Hop til indhold
søren55

Uddannelse

Recommended Posts

Jeg har lidt den opfattelse at folk i byen tror at kunderne er et nul. Socialklassse 5 og alt er til rotterne. 

Det er så ikke mit indtryk. 

Ved ikke om der er stemning for det, men gad godt høre jobtitel og indkomst samt evt cevilstatus.

Jeg er overlæge, 1 mio og gift.

Redigeret af søren55
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  mødt  flere  veluddannet  og  velstillet  mænd,  men også  mænd  med  én  mere  normal  indkomst  og  job.  En  del  af  de  mænd  jeg  har  mødt  er  selvstændige. 

Det  er  dog  ikke  alle, hvor  jeg  kender  til  deres erhverv eller  deres  status. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er jo en halvdyr hobby, men forbruget afhænger jo af besøgsfrekvensen. 

Jeg er selvstændig og har råd til det forbrug jeg har, som er 1-2 besøg ved vandhullerne pr uge. Højere uddannelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha, sjov tråd.

Universitetsuddannet, Adm. Direktør og investor.

+1 mio

Single - tidligere gift (til rette vedkommende, læs det som kærestesøgende ;))

Redigeret af Tenderness62
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
søren55 skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har lidt den opfattelse at folk i byen tror at kunderne er et nul. Socialklassse 5 og alt er til rotterne. 

Det er så ikke mit indtryk. 

Ved ikke om der er stemning for det, men gad godt høre jobtitel og indkomst samt evt cevilstatus.

Jeg er overlæge, 1 mio og gift.

It can be prejudice. I meet different people: doctors, lawyers, architects, bankers, engineers, professors, police officers, technicians, farmers and other entrepreneurs from different industries. You are educated, very representative people, wonderful gentlemen, each and every one of you, and it is a pleasure to spend time with such great people <3- regardless of their annual income.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg