Guest Rødovre Skrevet 4. Oktober, 2020 Gadefejer og 100 kr i timen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 4. Oktober, 2020 Økonom og bankmand af Guds nåde. Kunne tjene meget mere hvis jeg havde været med på kurserne i hvidvask (den var sjov engang) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 4. Oktober, 2020 Akademisk uddannet. Offentligt ansat og har et par biindtægter(helt legale), hvilket bringer årsindkomsten op på mellem 550 og 600K. Besøg hos GP når det lader sig gøre..., hvilket nok er mellem hver fjerde og hver sjette uge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) div udd inden for edb området.... arbejder som service tekniker inden for hardware single 800k - 1 mill plus diæter på udenlandske opgaver aktiv med få besøg, uden grænser Redigeret 4. Oktober, 2020 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loen 47 Skrevet 4. Oktober, 2020 Ufaglært og flexjobber 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 4. Oktober, 2020 Det er mit indtryk at sexkøbere afspejler resten af samfundet fint; der er studerende, lønmodtagere (ufaglærte, folk med korte og med videregående uddannelser), selvstændige, pensionister og folk på overførselsindkomst. Nogle skal bare spare op i længere tid, før at komme på besøg og køber måske kortere tid. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BugsBunny 85 Skrevet 4. Oktober, 2020 Jeg har en sundhedsvidenskabelig kandidatgrad, arbejder i det præhospitale samt lidt bijobs. Årsindtægt ca. 550k. Gift og hus. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bæstet 3 Skrevet 4. Oktober, 2020 Uddannet håndværker. oplyst indkomst til skattevæsnet omkring de 500k. Blevet single for nyligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 200 Skrevet 5. Oktober, 2020 Håndværker med godt 40000kr i måneden (plus det sorte) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 5. Oktober, 2020 Videregående uddannelse. Selvstændig, 1 Mill+. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 5. Oktober, 2020 AalborgLook skrev, den 3.10.2020 at 21:42: Er uddannet i den franske fremmed legion men er nu CIA agent. love you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 5. Oktober, 2020 Jeg tror, at jeg vil lave samme tråd til gp’er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Oktober, 2020 (edited) . Redigeret 5. Oktober, 2020 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Oktober, 2020 Butch skrev, for 44 minutter siden: . Tænkte det nok - ingen uddannelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 46 minutter siden: Tænkte det nok - ingen uddannelse! PhD i kærnespaltning, ......mest spaltning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. Oktober, 2020 Butch skrev, for 13 minutter siden: kærne Altså som i kærnemælk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 5. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Altså som i kærnemælk? Det kan godt se sådan ud en gang imellem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 176 Skrevet 5. Oktober, 2020 Selvstændig landmand. Ca. -3000,00 om måneden. Landbrugsuddannet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1748 Skrevet 6. Oktober, 2020 (edited) Jeg tror kunderne består af alle typer mænd med alle typer uddannelser. Der er sikkert også veganske humanister der har læst samfundsvidenskab og stemte på Å ved sidste valg, som i har sneget sig ned til de røde lamper en torsdag aften. Redigeret 6. Oktober, 2020 af Tip toe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Oktober, 2020 Hestemand skrev, for 10 timer siden: Selvstændig landmand. Ca. -3000,00 om måneden. Landbrugsuddannet. Men så har du sikkert masser af værdier bundet op i fast ejendom...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. Oktober, 2020 tvr skrev, for 23 minutter siden: Men så har du sikkert masser af værdier bundet op i fast ejendom...... Man kan ikke spise mursten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 6. Oktober, 2020 Liv skrev, for 37 minutter siden: Man kan ikke spise mursten Det skulle jeg også til at sige, det er hård kost. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Oktober, 2020 Kammerherre skrev, for 27 minutter siden: Det skulle jeg også til at sige, det er hård kost. Men de kan belånes, og når priserne er steget, kan man sælge, og så har man - med en smule held - tjent mere end man ville ved et lønmodtagerjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Oktober, 2020 Håndværker, årsindkomst i 2019 var 393000 Kr. før skat. Arbejder ikke sort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 6. Oktober, 2020 tvr skrev, for 4 timer siden: Men de kan belånes, og når priserne er steget, kan man sælge, og så har man - med en smule held - tjent mere end man ville ved et lønmodtagerjob. Nu skal vi ikke afspore tråden, men jeg vil lige komme med et par kommentarer, den tid er forbi hvor man kunne leve af at belåne sin friværdi. Siden finanskrisen er kreditvurderingen strammet meget, og i dag ser kreditgiverne mere på positiv konsolidering end friværdi, og mange af dem der købte dyrt da priserne toppede er i dag insolvente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg