Hop til indhold

Recommended Posts

Fridag og så en fredag, jeg besluttede at tage på svalereden og aflægge Kira et besøg, det var og er altid en stor fornøjelse at besøge Kira, en af Jyllands sødeste og dejligste pige, hun har nogle lækre former og forstår virkelig at bruge dem, må indrømme at da hun begyndte med hendes små kærtegn der kom der liv i gamle klude, hun forstår virkelig at gejle en mand op, må indrømme da jeg tog hende bagfra var jeg solgt, så tak for en dejlig og fantastisk oplevelse kære Kira og på gensyn inden længe. 

Mvh jada 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jada skrev, 1 time siden:

Fridag og så en fredag, jeg besluttede at tage på svalereden og aflægge Kira et besøg, det var og er altid en stor fornøjelse at besøge Kira, en af Jyllands sødeste og dejligste pige, hun har nogle lækre former og forstår virkelig at bruge dem, må indrømme at da hun begyndte med hendes små kærtegn der kom der liv i gamle klude, hun forstår virkelig at gejle en mand op, må indrømme da jeg tog hende bagfra var jeg solgt, så tak for en dejlig og fantastisk oplevelse kære Kira og på gensyn inden længe. 

Mvh jada 

Tak for de søde ord❤️ Nød dit selvskab knus kira

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...