Hop til indhold
Pite

Måske der skulle en rigtig handymand til :)

Recommended Posts

klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden:

Den er verdensklasse, det tabte lige tråden de to friske fyre:biggrin:

Jeg husker, da jeg som meget ung elektriker kom ind i et SM rum i en større muremestervilla's kælder.  Da jeg først havde fået underkæben op på plads, gik jeg forsigtig rundt og rørte ved tingene, mens jeg forestillede mig hvad de blev brugt til. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 23 minutter siden:

Jeg husker, da jeg som meget ung elektriker kom ind i et SM rum i en større muremestervilla's kælder.  Da jeg først havde fået underkæben op på plads, gik jeg forsigtig rundt og rørte ved tingene, mens jeg forestillede mig hvad de blev brugt til. ;)

Du blev ikke lige spændt fast af konen i villaen også en dildo i røven, og at du bare ikke vil fortælle os om det:-P

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Pite skrev, for 4 timer siden:

Det  er  så  meget  klasse.  Jeg  er  totalt  skuffet  over  min  uopmærksomhed,  at  disse satire  afsnit  er  gået  min  næse  forbi.  De  skal  fortæres  i den  nærmeste  fremtid, så  tak  for  det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 6 timer siden:

Du blev ikke lige spændt fast af konen i villaen også en dildo i røven, og at du bare ikke vil fortælle os om det:-P

Nej, det var først sener i livet, jeg fik den slags lyster ;) Og i øvrigt tror jeg det var konen, der var oppe at hænge i det rum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 2 timer siden:

Nej, det var først sener i livet, jeg fik den slags lyster ;) Og i øvrigt tror jeg det var konen, der var oppe at hænge i det rum.

Også bare en joke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...