Hop til indhold
Tantra

69 or not (?)...

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
MickeyM skrev, for 11 timer siden:

For mig er en 69'er lidt anderledes.

Det er måske lidt lavpraktisk, men for mig handler en 69'er om, at give max nydelse til kvinden, det er en stilling, synes jeg, som gør det meget nemmere at sikke hende, og det giver bedre adgang til hele hendes repertoire :)

At slikke en kvinde, hvor hun ligger på ryggen på sengen, hvilket også er fantastisk, har dog for mig en udløbsdato - på et tidspunkt begynder jeg at få ondt i nakke/skulder/ryg og så bliver det ubekvemt. 

I en 69'er derimod, så er det squ ikke mig der stopper en slikketur, og derudover, så har 69'eren den fordel, at hun relativ nemt, med hånd eller mund, kan holde mig kampklar til næste runde. :)

Jeg er stor fan af 69'eren! 

 

 

Se dét var jo en overvejelse jeg ikke havde gjort mig - selv kan jeg ligge og sutte pik i den tilsvarende position i timevis. Men hvis jeg sammenligner det med rimming, kan selve positionen godt hurtigt blive ukomfortabel, netop for nakke mm., hvis det er samme stilling, så jeg tror, at jeg kan relatere. Et lille trick er, at lægge en fast pude under kvindens røv (hvis sådan en er i rummet) så hendes nedre regioner bliver hævet op i et mere behageligt slikkeleje ;) 
Selv ender jeg bare i en 69 med at flukturere mellem at nyde og give nydelse, det er sjældent, at jeg kan multitaske nok til begge. Men nu lyder det også, som om du har det helt fint, hvis 69'eren handler mest om kvindens nydelse, med et lille bonus supplement til dig, og så er det jo noget lidt andet <3 Det ville jeg fx skulle have af vide, da jeg helt naturligt ville prioritere min partners nydelse over min egen (pleaser), medmindre jeg uden nogen tvivl kan mærke, at hans prioritet ligger i at stimulere mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lauersen skrev, den 11.10.2020 at 02:00:

Not every day that you end up with a girl being that submissive,

Bare lige en sidebemærkning til ovenstående

Jeg kan betro dig at der er rigtig mange kvinder udenfor købesexverdnen der er submissive i sengen.     

undskyld for afsporing.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ LilleSkutt, 

I can understand very well when a man is shy and inhibited ... I hope that you meet a nice, emphatic girl who will listen to your needs<3 ... and you can try light facesitting:wub: ...

@ MikeyM,

Nanna gave you a very good tip about the pillow, it relaxes your neck muscles and relieves your cervical vertebrae.:) The next variant would actually be if the woman is above your face, not as deep as when facesitting, but within reach of your tongue:P ... This is also suitable for a 69 fan<3

@ Bananas,

I understood that you prefer 69 and prefer to lie down, I guess because you want to "see everything";):wub: ...

@ Den_glade_amator,

You are a somewhat unusual 69 lover. :rolleyes:It's the opposite of what I prefer, but every person is different, everyone feels it differently and that makes the world and especially eroticism so diverse<3 ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot lige en tanke:

Nu har vi "diskuteret" 69'eren i denne tråd, og for mig, går jeg helt automatisk ud fra, at det så er kvinden som er øverst og manden der er nederst... Er vi ikke enige om det? 

- men det kunne jo også være omvendt, og så er det vel stadig en 69'er? Eller er det så en 96'er?

Som I kan se, er det de helt store revolutionerende samfundstanker, jeg gør mig denne tirsdag formiddag... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 9 minutter siden:

men det kunne jo også være omvendt, og så er det vel stadig en 69'er? Eller er det så en 96'er?

Næh, en 96’er er vel så snarere ryg mod ryg, ik? Det er der sgu ikke meget erotisk i.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Very interesting thread !

I myself prefer a 69 sideways - then you are able to switch position as you want - man on top - woman on top - sideways again. I really like the option to be able to use my legs to make all the variations possible. Leg high - leg used to strongly maintain the partner in a position ....and the most important thing for me is the possibility for variation. Sex has to be a game of mutual fun, pleasure and excitement, and having the option to do several things instead of just the "normal wednesday routine" - oh I just LOVE IT.

The "standard" 69 is just to boring - a sideways 69 with the option to make it almost a wrestling match is from my point of view just so more exiting.

BUT then again, we are all individuals with individual needs and desires. Sex is just one way to accomplish the ultimate enjoyment of life. Life is beautiful, and to keep life as exiting as possible sex is an amazing toy. Lets have fun and dont do anything we dont find exiting or spending time on things that dont give you the pleasure you want. 

PS: Oh my I love having a woman on my face - facesitting and just the feeling like being choked by a pussy - oh my oh my oh my - now I am getting aroused ...... stop this, I have to get back to work!

Redigeret af Sherlock

Del dette indlæg


Link til indlæg

@MickeyM: Med “omvendt” mener du jo nok med manden øverst, det ved jeg godt ;-) Det er faktisk heller ikke så tosset, hvis ellers pigen er med på den. Nogen piger vil måske vælge den stilling fra, fordi den lægger lidt for meget op til mundknep, og det er ikke alle, som tænder på det.

Om den stilling også hedder 69, aner jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

@MickeyM: Med “omvendt” mener du jo nok med manden øverst, det ved jeg godt ;-) Det er faktisk heller ikke så tosset, hvis ellers pigen er med på den. Nogen piger vil måske vælge den stilling fra, fordi den lægger lidt for meget op til mundknep, og det er ikke alle, som tænder på det.

Om den stilling også hedder 69, aner jeg ikke.

Jeg  foretrækker  klart  manden  øverst  i  en  69, da  jeg  på  den  måde lettere  har  adgang  til  hele  hans  underliv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
MickeyM skrev, for 42 minutter siden:

Blot lige en tanke:

Nu har vi "diskuteret" 69'eren i denne tråd, og for mig, går jeg helt automatisk ud fra, at det så er kvinden som er øverst og manden der er nederst... Er vi ikke enige om det? 

- men det kunne jo også være omvendt, og så er det vel stadig en 69'er? Eller er det så en 96'er?

Som I kan se, er det de helt store revolutionerende samfundstanker, jeg gør mig denne tirsdag formiddag... :shock:

Hold da op det er store tanker du gør dig :P:P:D

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden:

Det ville jeg fx skulle have af vide, da jeg helt naturligt ville prioritere min partners nydelse over min egen (pleaser), medmindre jeg uden nogen tvivl kan mærke, at hans prioritet ligger i at stimulere mig. 

Det er noteret, hvis jeg en dag skulle være så heldig.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 @ Sherlock,

You describe it well, with a pinch of humor;) ... 69 isn't my personal favorite, but from the side it's sometimes interesting, leg up, leg down:rolleyes: ... or that:wub: ... what you fled from ... to work<3...

P.S. I think MikeyM and den_glade_amator invent a new Position - 96;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 9 timer siden:

men det kunne jo også være omvendt, og så er det vel stadig en 69'er? Eller er det så en 96'e

Den er bare lidt farlig. Jeg har faktisk været tæt på at kvæle en pige fordi jeg blev for ivrig og var helt væk da jeg slikkede hende og derved glemte at jeg ikke bare kunne slappe af i kroppen, uden at pikken kom helt ned i halsen på hende. Hun var helt rød i hovedet da hun havde fået den flået ud. Jeg blev dog tilgivet, men stillingen blev ikke brugt mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

69 er for mig underligt, da jeg fokuserer alt for meget på at tilfredsstille pigen at jeg fuldstændigt glemmer at nyde at jeg bliver suttet/slikket.


Så en ting af gangen, uanset rækkefølgen, enten bare være passiv og nyde, eller yde og fuldstændigt mærke og nyde hendes krampetrækninger.
Det giver også meget for mig at vi har øjenkontakt uanset hvem af os der er nyder / yder.


Og bliver belastningen for hård for nakken, så vrides kroppene til L form og så kan man også pille lidt imens man nyder.

 

96 er vel stadiet lige inden skilsmissen!

Men lidt baglæns kan man godt, jeg har da flere gange ligget på maven til massage, for så pludselig at mærke et par varme læber om sjoveren, så tager det iøvrigt ikke mange sekunder før man ligner et cykelstativ i posituren :)

 

Redigeret af A. Senna

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg har aldrig brudt mig om stillingen. Jeg foretrækker helt klar at ligge mellem kvindens ben og slikke, mens pikken får et fortjent hvil efter et blowjob, hvor jeg har kunne nyde kvinden please min pik uden at skulle koncentrere mig om andet end at nyde og måske berøre hende i mens. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 14 timer siden:

69 er for mig underligt, da jeg fokuserer alt for meget på at tilfredsstille pigen at jeg fuldstændigt glemmer at nyde at jeg bliver suttet/slikket.


Så en ting af gangen, uanset rækkefølgen, enten bare være passiv og nyde, eller yde og fuldstændigt mærke og nyde hendes krampetrækninger.
Det giver også meget for mig at vi har øjenkontakt uanset hvem af os der er nyder / yder.


Og bliver belastningen for hård for nakken, så vrides kroppene til L form og så kan man også pille lidt imens man nyder.

 

96 er vel stadiet lige inden skilsmissen!

Men lidt baglæns kan man godt, jeg har da flere gange ligget på maven til massage, for så pludselig at mærke et par varme læber om sjoveren, så tager det iøvrigt ikke mange sekunder før man ligner et cykelstativ i posituren :)

 

@ A. Senna,

Stage shortly before the divorce (?) - or "divorce in Italian" (?) :rolleyes:if you think of the situation described by Aarhuselsker ... No, I don't mean that seriously;), sorry<3 ... I think many are enjoying the position. I am happy when I enjoy it, then let it be enjoyed or vice versa ... or just my personal somewhat unusual version :wub:... but it is amazing how different the individual people feel that.:rolleyes:<3..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...