Hop til indhold
søren55

Uddannelse

Recommended Posts

Jeg har lidt den opfattelse at folk i byen tror at kunderne er et nul. Socialklassse 5 og alt er til rotterne. 

Det er så ikke mit indtryk. 

Ved ikke om der er stemning for det, men gad godt høre jobtitel og indkomst samt evt cevilstatus.

Jeg er overlæge, 1 mio og gift.

Redigeret af søren55
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  mødt  flere  veluddannet  og  velstillet  mænd,  men også  mænd  med  én  mere  normal  indkomst  og  job.  En  del  af  de  mænd  jeg  har  mødt  er  selvstændige. 

Det  er  dog  ikke  alle, hvor  jeg  kender  til  deres erhverv eller  deres  status. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er jo en halvdyr hobby, men forbruget afhænger jo af besøgsfrekvensen. 

Jeg er selvstændig og har råd til det forbrug jeg har, som er 1-2 besøg ved vandhullerne pr uge. Højere uddannelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha, sjov tråd.

Universitetsuddannet, Adm. Direktør og investor.

+1 mio

Single - tidligere gift (til rette vedkommende, læs det som kærestesøgende ;))

Redigeret af Tenderness62
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
søren55 skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har lidt den opfattelse at folk i byen tror at kunderne er et nul. Socialklassse 5 og alt er til rotterne. 

Det er så ikke mit indtryk. 

Ved ikke om der er stemning for det, men gad godt høre jobtitel og indkomst samt evt cevilstatus.

Jeg er overlæge, 1 mio og gift.

It can be prejudice. I meet different people: doctors, lawyers, architects, bankers, engineers, professors, police officers, technicians, farmers and other entrepreneurs from different industries. You are educated, very representative people, wonderful gentlemen, each and every one of you, and it is a pleasure to spend time with such great people <3- regardless of their annual income.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Offentligt ansat Biolog i natur og miljø afdeling. Dermed ikke den helt store indtægt 37K pr. Md. Men det er jo rådighedsbeløbet efter faste udgifter det drejer sig om , har heldigvis meget lav husleje og øvrige udgifter. Har kun besøgt GP ‘ ere i 4 måneder nu og har brugt 16000 Kr. På det. På nær to så har det været alle pengene værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Jeg er godsejer og har haft en militær karriere, min skattepligtige indkomst er 0

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere selvstændig inden for fysisk sikkerhed, men lod mig pensionere som 50 år gammel for 5 år siden.

Tjent tilstrækkeligt, så hverken jeg eller mine børn behøver arbejde mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Professor, cirka 1 mio, skild men har en ung studentska som stadig älskarinna ("sugarbaby") vilket inte hindrar mig från att träffa GP lite då och då.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil twin

Er Murermester til daglig tjener ca 800.000,- + samt har et par lejligheder jeg lejer ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På trods af mit nickname der siger lidt om min tidligere levevej... selvstændig, +2.5 millioner og gift.

Og det er bestemt heller ikke mit indtryk at kunderne til denne branche tilhører samfundets laveste klasse. Men det kommer jo nok også an på hvilken GP du spørger :)

Redigeret af Løjtnanten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arbejder ca 5/6 måneder om året - holder til i sydeuropa 4/5 måneder om året 

handler aktier for større beløb af gangen, hvilket hjælper med at have frihed til at holde fri 6/7 måneder om året

Besøger gp ca 6 gange om måneden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Det er overhovedet ikke sådan jeg har oplevet det, men med en timepris på 2200 er det jo heller ikke alle der lige kan lege med :huh: 

Har haft meget få kunder som jeg ville gætte til at være helt i bunden af den sociale rangliste, en god håndfuld studerende som sparede godt op eller var fulde nok til ikke at tænke over morgendagen, og ellers en masse pæne mænd, som ligeså godt kunne være advokater som de kunne arbejde i netto :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med en timepris på 2200 kr. SKAL det bare være topydelse hver gang. Jeg vil sammenligne det med vin. Det er ikke en kunst at finde en god vin til 250 kr. Flasken, men det er en kunst at finde en flaske vin til 50 kr. Som smager af en flaske vin til 250 kr.

Det er min erfaring at man finder de bedste deals i prislejet fra 1200 til 1600 kr. Pr. Time.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cand.merc.i økonomien 

700k grundløn plus tillæg,  plus lidt investering i aktier , arbejde en del  i hele verden, hoved kontor i Schweiz , men min base i Danmark 

Gift og en udgift ;), har en datter som er studerende i Kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
cassanova skrev, for 6 timer siden:

Med en timepris på 2200 kr. SKAL det bare være topydelse hver gang. Jeg vil sammenligne det med vin. Det er ikke en kunst at finde en god vin til 250 kr. Flasken, men det er en kunst at finde en flaske vin til 50 kr. Som smager af en flaske vin til 250 kr.

Det er min erfaring at man finder de bedste deals i prislejet fra 1200 til 1600 kr. Pr. Time.

Det var da vist et sidespor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...