Hop til indhold

Måske der skulle en rigtig handymand til :)

Featured Replies

Skrevet
  • Author
klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden:

Den er verdensklasse, det tabte lige tråden de to friske fyre:biggrin:

Jeg husker, da jeg som meget ung elektriker kom ind i et SM rum i en større muremestervilla's kælder.  Da jeg først havde fået underkæben op på plads, gik jeg forsigtig rundt og rørte ved tingene, mens jeg forestillede mig hvad de blev brugt til. ;)

Skrevet
Pite skrev, for 23 minutter siden:

Jeg husker, da jeg som meget ung elektriker kom ind i et SM rum i en større muremestervilla's kælder.  Da jeg først havde fået underkæben op på plads, gik jeg forsigtig rundt og rørte ved tingene, mens jeg forestillede mig hvad de blev brugt til. ;)

Du blev ikke lige spændt fast af konen i villaen også en dildo i røven, og at du bare ikke vil fortælle os om det:-P

Redigeret af klinikfuckers

Skrevet

Jeg kan så meget se mig selv føre mig frem og så gå helt i stå når der kommer sådan en frisk kvinde :D

Skrevet
Pite skrev, for 4 timer siden:

Det  er  så  meget  klasse.  Jeg  er  totalt  skuffet  over  min  uopmærksomhed,  at  disse satire  afsnit  er  gået  min  næse  forbi.  De  skal  fortæres  i den  nærmeste  fremtid, så  tak  for  det. 

Skrevet
  • Author
klinikfuckers skrev, for 6 timer siden:

Du blev ikke lige spændt fast af konen i villaen også en dildo i røven, og at du bare ikke vil fortælle os om det:-P

Nej, det var først sener i livet, jeg fik den slags lyster ;) Og i øvrigt tror jeg det var konen, der var oppe at hænge i det rum.

Skrevet
Pite skrev, for 2 timer siden:

Nej, det var først sener i livet, jeg fik den slags lyster ;) Og i øvrigt tror jeg det var konen, der var oppe at hænge i det rum.

Også bare en joke 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.