Rejsenetværk 9749 Skrevet 6. Oktober, 2020 Præcist Det er rådigheds beløbet efter at skat og faste udgifter er betalt, der er altafgørende for om du har råd til denne hobby, eller ikke, og hvis du har, da i hvilket et omfang du har råd til den. Økonomi er relativt, og når jeg ser hvad par og enlige har af faste udgifter, til hus børn og bil, bliver jeg ærlig talt skræmt ved tanken. Hvordan nogle med 1 x, eller 2 x under 500000 kr i brutto husstandsindkomster, overhovedet kommer i nærheden af at kunne købe sex, er man lidt en gåde? Med de udgifter, og den gæld de normalt har i alderen mellem 30 og 50 år. Jeg selv kan max forsvarligt bruge 2000 kr om måneden til købesex, hvis jeg ville. Men som en single og 55 årig, der sidder billig i en ejerbolig, har jeg vel det samme eller mere til overs hver måned, med en lavere indtægt end 500000 kr om året. End mange der tjener + den halve million om året. Det er jo rede penge der skal være rent til overs hver måned, og 2000 kr efter skat svarer til 4000 før skat. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 275 Skrevet 6. Oktober, 2020 Jeg har sejlet i min ungdom. Er Håndværker og senere polytekniker fra DTU. Er nu selvstændig. Gift i mere end et kvart århundrede. Tjener Ca 1 af de lange om året. Jeg har indtil nu besøgt GP 43 gange i år. Hvilket er over gennemsnittet fra tidligere. Så der er jo en dyr lyst at have. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1069 Skrevet 6. Oktober, 2020 Cand ma polit phd dr jur, i at skrue på rør. Bruger alt hvad der er tilbage på kontoen på gp'er, efter de faste udgifter er betalt. Har efterhånden det sorte bælte i at ramme præcist 0 når måneden er omme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg