Hop til indhold

Recommended Posts

Okay besøgte hende for en uges tid siden, bestilte sidst på formiddagen en aftale om aften uden problemer... Sexen var jævn god med gensidig tilfredsstillelse, der er dog andre i byen som jeg vil gi bedre karakter for den del... Ten er ved at være lslidt op, og hun skulle overveje at stoppe nu, men er vist fanget at branchen, havde på et tidspunkt tanken på om hun var påvirket. Kommer ikke igen og det er ikke fordi hun ikke har god krop, eller knap så kønne tænder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har en kontakt information til Ten. Tro det eller lad være denne gang handler det ikke om sex. Men skal snakke med hende om en behandling jeg engang fik. Skriv lige pb vis i har

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 46 minutter siden:

Nogen der har en kontakt information til Ten. Tro det eller lad være denne gang handler det ikke om sex. Men skal snakke med hende om en behandling jeg engang fik. Skriv lige pb vis i har

Se AL hendes annonce med telefon nummer er der stadig når du søger blandt gamle annoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 57 minutter siden:

Se AL hendes annonce med telefon nummer er der stadig når du søger blandt gamle annoncer

Kan bare ikke lige finde det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 14 timer siden:

Nogen der har en kontakt information til Ten. Tro det eller lad være denne gang handler det ikke om sex. Men skal snakke med hende om en behandling jeg engang fik. Skriv lige pb vis i har

Sendt pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 17 minutter siden:

Har du besøgt hende i denne uge? Jeg har simpelthen ikke kunne lave en aftale med hende :blink:

Nej det er lidt mere end en uge siden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brandbil

Havde en aftale med hende i weekenden, så inden jeg kørte de 100 km om hun havde aflyst, men der var ingen besked fra hende. Så jeg tænkte fedt nu kunne det lykkes for mig at besøge hende.  Kørte til Vejle og så flere gange om der kom nogle beskeder fra hende. Da jeg var der til tiden sendte jeg hende en besked om at  nu var jeg ved hende. Kort efter fik jeg så en besked  " sorry  I be ill ". Det er sidste gang at jeg vil besøge hende. Der er så mange andre gode steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre

Efter langtids forsøg lykkedes det endeligt at få bestilt en tid hos Ten (så arbejder hjemmefra idag)

bestilte igår, endeligt aftale imorges med klokkeslet.

 

En omgang forspil / massage, hvor hun som altid har svært ved at holde fingrene for sig selv :)

halvleg og stillingskifte nu min tir til at lege med hende, stille start efterfuldt af deep og hårdere omgang stimulering til hende. Når hun så er tændt tigger hun efter at blive taget (husk selv at styre tempo, så bliver hun mere tirret) efterfulgt af en omgang anal til hende. Aldrig kommet så hurtigt eller følt hende så stram !!

Så Brødre kom afsted, så der bliver mere plads til os andre :D

 

Prisleje i Trekanten er stadig 1000-1200, til dem der ikke har set tidligere opslag.

 

God fornøjelse ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu opgivet Ten. Har haft mange rigtig gode oplevelser med hende, men desværre oplevet aflysninger i sidste øjeblik. Ærgerligt, for hun er dejlig når det endelig lykkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mangen til useriøs massør,  jeg har forsøgt kontakt mere end .. gange 

aldrig noget respons 

det er godt der er andre  gode massør i området,

bla. Bow 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big lover skrev, for 40 minutter siden:

Mangen til useriøs massør,  jeg har forsøgt kontakt mere end .. gange 

aldrig noget respons 

det er godt der er andre  gode massør i området,

bla. Bow 

 

Hmm 

Har nu aldrig haft problemer med aflysning af aftale med Ten.
Men lader gerne pigerne være selektive i deres valg af kunder. De ved så bare ikke hvad de går glip af. ^_^
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...