Hop til indhold
longman1995

Ava Pia - det sidste skrig inden for GFE

Recommended Posts

Keaper skrev, for 2 minutter siden:

Well, if she has preferences with regards to which customers she wants to receive, that's her right isent it ?

When I asked to meet up with her I put all the information she wanted and got an appointment with no problems at all, she even thanked me for being thorough with my information.

And as @Fun_for_me says if a girl can "afford" to be selective, then why shouldent she ?

Hun har ret til at vælge hvad hun vil. Hvis hun skrev hvad hun ville/ikke ville kunne man tage stilling hertil. Det ændrer ikke på at det er udtryk for diskrimination at spørge om alder og etnicitet. Jeg har også set at man kan spørge om billede. Det ønsker jeg heller ikke at give til alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 22 timer siden:

Du har fulstendig ret. Det er for personligt. Der er udtryk for diskrimination og forskelsbehandling på subjektive data. 

Du sammenblander diskrimination og "personligt". Alder og etnicitet er altså ikke noget "personligt" - det er abstrakte variable.

Jeg har svært ved at se problemet med diskrimination? Jeg kan ikke forestille mig at det er penge værd at have sex med en kvinde, som ikke selv kan forestille sig - selv imod betaling - at gå i seng med mig. Så man kan se det som kundeservice: Hun lukker kun kunder ind, som hun føler hun kan forsvare at tage penge fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

Du sammenblander diskrimination og "personligt". Alder og etnicitet er altså ikke noget "personligt" - det er abstrakte variable.

Jeg har svært ved at se problemet med diskrimination? Jeg kan ikke forestille mig at det er penge værd at have sex med en kvinde, som ikke selv kan forestille sig - selv imod betaling - at gå i seng med mig. Så man kan se det som kundeservice: Hun lukker kun kunder ind, som hun føler hun kan forsvare at tage penge fra.

Det er stadig meget subjektivt. Alder og etnicitet er udtryk for den enkelte person. Det betyder ikke, ar jeg ikke forstår de GP'ere som ikke vil møde visse mellemøstlige mænd som kan være voldelige.  Imidlertid er de fleste mellemøstlige mænd ikke sådan, men i samfundet er der kun fokus på de uheldige elementer. Det samme med alder. Nogen virker ældre end den alder de har og andre virker yngre. Jeg kan godt forstå at der er noget GP'eren ikke vil, men alderen er et tal som ikke siger ret meget om personens udseende og væremåde. 

Ligeledes bryder jeg mig ikke om at der er ting som kan flyde rundt i samfundet. Du ved ikke om der er overvågningskamera, hvad jeg godt kan forstå, og dermed er billede, etnicitet, alder og   telefonnummer ude og kan cirkulere rundt. Det kan bruges til overvågning af visse personer, hvilket jeg, bortset for kriminelle, ikke bryder mig om.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rødovre skrev, den 15.10.2020 at 17:27:

Har aldrig kunne forstå når folk skriver en hel " de grå sider roman om deres oplevelse med en GP pige "

Er det ikke nok at skrive om pigen er sød, smuk dejlig etc ?

Kunne godt tænke mig at høre trådstarter, hvorfor en detaljeret beskrivelse af din oplevelse ?

Måske giver det folk et kick ???

Jeg tror ikke jeg har tal på hvor mange gange jeg er stødt på “gider du uddybe?” eller “kan du sætte flere ord på....” eller sågar “fuldstændig ubrugelig anmeldelse”. Men hvis du fortæller os hvad et passende antal anslag skal være, må vi se om ikke vi kan gøre herren tilfreds næste gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme pigen er sød, og har besøgt hende flere gange siden hun kom til Danmark første gang og har også skrevet positive anmeldelser her på siden.

Dog må jeg indrømme at mit sidste besøg hos hende tydeligt bar præg af "pengemaskine sex" og jeg kan være i tvivl om pigen rent faktisk gør ting under pres fra måske bagmænd/kvinder.

Jeg medgiver hun giver sig fuldt ud, men virker som om noget har ændret sig - måske ikke alle bemærker det, men syntes gløden mangler i forhold til mine tidligere oplevelser.

/M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin Balschmidt skrev, for 4 timer siden:

Må indrømme pigen er sød, og har besøgt hende flere gange siden hun kom til Danmark første gang og har også skrevet positive anmeldelser her på siden.

Dog må jeg indrømme at mit sidste besøg hos hende tydeligt bar præg af "pengemaskine sex" og jeg kan være i tvivl om pigen rent faktisk gør ting under pres fra måske bagmænd/kvinder.

Jeg medgiver hun giver sig fuldt ud, men virker som om noget har ændret sig - måske ikke alle bemærker det, men syntes gløden mangler i forhold til mine tidligere oplevelser.

/M

"Måske ikke alle bemærker det" hvis andre ikke bemærker det, så er det måske bare er i forhold til dig hun har mistet gløden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin Balschmidt skrev, for 4 timer siden:

/M

Tbh, I visited her a couple weeks ago.
When she was at Amager.
And I mean really, If that girl had lost her spirit...
Well, then I have no idear how she has been.
Because she was happy, took loads of initiative and was a joy to talk with.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...