæg  men det som du beskriver og som i øvrigt lyder skønt, kan man bare ikke forvente fordi en GP skriver "Jeg tilbyder GFE".    Jeg kan såmænd godt forstå, at vi nok hovedsageligt taler blide ydelser.   På mig virker det lidt som med farver.   Jeg kan sagtens genkende en rød farve fra blå,   men hvad. fanden er en romantikrød  udover at man forsøger at få folk til at tænke og fantasere uden egent at vide hvad de så rent faktisk får.    :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Jeg deler nok ikke  alt indholdet i @Nemtøs inlæg  men det som du beskriver og som i øvrigt lyder skønt, kan man bare ikke forvente fordi en GP skriver "Jeg tilbyder GFE".    Jeg kan såmænd godt forstå, at vi nok hovedsageligt taler blide ydelser.   På mig virker det lidt som med farver.   Jeg kan sagtens genkende en rød farve fra blå,   men hvad. fanden er en romantikrød  udover at man forsøger at få folk til at tænke og fantasere uden egent at vide hvad de så rent faktisk får.    :)

Det er derfor det er en rigtig god idé at forventningsafstemme inden man aftaler at mødes. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Egentlig synes jeg at GFE  er en god betegnelse for nærværende og " kærlig" sex. Jeg får ihvertfald et ret godt billede på hvad der tilbydes. Men jeg tror betegnelsen GFE er blevet lidt misbrugt og " skamredet" fordi mange gp har drevet rovdrift på mænds ønske om intimitet og nærvær. Og så kan udtrykket jo miste betydning. For hvis tilstrækkelig mange gp tilbyder GFE  i deres annoncer men reelt bare giver kold maskinsex, ja så udhuler man jo begrebet. Og så mister begrebet både betydning og troværdighed 

Sådan som jeg forestiller mig GFE så er det noget med kys ( tunge), holden i hånd, kigge i øjnene og masser af hudkontakt. Det er at ligge i ske, nusse i håret og small talke. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 20 minutter siden:

Det er derfor det er en rigtig god idé at forventningsafstemme inden man aftaler at mødes. :)

Helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig sjovt at i piger/damer er registreret herinde som “glædespiger” , syntes nu ikke der er meget glæde over denne debat.

Redigeret af Fiskerenfyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

De gange jeg har fået de bedste GFEoplevelser har det tit været hos dem der ikke reklamerer med det. Der hvor der ikke er aftalt, hvor pigen ikke reklamerer med det. Muligvis fordi de piger der reklamerer med det, tjaeh skal de pr automatik give GFE til næsten hver eneste mand der dukker op, så kan der logisk nok være en risiko for, at det kan blive lidt indstuderet eller mekanisk. Og muligvis fordi at en supergod GFE oplevelser også har lidt at gøre med sympati eller kemi. Jeg tror ikke på at man kan forventningsafstemme en super god GFE oplevelse, men en ganske udmærket GFEoplevelse kan de mest “proffe eller dygtige“  (eller hvad man skal sige) GPere sikkert leverer til de fleste mænd.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

De gange jeg har fået de bedste GFEoplevelser har det tit været hos dem der ikke reklamerer med det. Der hvor der ikke er aftalt, hvor pigen ikke reklamerer med det. Muligvis fordi de piger der reklamerer med det, tjaeh skal de pr automatik give GFE til næsten hver eneste mand der dukker op, så kan der logisk nok være en risiko for, at det kan blive lidt indstuderet eller mekanisk. Og muligvis fordi at en supergod GFE oplevelser også har lidt at gøre med sympati eller kemi. Jeg tror ikke på at man kan forventningsafstemme en super god GFE oplevelse, men en ganske udmærket GFEoplevelse kan de mest “proffe eller dygtige“  (eller hvad man skal sige) GPere sikkert leverer til de fleste mænd.

Mange bruger vis også bare GF begrebet for at indikere at de mest er til vanille sex, og at de kysser. Begreber bliver hurtigt udvandede, se blot begrebet tantra som thaierne helt har misforstået.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Mange bruger vis også bare GF begrebet for at indikere at de mest er til vanille sex, og at de kysser. Begreber bliver hurtigt udvandede, se blot begrebet tantra som thaierne helt har misforstået.  

Ja de ord er udvandet som så meget andet i annoncerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 timer siden:

Muligvis fordi de piger der reklamerer med det, tjaeh skal de pr automatik give GFE til næsten hver eneste mand der dukker op, så kan der logisk nok være en risiko for, at det kan blive lidt indstuderet eller mekanisk. Og muligvis fordi at en supergod GFE oplevelser også har lidt at gøre med sympati eller kemi. Jeg tror ikke på at man kan forventningsafstemme en super god GFE oplevelse,

Word! Har tænkt lige det samme mange gange når der snakkes og skrives om GFE. Det er jo ikke matematik og tabeller det her. Har ligesom dig haft de bedste GFE-oplevelser hvor der ikke reklameres med det. Nogle gange er man bare heldig, og at altid forvente det er god start på skuffelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Aros @Bananas
Jeg bruger lige mig selv som eksempel fordi.. jeg er den hvis koncept jeg kender.

Jeg havde ret længe ikke GFE stående i min annonce, men beskrev bare mig selv og min væremåde. For nylig har jeg tilføjet det, hvorfor? Fordi det i en eller anden diskussion herinde blev fremhævet, hvor ofte mænd brugte søgefunktionen og fx søgte på GFE. Derfor tænkte jeg, at jeg da lige så godt kunne skrive GFE på min annonce, siden min væremåde rent generelt er kærlig og nærværende overfor de gæster jeg modtager, og jeg får af vide at mange oplever dette som en type kærestesex. 

Jeg må indrømme, at jeg aldrig tænker på GFE som en vare der skal leveres. Jeg er bare mig, og afhængigt af hvilken væremåde min gæst møder mig med, udvikler møder sig mod kærestelignende oplevelser eller måske i en helt anden retning. Derfor følte jeg det også lidt spøjst, da jeg skrev søgeordet GFE på, da det føltes meget ydelses-agtigt, hvilket jeg egentlig tænker som anti-kæresteligt stemningsmæssigt. 

Men stadig, de mænd, som jeg forestiller mig søger på GFE, vil nok også typisk være dem, hvis væremåde gør det helt naturligt at falde ind i den fantasi - hvor et møde med en mand som søgte PSE fx nok ville falde ret anderledes ud. Det er i hvert fald min oplevelse indtil videre. 

Jeg tror, at min lidt rodede pointe var, at man godt kan skrive GFE uden at det som sådan er ensbetydende med, at man så har en "mekanisk" opskrift for hvad det indebærer og hvordan sådan et møde skal forløbe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...