Hop til indhold
EksilKøbenhavner

Er du tidligere straffet?

Recommended Posts

Nu har jeg fornyligt læst en spændende tråd herinde, hvor jeg lærte at vi alle sammen er millionærer eller tæt på.

Så kom til at tænke på... gad vide hvor mange af os luder-kunder, der har været inde og tænke lidt over tingene. Så er du tidligere straffet og hvis du vil dele det - for hvad?

Jeg kan starte med at sige nej, jeg har været sigtet over flere omgange (§289). Sidste gang blev jeg bogstaveligt talt reddet på målstregen, da der i 11. time blev indgået et forlig (som jeg kommer til at betale for resten af mit liv). Så det har været meget tæt på. 

Så for mig nej, men det kunne jeg lige så godt.

De sidste 5 år har jeg passet mit arbejde og familie og ellers opført mig pænt :)  men hvad med dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som fuld teenager burde jeg have været sigtet efter STRFL § 291, stk. 1, men det blev til et beskedent bødepålæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En enkelt parkeringsbøde, ingen fartbøder. Selvom jeg kører over 70.000 km om året i over 35 år.

Kun straffet af konen når jeg endnu engang har glemt en fødselsdag, bryllupsdag eller lignende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har en hobby der gør at en tur ind at ruske, er totalt no no. Så nej ikke straffet for andet end fart, sele og parkerings overtrædelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan svares kort: Nej. Ikke engang i nærheden.

2 parkeringsafgifter på >25 år som bilist, men det har intet med sagen at gøre, det er netop afgifter og hverken bøder eller straf.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bara en fortkörningsbot och två parkeringsböter (misstag från min sida, inte avsiktlig felparkering).

Men utifrån svensk lagstiftning skulle jag ha kunnat ha blivit straffad för att jag har köpt sex – jag har dessutom gjort det ett stort antal gånger de senaste femton åren men har hittills klarat mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna

Straffet har jo intet med fart bøder og p afgifter at gøre.

Men jeg kan med stolthed sige at jeg har kørt bil i 14 lande i europa og jeg har endnu ikke fået en fart bøde i Norge :)

såe nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 2 minutter siden:

fortkörningsbot

Så fik man lige udvidet det svenske ordforråd...:)

Redigeret af slip

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  byder  også  ind... et par enkelte fartbøder  og  et  hav  af  parkeringsbøder  (desværre)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg har 2 klip i kørekortet for at køre for stærkt. Jeg har fået maaange fartbøder. Parkeringsbøder også. Jeg er en fartbølle men fordi jeg har 2 klip er jeg tvunget til at køre efter reglerne nu :ph34r:

Jeg er ikke tidligere straffet. 

Men det er da spændende at se om nogle har mod til at skrive om de er straffede. 

Men hvis ikke må man vel formode at alle herinde er fuldstændig pletfrie og regelrette millionærer ( den anden tråd om uddannelse taget i betragtning) 

Forøvrigt giver det stof til eftertanke at så mange tråde herinde handler om hvor dyrt det er at gå til en GP. Det er tankevækkende at millionærer synes det er Så dyrt. Man skulle da tro det kun var et greb i lommen når nu millionerne triller ind på bankkontoen årligt . :ph34r:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg fornyligt læst en spændende tråd herinde, hvor jeg lærte at vi alle sammen er millionærer eller tæt på.

Så kom til at tænke på... gad vide hvor mange af os luder-kunder, der har været inde og tænke lidt over tingene. Så er du tidligere straffet og hvis du vil dele det - for hvad?

Jeg kan starte med at sige nej, jeg har været sigtet over flere omgange (§289). Sidste gang blev jeg bogstaveligt talt reddet på målstregen, da der i 11. time blev indgået et forlig (som jeg kommer til at betale for resten af mit liv). Så det har været meget tæt på. 

Så for mig nej, men det kunne jeg lige så godt.

De sidste 5 år har jeg passet mit arbejde og familie og ellers opført mig pænt :)  men hvad med dig?

Jeg har været domsmand i mange år, i byretten, såååå

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

Umiddelbart er eroguide's brugere lovlydige  - men elendige til at parkere :D

Men gode til at  lyve....!!!

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Så den foreløbige konklusion bliver

eroguides købesex brugere er lovlydige men meget nærige millionærer der er dårlige til at køre bil, men gode til at lyve   :D:P:P

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
A. Senna skrev, for 9 timer siden:

En fartbøde må betegnes som en straf. En p-afgift er selvfølgelig ikke en straf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Han været anklaget mange gange, men aldrig blevet dømt, mest vold og legemesbeskadigelse  ifb. med dørmans og, og øhhh lign:ph34r:

Så selvfølgelig et par fartbøder 2 stk i mine snart 50 år som bilist

Sååå, @Lady C jeg skulle måske give dit et køre kursus :D:mrgreen:

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
A. Senna skrev, for 13 timer siden:

Men jeg kan med stolthed sige at jeg har kørt bil i 14 lande i europa og jeg har endnu ikke fået en fart bøde i Norge :)

såe nej.

Siger en tidligere verdensmester i Formel 1.

Jeg har ikke selv været i fængsel, kun arbejdet derinde for snart mange år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara

Luder-kunder? :blink:

Jeg er aldrig hverken sigtet eller straffet by the way. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sanook skrev, for 18 timer siden:

Men gode til at  lyve....!!!

For en del af os er det en nødvendighed for at opretholde muligheden for at dyrke vores “hobby”.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...