Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/296509

Yes, så fik jeg en aftale i hus med Ten igen.

Og denne gang 30min sex på nær de 5min Massage som vi startede med, men jeg havde sagt at det var sex jeg kom for, så efter massagen fik jeg et virkelig dybt Blowjob så englene synger.

Derefter den bedste 69'er nogensinde, imens jeg slikkede hendes dejlige Fisse, fik jeg et langt Blowjob, det var bare skønt og så fandt hun sin lyserøde Dildo som jeg kneppede hendes Fisse med.

Så ellers på med gummi, og med numsen vendt imod mig red hun mig stående på fødderne, det er nok det bedste sex ever.

Og så til slut i missionær , hvor hun havde benene helt ud til siden, så pikken kom helt i bund, wauuu hvor en udløsning jeg fik.

Det er nok den bedste Sexoplevelse jeg haft :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min første gang ift thaimassage er anal til hende med i prisen eller hvordan foregår det hvis hun er til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr
Rockinger skrev, 1 time siden:

Ja Ten er en lækker pige, men foretrækker beskyttelse ved samleje med hende, man kan sagtens få lov at kneppe hende uden, forstår ikke kvinden. 

Det håber jeg da ikke passer ???   

Er du sikker på det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Langelømmel skrev, for 27 minutter siden:

Det er hvis mere regl end undtagelse, hun passer ikke ikke særlig godt på sig selv eller si e kunder, desværre 

Åh jo, hvem passer på hvem? Dette er hvis et nyt/nutids problem med kondom, det var det ej for 5 år siden :huh: 

Mit skriv er ej tilegnet Ten (kender ej pigen) men blot en konklusion af tidens tand og undskyld afsporing :rolleyes:

Så hvem passer på hvem :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr

forstår bare ikke hun tør ??

hun er vel sammen med 5 til 14 forskellige mænd hver evig eneste dag !!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr

har været hos hende ten for et par år siden , nåede ikke at opdage hvordan hendes massage var :)  

er hun satdigvæk lige så vild når man kommer til dit helt sjove ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr

ja må jeg vidst hellere få arrangeret et lille møde med miss ten NUUUUUUUUU

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr

i øvrigt hvordan er jeres mening omkring at få kontakt til den dejlige kvinde ?????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
stille fyr skrev, for 5 timer siden:

forstår bare ikke hun tør ??

hun er vel sammen med 5 til 14 forskellige mænd hver evig eneste dag !!

 

Det tror jeg så er ret overdrevet ... eller rettere, det ved jeg er ret overdrevet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
stille fyr skrev, den 16.10.2020 at 20:54:

i øvrigt hvordan er jeres mening omkring at få kontakt til den dejlige kvinde ?????????

Pænt ustabilt desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig haft problemer med kontakt.  Dog har hun fortalt at rigtig mange booker en aftale for så aldrig at dukke op eller melde afbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stille fyr skrev, den 16.10.2020 at 20:54:

i øvrigt hvordan er jeres mening omkring at få kontakt til den dejlige kvinde ?????????

Jeg har ikke haft problemer med at få kontakt, men er desværre mødt op et par gange hvor hun så har aflyst i døren :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, den 20.10.2020 at 13:14:

Jeg har ikke haft problemer med at få kontakt, men er desværre mødt op et par gange hvor hun så har aflyst i døren :-( 

Jeg har både haft problemer med at få kontakt og, at hun aflyser når man skriver - til aftalt tid, at man er fremme:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...